Gå til innhold

Sex med andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer litt på hvordan det er å ha sex med en annen enn din partner. 

Det kan være når det er godkjent av partner, sammen med partner, eller vite eller se på når partner har sex med en annen. Utroskap også. 

Lurer på hvilke tanker og følelser som suser gjennom hodet når du ser på eller tenker på at partneren eller du selv har sex med en annen. 

Blir du opphisset av det? Hvorfor og på hvilken måte? Er det f. Eks. tanken på at mannen din får orgasme og spruter eller har sprutet inni en annen kvinne, din egen orgasme, eller tanken på fremmed fitte eller kuk mot ditt eller partners våte kjønn, eller er det kyssingen, stønningen, opphisselsen. 

Det er sikkert mange tanker og følelser! Fortell, fortell!

Anonymkode: 5b1ce...a0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er ikke dette legitime spørsmål? Er jo haugevis av folk som er har åpne forhold, er utro eller fantaserer om det. Her diskuterer vi hva som ligger bak. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

• Liker 1
Skrevet
På 13.10.2018 den 0.29, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvilke tanker og følelser som suser gjennom hodet når du ser på eller tenker på at partneren eller du selv har sex med en annen. 

Blir du opphisset av det? Hvorfor og på hvilken måte? Er det f. Eks. tanken på at mannen din får orgasme og spruter eller har sprutet inni en annen kvinne, din egen orgasme, eller tanken på fremmed fitte eller kuk mot ditt eller partners våte kjønn, eller er det kyssingen, stønningen, opphisselsen. 

Det er sikkert mange tanker og følelser! Fortell, fortell!

Når jeg har sex med en annen så er det fokus på den personen, foregår ikke så mye tanker oppi hodet mitt når jeg har sex, uansett om det er med partner eller andre.  Men når jeg tenker på det så blir jeg tent, lengter etter å kjenne en annens hender på kroppen min, en annen kuk som fyller meg på en litt annerledes måte enn partner. 

Ellers er det sex, rett og slett og det er same, same, but different..... Å tenke på sex med noen som tenner meg er jo deilig, å fantasere er jo som det er. Alle fantasier er forskjellige, all sex er forskjellig, har ikke så mye å si om det er partner eller andre. Det er sexen og tenningen som er det deilige.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fantaserer om at min sexy kone skal ha sex med en hot fyr med litt stort redskap som hadde fyllt henne helt, men tror det bare blir med fantasien. Jeg har prøvd å bringe dette på bane, men blir kontant avvist. Vet ikke hvorfor det er slik, men ser her inne at mange "sliter" med samme fantasi. Det hadde blitt nesten som skrekkblandet fryd og hadde tent meg skikkelig. Jeg måtte få vite dette på forhånd og det måtte ikke foregå i "nærområdet". Oppmuntrer henne til å flørte litt mer med gutter jeg ser hun "tenner" litt på for å se hvor dette ender, men det blir med et smil og kanskje en klem. Så lenge jeg godkjenner og vet om det anser jeg det ikke som utroskap. Verre hadde det vært om dette pågikk uten at jeg visste om dette. Drømmer om at hun kommer varm og våt hjem til meg. Jeg vil så gjerne at hun skal få oppleve noe annet enn kjedelige meg etter alle disse årene men hun sier hun er veldig fornøyd med meg og min gjennomsnittlige kropp. Tror sexlivet hadde fått en boost om dette ble en realitet, men det kunne jo fått motsatt virkning.

Endret av 911
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har vært utro men en felles venn av oss. Jeg elsker min samboer, men er noe med rushet. Elsker det, og det å bli tatt på av noen andre enn samboen min over mange år var deilig. 

Anonymkode: 48a54...820

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er litt for glad i de små forelskelsene og det å være intim med en person for første gang. Heldigvis har partner det på samme måte, og dette er noe vi kan dele. Vi snakker litt om å åpne forholder, men så langt har vi mer enn nok med hverandre.

Skrevet

Jeg drømmer litt om å ha sex med EM annen,samboer kan ikke lengre,vært slik noen år. Så om h"n foreslår det tror jeg det vil hjelpe både meg og ekteskapet, selv om det er litt trist,men tror faktisk det hadde vært sunt men ikke uten kodkjennelse fra ektefelle.

Anonymkode: 6d5b4...bee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...