Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært en person som gjør mye flauser, men nå skulle jeg virkelig få kjenne det!

Jeg var i byen i går sammen med en venn. Vi hadde sittet på kafé og hatt det trivelig. Jeg gikk på do for å tisse mens han gikk inn på en butikk på motsatt side av kjøpesenteret. Når jeg satt på do satt jeg og trykket litt på telefonen og ante fred og ingen fare, før jeg ser at det tas i dørhandtaket. Jeg reagerte ikke for jeg låser alltid, så jeg følte meg trygg. Men jeg hadde visst glemt å låse akkurat denne gangen, for plutselig står det ei jente i 7-8 årsalderen og ser på meg. Vi er like sjokkert begge to, alt jeg klarer å gjøre er å rope "Nei!", Men jenta er så satt ut at hun bare står og stirrer i flere sekunder, før mora, som står vedsiden av setter i "Lukk døra! Lukk døra!", og endelig gjør hun det.

Jeg ble veldig flau og skyndte meg med å tørke meg, få på meg buksa, vaske fingrene og heiv meg ut døra. Jeg fortet meg til andre siden av senteret, hvor jeg visste at min venn var, for å søke trøst. Han leder meg inn på et prøverom hvor jeg fortalte historien, som for meg var mer enn flau nok, men det skulle vise seg å bli 10 ganger verre. Når jeg var ferdig å fortelle sa han lavt "Du har noe hengende bak." Jeg så meg i speilet og så et langt papir som hang fra buksa som jeg har hatt med meg fra do! Man skulle tro at høyere makter lot det være med det, men neida. Jeg hadde i tillegg MENSEN, så papiret som hang, veldig langt og veldig synlig, var dekket av blod!

Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, så jeg stappet papiret ned i buksa, jeg kunne jo ikke gå tilbake til doen jeg akkurat kom fra, for når jeg gikk derifra var det en ganske god mengde ventende mennesker, for ikke å snakke om alle som vandret mellom butikkene, som garantert så tilstanden jeg forlot i minutter tidligere. Vi måtte kjøre til et annet senter så jeg fikk gå på toalettet og ordne opp i situasjonen, og så var det strake veien hjem.

Jeg har aldri vært så flau i hele mitt liv, der har jeg sprunget gjennom kjøpesenteret med et blodig dopapir flagrende bak meg og x antall mennesker må ha fått det med seg. Hilsen hun som aldri i svarte helvete bruker offentlig toalett igjen 🙈

Anonymkode: edea8...0dd

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så kjedelig med dårlige trollehistorier :( 

Anonymkode: d4ff5...165

• Liker 4
Gjest LasVegas
Skrevet

Hahaha den var ekkel men bra story 😂

Skrevet
4 minutter siden, LasVegas said:

Hahaha den var ekkel men bra story 😂

Jeg kommer sikkert til å syns at det er morsomt selv, om 10+ år 😆

Anonymkode: edea8...0dd

Skrevet

Det ekleste med denne historien er at du sitter og diller med mobilen din mens du er sitter på do.

Skrevet

Det er sånne situasjoner man fint kan lære seg å ta kontroll over følelsene og gå med hevet hode og et smil om munnen. 

Hadde ikke du blitt satt helt ut her så hadde du jo sluppet flause nr 2.

Skrevet

Skjønner at det var forferdelig. Du får tenke at det hadde vært enda verre om du var på date med en fin type!:fnise:  Bra du hadde en venn som reddet deg litt etterpå også :)

Anonymkode: a1249...ab2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...