AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #1 Skrevet 12. oktober 2018 Vil reise på julemarked i år, har sett litt på riga. Har med to barn under 2 år. Er det å anbefale? Blir 4 netter. Skal selvfølgelig ikke bare på julemarkedet så hele byen må jo være bra. Anonymkode: c3cb7...490
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #2 Skrevet 13. oktober 2018 Hørte at det er veldig fint i Praha Anonymkode: 9e32c...80f 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #3 Skrevet 13. oktober 2018 Jeg vil anbefale München og Salzburg. Anonymkode: 44d90...867
Gjest Overrasket Skrevet 13. oktober 2018 #4 Skrevet 13. oktober 2018 Legger Brugge og Bath til listen, så har du enda flere alternativer
*nordby* Skrevet 13. oktober 2018 #5 Skrevet 13. oktober 2018 Eeeelsker Tallinn's julemarked, men skal teste Riga i år. Neste år blir det Praha, Gdansk eller Wien. Ettersom at dere reiser med små barn ville jeg sett etter hotell i gamlebyen ved julemarkedet, så dere slipper buss osv. Og bo på hotell med heis! Og et lite tips; Tallinn har veldig kort og billig taxitur fra flyplassen.
*nordby* Skrevet 13. oktober 2018 #6 Skrevet 13. oktober 2018 Leste nå at dere blir fire netter på reisemålet, da er kanskje Wien, Budapest og Berlin bedre så dere får noe å gjøre hver dag. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #7 Skrevet 13. oktober 2018 Med fire dager ville jeg vurdert en større by: Berlin, Praha eller Budapest. Er veldig glad i julemarkedene i Tallin og Riga, men byene er veldig små og selv om det er mye fin middelalderstemning så synes jeg det blir litt lite å gjøre av andre ting. Dette blir jo en smakssak, men med to barn på under 2 år så ville jeg vurdert å utsette turen noen år. Julemarked betyr mye folk og mye kø og for små barn kan det bli mye overstimuli og venting. Ville i alle fall prioritert et bra hotell med barnevennlige fasiliteter i nærheten slik at barna også får litt utløp. Anonymkode: e9cc8...99a
Alltidpånett Skrevet 28. oktober 2018 #8 Skrevet 28. oktober 2018 Kan anbefale Zagreb. http://alltidreiseklar.no/se-spise-og-shoppe-zagreb-julemarked/ Gdansk sitt julemarked er veldig, veldig lite og få aktiviteter for barn, mener det var én liten karusell - men det er jo en hyggelig by sånn sett, men med fire dager vet jeg ikke om det er nok å finne på.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #9 Skrevet 28. oktober 2018 Wien er min favoritt for julemarkeder. Anonymkode: 6d84e...8b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå