AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #61 Skrevet 13. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke surmuling, være bitter eller ikke ha det bra bare fordi man ikke smiler. Det kalles å slappe av i ansikts musklene Anonymkode: 0aa64...433 Nå siterte jeg en bruker som skrev at vedkommende aldri smiler til fremmende mennesker, og det trenger man ikke gjøre, det er et valg en selv tar, men da må en akseptere at for noen vil en fremså som sur og misfornøyd med tilværelsen. Ingen går rundt og smiler hele tiden, men det betyr ikke at en surmuler, men når folk er hyggelig mot meg er jeg hyggelig tilbake. Det kalles normal folkeskikk. Så kan du himle med øynene så mye du vil. Anonymkode: f7e2d...a9a 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #62 Skrevet 13. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Nå må du vel lese det jeg har skrevet da. JEG syntes jo ikke at det er trakkasering å smile til folk, men det er flere jenter som syntes det. Og det er trist. Anonymkode: eb0a8...caf Da lurer jeg veldig på hvilken omgangskrets du har? Har aldri opplevd i løpet av mine 25 år at jenter/kvinner føler seg trakassert når en mann smiler til en. At "mange" jenter syns det, tror jeg rett og slett ikke på. Ingen normale mennesker roper trakassering når de får et vennlig smil. Anonymkode: f7e2d...a9a 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #63 Skrevet 13. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei vet du hva.... så du mener man kan anklage folk i hytt og pine for alt mulig rart da ? Så hvis jeg hadde kommet nær deg på butikken f.eks så hadde du ropt om hjelp og anmeldt meg? (Om du hadde misslikt det og ansett det som trakasering?) De som ser på et smil som trakasering burde legges inn å få hjelp, de kan umulig ha det bra med seg selv. -TS Anonymkode: eb0a8...caf I følge deg så mener mange jenter at å smile er trakassering, og her påstår du at folk som syns det burde legges inn. Da har du mange i din omgangskrets som burde oppsøke hjelp. Dessuten, enhver forstår at vedkommende du siterere troller. Ingen oppgående mennesker tenker slik. Igjen, aldri opplevd at et hyggelig smil oppfattes som trakassering. Anonymkode: f7e2d...a9a
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #64 Skrevet 13. oktober 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: I følge deg så mener mange jenter at å smile er trakassering, og her påstår du at folk som syns det burde legges inn. Da har du mange i din omgangskrets som burde oppsøke hjelp. Dessuten, enhver forstår at vedkommende du siterere troller. Ingen oppgående mennesker tenker slik. Igjen, aldri opplevd at et hyggelig smil oppfattes som trakassering. Anonymkode: f7e2d...a9a Tja, et sleskt smil fra en siklende mannsgris er også et smil...Dette er åpenbar trakassering, og få vil sette pris på dette. Anonymkode: d1fdb...5b3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #65 Skrevet 13. oktober 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, et sleskt smil fra en siklende mannsgris er også et smil...Dette er åpenbar trakassering, og få vil sette pris på dette. Anonymkode: d1fdb...5b3 Et vennlig smil og et sleskete/siklete smil hvor vedkommende kler deg av med øynene, er ikke det samme. De fleste oppegående menn som forsøker å utvise vennlighet, forsøker ikke å sende slike signaler. Anonymkode: f7e2d...a9a
Egenskap Skrevet 13. oktober 2018 #66 Skrevet 13. oktober 2018 kanskje smile tilbake neste gang, altså være mentalt klar for å smile tilbake, da vil du oppleve det er mange smil i din hverdag som du kan respondere, dermed et mye varmere samfunn.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #67 Skrevet 13. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Et vennlig smil og et sleskete/siklete smil hvor vedkommende kler deg av med øynene, er ikke det samme. De fleste oppegående menn som forsøker å utvise vennlighet, forsøker ikke å sende slike signaler. Anonymkode: f7e2d...a9a Det er vanskelig å lese tankene til mannen som smiler, og det vil alltid være umulig å utelukke at han kan ha ekle, slibrige, seksuelle tanker i hodet når han smiler. Det er selvfølgelig korrekt at menn som forsøker å utvise vennlighet, forsøker ikke å sende ekle, seksuelle tanker, men det slett ikke åpenbart at menn flest er så idealistiske når de smiler til kvinner. Anonymkode: d1fdb...5b3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #68 Skrevet 13. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Da lurer jeg veldig på hvilken omgangskrets du har? Har aldri opplevd i løpet av mine 25 år at jenter/kvinner føler seg trakassert når en mann smiler til en. At "mange" jenter syns det, tror jeg rett og slett ikke på. Ingen normale mennesker roper trakassering når de får et vennlig smil. Anonymkode: f7e2d...a9a Er ikke min omgangskrets det er snakk om, men bare ta å les svarene i denne teåden, det sier vel sitt. Anonymkode: eb0a8...caf
Tiger1974 Skrevet 13. oktober 2018 #69 Skrevet 13. oktober 2018 21 timer siden, Traktor skrev: Om menn smiler til kvinner med normalt pent utseende og oppover blir det automatisk sett på som uønsket oppmerksomhet og til og med seksuell trakassering, i beste fall blir man bare oversett. Så det tryggeste er nok bare å holde øynene for seg selv og helst se rett ned. Dummeste jeg har hørt.
Tiger1974 Skrevet 13. oktober 2018 #70 Skrevet 13. oktober 2018 Verden er blitt kaldere. Jeg går i kirken, og det er av og til blitt nevnt der at det er blitt en stressende verden i dag, og man oppfordres til å si hei til en fremmed, gi noen et smil på sin vei i hverdagen. Kanskje man kan løfte noen opp! Seksuell trakassering å gi noen et smil eller si hei når man går forbi noen? Nei nei - bare hyggelig, høflig og gledelig!☺ Sier stadig hei og smiler til noen jeg - det blir satt pris på.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #71 Skrevet 14. oktober 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vanskelig å lese tankene til mannen som smiler, og det vil alltid være umulig å utelukke at han kan ha ekle, slibrige, seksuelle tanker i hodet når han smiler. Det er selvfølgelig korrekt at menn som forsøker å utvise vennlighet, forsøker ikke å sende ekle, seksuelle tanker, men det slett ikke åpenbart at menn flest er så idealistiske når de smiler til kvinner. Anonymkode: d1fdb...5b3 Det er vanskelig å lese tankene til kvinner som smiler også. Det er vanskelig å lese tankene til noen, men så lenge du blir behandlet bra, så har du ingen grunn til på ha mistanker. Hvis du reagerer på et vennlig smil, så vil du ikke fungere i samfunnet. Anonymkode: f7e2d...a9a
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #72 Skrevet 14. oktober 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke min omgangskrets det er snakk om, men bare ta å les svarene i denne teåden, det sier vel sitt. Anonymkode: eb0a8...caf Haha, tuller du? Så denne tråden, hvor én person reagerer på dette, er representativ for virkligheten?😂 Anonymkode: f7e2d...a9a
exictence Skrevet 14. oktober 2018 #73 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg smiler til de fleste som jeg går forbi. Sier ofte hei også. Opplever egentlig at de fleste sier hei og smiler tilbake. Hvis de ikke gjør det, så har de vel sine grunner. Greit det
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #74 Skrevet 14. oktober 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, tuller du? Så denne tråden, hvor én person reagerer på dette, er representativ for virkligheten?😂 Anonymkode: f7e2d...a9a Huff... at du gidder. Du svarer meg på en måte som at det var jeg som mener at det er trakkasering å smile til folk. Ro deg ned. Anonymkode: eb0a8...caf
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #75 Skrevet 14. oktober 2018 15 hours ago, AnonymBruker said: Da lurer jeg veldig på hvilken omgangskrets du har? Har aldri opplevd i løpet av mine 25 år at jenter/kvinner føler seg trakassert når en mann smiler til en. At "mange" jenter syns det, tror jeg rett og slett ikke på. Ingen normale mennesker roper trakassering når de får et vennlig smil. Anonymkode: f7e2d...a9a Hvor gammel er du? Når du passerer 38 så slutter yngre damer å smile tilbake og opplever deg tydeligvis som litt creepy. Anonymkode: bf400...bd2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #76 Skrevet 14. oktober 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff... at du gidder. Du svarer meg på en måte som at det var jeg som mener at det er trakkasering å smile til folk. Ro deg ned. Anonymkode: eb0a8...caf Men det er det denne tråden handler om, å gi vennlig/høflig smil til fremmede, men det mener noen kan være trakasserende. Det er ikke jeg som påstår at å smile vennlig, betyr at en har baktanker og trakassere folk. Så det er du og andre som mener det, som må ta å roe dere ned. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Når du passerer 38 så slutter yngre damer å smile tilbake og opplever deg tydeligvis som litt creepy. Anonymkode: bf400...bd2 Nå er jeg en 25 år gammel jente, og jeg syns ikke folk som smiler vennlig er creepy, og jeg smiler også til hyggelige folk, og har aldri opplevd at damer "yngre damer" opplever meg som creepy. Jiiz! Anonymkode: f7e2d...a9a
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #77 Skrevet 14. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men det er det denne tråden handler om, å gi vennlig/høflig smil til fremmede, men det mener noen kan være trakasserende. Det er ikke jeg som påstår at å smile vennlig, betyr at en har baktanker og trakassere folk. Så det er du og andre som mener det, som må ta å roe dere ned. Nå er jeg en 25 år gammel jente, og jeg syns ikke folk som smiler vennlig er creepy, og jeg smiler også til hyggelige folk, og har aldri opplevd at damer "yngre damer" opplever meg som creepy. Jiiz! Anonymkode: f7e2d...a9a Du er bare provoserende, JEG MENER DA IKKE AT DET ER TRAKKASERENDE! DRT ER JO HEELT MOTSATT! FAEN AT DET GÅR AN! JEG ER JO TS SOM LAGDE TRÅDEN. TA DEG SAMMEN OG LES. Anonymkode: eb0a8...caf
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #78 Skrevet 14. oktober 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er bare provoserende, JEG MENER DA IKKE AT DET ER TRAKKASERENDE! DRT ER JO HEELT MOTSATT! FAEN AT DET GÅR AN! JEG ER JO TS SOM LAGDE TRÅDEN. TA DEG SAMMEN OG LES. Anonymkode: eb0a8...caf Du påstår at flere jenter syns det er trakasserende, det er jo like idiotisk å lire av seg noe slikt. Det skrives forresten "trakasserende" og ikke "trakkasserende." Kos deg videre med tråden din! Anonymkode: f7e2d...a9a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå