mjau Skrevet 20. mars 2005 #1 Skrevet 20. mars 2005 Jeg roter meder sammen med en fyr som er forferdelig populær. Han blir bestandig skjekka opp, får meldinger fra andre jenter som sier at de ikke klarer å slutte å tenke på ham osv. Det rare er at jeg og han henger mye sammen, jeg vet når han er hjemme og når han er ute (vi bor ganske nært hverandre, for å si det sånn), så jeg har ikke helt skjønnt hvor de kommer fra. Men uansett er han veldig sånn som gir meg følelsen av at det er meg han vil ha, han liker meg, synes jeg er fin, han blir kåt på meg og spør etter meg osv.. Noen som har en populær type der ute?? Hvordan takler man dette uten at man skal virke sjalu?? Det blir litt vanskelig å bli sjalu på et navn på sms-en.. (jada, jeg vet at mobilen er personlig, men det blir sånn når du vet at det er damer der ute som er interessert i typen din) Jeg blir jo selv skjekka opp, og har også typer som er interessert i meg, men der har jo jeg kontroll... kontrollfrik, kansje??
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2005 #2 Skrevet 20. mars 2005 Prøv å være glad for at du er den utvalgte som han velger å være sammen med.
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2005 #3 Skrevet 20. mars 2005 Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg så lenge han er åpen om disse jentene, selv om det selvsagt kan være at han nevner dem for å se din reaksjon. Jeg traff kjæresten min mens vi studerte på et lite studiested med stor overvekt av jenter. Kjæresten er en kjekk (ikke UTROLIG kjekk, men tiltalende) og omgjengelig kar, men absolutt ingen player. Likevel hang det stadig jenter etter han - men jeg hadde jo faktisk ingenting å frykte; det var meg han ville ha. Dog husker jeg at det var frustrerende å tenke på dette når han var ute, feks, mye fordi man faktisk bruker tid på å bygge opp tillit til den andre. Ellers håper jeg dere har en åpen dialog om hva som er greit - er dere ikke helt sammen tror kanskje den ene eller andre at det er greit å rote med andre, osv.
CeeCee Skrevet 20. mars 2005 #4 Skrevet 20. mars 2005 Hei! Tja, jeg har en veldig kjekk, sympatisk og populær mann, han er også veldig flørtete uten å være en player. Det er bare slik han er. Jeg har aldri forstått meg på sjalusi. Har personlig aldri vært sjalu. jeg mener at det må ha noe med tillitt å gjøre. Dersom det ikke er tillitt i et forhold mener jeg at det er dødfødt... Jeg stoler på min sambo, og vet at han aldri ville vært utro for da vet han at jeg går. Dersom jeg ikke hadde stolt på ham kunne jeg heller ikke vært sammen med ham. Han gjør som han vil, går ut og flørter nok helt sikkert. Det gjør han selv om jeg er med også. Jeg gjør jo også det. Ingen av oss er sjalu. Du må lære deg å stole på ham, så slipper du det slitet med å gå rundt å være sjalu. det er jo et ganske nytt forhold, og da er vel alle litt usikre. det går seg nok til etterhvert som dere lærer hverandre å kjenne bedre. Lykke til! Hilsen CeeCee!
Potetskrell Skrevet 21. mars 2005 #5 Skrevet 21. mars 2005 Joda jeg kjenner til det. Jeg bor sammen med en som får mye oppmerksomhet fra damene. Jeg har selv sett damer snu seg og gå rett på en stolpe fordi de ble litt for opptatt av å glane på han. Han liker godt å flørte og det må han jo få lov til. Jeg har sagt ifra at jeg faktisk ikke har behov for å vite absolutt alle detaljer ang. flørtingen. Det er meg han bor sammen med og deler seng med, og jeg stoler på at han holder seg på matta.
Gjest Jeg å Skrevet 21. mars 2005 #6 Skrevet 21. mars 2005 Jeg synes det kommer helt an på hvordan mannen oppfører seg. Min mann er også kjekk og damene prøver seg alltid, men han oppmuntrer aldri til det. Han er ikke en flørtete type og når noen prøver seg på ham, forteller han alltid om sin fantastiske kone.
Nøkle Skrevet 21. mars 2005 #7 Skrevet 21. mars 2005 Da jeg ble kjent med min kjære, visste jeg at det var mange av jentene i "gjengen" som var litt forelsket... Selv er jeg tre år eldre enn han, og følte meg litt gammel i forhold til disse "småjentene"...Men så ble vi kjent, og ble sammen. Tok tid før jeg virkelig trodde det var meg han ville ha... Når jeg senere fortalte ham om disse jentene som var forelsket, bare så han dumt på meg...Han hadde ikke merket at noen var forelsket i ham. Men så måtte jeg jo fortelle ham at jeg var forelsket...han lever litt i sin egen lille verden av og til. Jenter sender lange blikk etter ham nå og, men jeg stoler på at det er bare meg han vil ha. Tror man merker om man kan stole på kjæresten eller ikke...og der gjelder vel uansett hvor kjekk han er..
Gjest GreenSky Skrevet 21. mars 2005 #8 Skrevet 21. mars 2005 Selv om en får en del tilbud , betyr ikke det at jenta eller gutten er utro av den grunn. Kan en ikke stole på parneren, får en heller bryte ut av forholdet.
nyibyen Skrevet 21. mars 2005 #9 Skrevet 21. mars 2005 Jeg hadde en samboer som fikk mye oppmerksomhet fra damene, og var vant til å flørte mye. På grunn av at han aldri hadde problem med å få seg dame for en natt eller en uke eller to, hadde han aldri (i en alder av over 30) hatt et ordentlig forhold. Men mente han var klar for det når han møtte meg. Jeg slet skikkelig med sjalusi, for alle jentevennene hans regnet med at forholdet vårt ikke kom til å vare, og flørtet videre med ham som om han var singel. Og han mente at flørting var en menneskerett, og noe han var avhengig av som mann. Og jeg ville ikke være en masete og sur kjerring så jeg lot ofte som om alt var greit. Men det ble mange søvnløse netter. Det gikk ikke i lengden. Han ga etter for flørten til et par av jentene, og vi skilte lag, etter et altfor langt år hvor jeg mistet mye tro på meg selv (og tro på menn!)... Jeg kan ikke ha en mann igjen som blir flørtet så mye med (og nyter det). Til det er jeg nok altfor svak som person. Jeg blir usikker på forholdet og på meg selv. Og liker ikke å være masete og sette grenser. Men for de som er sterkere eller hardere enn meg, så kan det jo gå bra!!
Gjest lurven Skrevet 21. mars 2005 #10 Skrevet 21. mars 2005 bare fint at partneren er litt attraktiv. stoler jo uansett på at partneren ikke er utro
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #11 Skrevet 21. mars 2005 Kjæresten min er vanvittig populær blant jentene! Utrolig slitsomt, jeg sliter virkelig med dette! Han sier at jeg er verdens beste kjæreste og jeg stoler jo på han, mn det ligger jo alltid i bakhodet at han kan være utro eller rote med en annen på byen! Han er ikke noe flink til å fortelle meg om jenter som prøver seg eller noe annet! Vil heller ikke være den masete kjerringa, derfor lar jeg være å spørre! Har mange ganger vurdert å gå til psykolog fordi dette er virkelig problem for meg. Felles venner sier de aldri ville trodd han skulle være utro mot meg og det er jo betryggende! Men som en sa tidligere, det tar litt tid for å bygge opp tillit til en annen person som står deg så nær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå