Gå til innhold

Hvor mye festbråk må man fovente i Bergen sentrum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor midt i Bergen sentrum. I ett av kollektivene i samme gate er det en gjeng som har fest hver eneste helg (hjemmefest). Jeg bryr meg ikke om de har fest f.eks. til kl. 23, men når det blir senere enn det så blir jeg irritert. De har en god del bass og har en drøss med mennesker på besøk som alle "synger i kor" på alle slags merkelige festsanger. Er det noen som vet hvilke regler som gjelder midt i sentrum? Når er det greit at jeg ringer politiet? Kan jeg eventuelt ta kontakt med huseieren til denne gjengen? Ja, dette er et typisk studentstrøk, men det bor da virkelig også barnefamilier og middelaldrende mennesker her. 

Anonymkode: d1c2c...47a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville, om mulig, snakket med leietakerne i leiligheten. Om det ikke fungerer, er det bare å ringe politiet. Politiet har imidlertid begrenset kapasitet i helgene og derfor er det størst sannsynlighet å få hjelp i ukedagene.

Anonymkode: 8c4c3...f70

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg tenker at når klokken har passert 23 så er det i orden å ringe politiet. Det er ikke sikkert at de har kapasitet til å prioritere dette første gangen du ringer, men ring da igjen hver gang de bråker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...