Annahootee Skrevet 12. oktober 2018 #1 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg dusjer hver kveld før jeg går til sengs. Er ren og pen, ingen hår eller lukt. Han har bare aldri likt å slikke. Nå vurderer jeg å bryte ut av forholdet pga dette(((( 2
Gjest Overrasket Skrevet 12. oktober 2018 #2 Skrevet 12. oktober 2018 Uff da! Hvis ham noen oralsexstillinger, det må da gjøre ham kåt nok til å prøve?
Oppgitt78 Skrevet 12. oktober 2018 #3 Skrevet 12. oktober 2018 Hvis du ikke kan leve uten oralsex, så må du gå videre til neste. Det er nok av menn som nyter å gå ned på sin kvinne. 5
Chariot1 Skrevet 12. oktober 2018 #5 Skrevet 12. oktober 2018 Kjenner fler som ikke gjør det av en eller annen grunn,sier det lukter reke og det gjøres absolutt ikke. Selv tenker jeg at det er noe som burde mestres så en ikke blir dumpa Har observert at slemulv ikke er noe begeistret for det, jeg vil ikke bli sugd så synes ikke hun er rar for det. Litt drastisk å avslutte et forhold pga noe sånt kanskje eller er det sånn idag?
Gjest Frøken Diamant Skrevet 12. oktober 2018 #6 Skrevet 12. oktober 2018 Skjønner at ikke alle liker å slikke,men jeg kunne ikke vært sammen med en som ikke ville gå ned på meg.Er jo det beste som finnes😊
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #7 Skrevet 13. oktober 2018 Det skjønner jeg godt! Hadde aldri giddet å være med en mann som ikke likte å slikke 😳 Anonymkode: d1dee...13a 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #8 Skrevet 13. oktober 2018 Hvorfor skal han gjøre noe han ikke vil? Anonymkode: 0f7bb...cce 7
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #9 Skrevet 13. oktober 2018 17 timer siden, Annahootee skrev: Jeg dusjer hver kveld før jeg går til sengs. Er ren og pen, ingen hår eller lukt. Han har bare aldri likt å slikke. Nå vurderer jeg å bryte ut av forholdet pga dette(((( Dump han! Anonymkode: fc33f...fd5 2
Gent82 Skrevet 13. oktober 2018 #10 Skrevet 13. oktober 2018 Har du ikke noe du kan bruke til å presse han til å slikke deg da?
Pingeting Skrevet 13. oktober 2018 #11 Skrevet 13. oktober 2018 Man skal aldri tvinge noen til å gjøre noe de ikke liker, men det hadde vært en dealbreaker for meg! 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #12 Skrevet 13. oktober 2018 17 timer siden, Annahootee skrev: Jeg dusjer hver kveld før jeg går til sengs. Er ren og pen, ingen hår eller lukt. Han har bare aldri likt å slikke. Nå vurderer jeg å bryte ut av forholdet pga dette(((( Du kan jo ikke bryte ut av forholdet bare for at han ikke liker å slikke. Det som du liker, kanskje ikke han liker og omvendt. Sånn er det i livet og det må du finne deg i. Anonymkode: 3464d...7ad
Gent82 Skrevet 13. oktober 2018 #13 Skrevet 13. oktober 2018 Vel, smør på sirup eller nugatti eller.no da. For meg er det en dealbreaker om dama ikke vil bli tungelekt analt. Screw the pussy. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #14 Skrevet 13. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal han gjøre noe han ikke vil? Anonymkode: 0f7bb...cce Hun har ikke antydet noe som helst om at han skal gjøre noe han ikke vil. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo ikke bryte ut av forholdet bare for at han ikke liker å slikke. Det som du liker, kanskje ikke han liker og omvendt. Sånn er det i livet og det må du finne deg i. Anonymkode: 3464d...7ad Nei, man skal ikke måtte finne seg i et dårlig sexliv. De fleste damer trenger å bli slikket for å nyte og få orgasme. Om mangelen på dette gjør at sexlivet hennes er dårlig og hun ikke føler seg elsket så gjør det en ulykkelig i forholdet og det er ikke noe man skal måtte leve i da. Når dette ødelegger forholdet så mye at hun vurderer å gå fra han er det hennes valg og absolutt forståelig! Dette dreier seg ikke om å ikke like brødskivepålegget den andre liker.... Anonymkode: d1dee...13a 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #15 Skrevet 15. oktober 2018 På 13.10.2018 den 16.25, AnonymBruker skrev: Dump han! Anonymkode: fc33f...fd5 Jeg ville ikke oppfattet en mann som krevde, "sug meg! ellers dumper jeg deg!", som særlig sjarmerende akkurat. Det samme tenker jeg om kvinner som sier, "sleik meg! ellers dumper jeg deg!". Anonymkode: 0f7bb...cce 6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #16 Skrevet 15. oktober 2018 Jeg liker egentlig ikke å bli slikket. Gir meg ingenting. Har kun vært med menn som elsker det. Livets ironi.. Anonymkode: 24da6...89f 2
Horten Market Skrevet 15. oktober 2018 #17 Skrevet 15. oktober 2018 Kan du ikke bare slikke deg selv? Ren og pen, ingen hår eller lukt, så hva stopper deg?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #18 Skrevet 15. oktober 2018 Du skal aldri tvinge noen til å gjøre noe de ikke vil. Hvor godt blir det egentlig for deg, om du vet han hater det? Jeg har aldri vært med en mann som ikkje liker det, men alle er forskjellige. Om alt annet er bra, så ville jeg forsøkt å kommunisert om det. Anonymkode: 3ce93...91f
Ella Ellefantella Skrevet 15. oktober 2018 #19 Skrevet 15. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke oppfattet en mann som krevde, "sug meg! ellers dumper jeg deg!", som særlig sjarmerende akkurat. Det samme tenker jeg om kvinner som sier, "sleik meg! ellers dumper jeg deg!". Anonymkode: 0f7bb...cce Men det sier hun jo ikke! Tviler på at hun vil bli slikket av han når hun vet at han ikke liker det! Saken er vel at hun savner det så mye at hun vurderer å dumpe han, og man må jo selv bestemme hva man synes er viktig i et forhold. For noen er en sånn ting uviktig og for andre er det veldig viktig. 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #20 Skrevet 15. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke oppfattet en mann som krevde, "sug meg! ellers dumper jeg deg!", som særlig sjarmerende akkurat. Det samme tenker jeg om kvinner som sier, "sleik meg! ellers dumper jeg deg!". Anonymkode: 0f7bb...cce Ikke det samma det da --- for penis hodet får nok stimuli til orgasme av penetrering mens klitoris som er nøkkelen til kvinners orgasme gjør ikke det. Så da må det faktisk fingring eller slikking til. For veldig mange kvinner er fingre altfor hardt å bruke på klitoris så tunge er det eneste som gir orgasme. Suging er mer en bonus og ekstra tilskudd siden menn får orgasme av penetrering, mens slikking faktisk er helt nødvendig for mange kvinner for å få orgasme..... For meg er det kjempeviktig og jeg kunne ikke blitt sammen med noen som ikke slikka. Når jeg var ung og uerfaren , eller lå med menn jeg egentlig ikke elska eller var helt trygge på så likte ikke jeg heller å suge men det er litt som å lære seg å like salat , ekkelt de første gangene men så går det seg til om man bare fortsetter å se fordelene med det, og etterhvert liker man det og koser seg med å spise det , til og med craver etter det Det jeg tenker om menn som ikke liker å slikke er at de må vokse opp rett og slett... Fittesaft har dessuten egne duft hormoner som kun er der for å tenne mannen så biologisk sett er ansiktet til menn for å være nær og slikke kvinnekjønnet, i motsetning til suging for kukost og precum har ingen dufthormoner skapt for å tenne kvinnen. Har aldri sett menn så dyriske og lidenskapelig manndige mange kan bli av å slikke 😍☺ Anonymkode: d1dee...13a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå