Gå til innhold

Julemarked europa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil reise på julemarked i år, har sett litt på riga. Har med to barn under 2 år. Er det å anbefale? Blir 4 netter.

Skal selvfølgelig ikke bare på julemarkedet så hele byen må jo være bra. 

Anonymkode: c3cb7...490

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørte at det er veldig fint i Praha

Anonymkode: 9e32c...80f

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil anbefale München og Salzburg. 

Anonymkode: 44d90...867

Gjest Overrasket
Skrevet

Legger Brugge og Bath til listen, så har du enda flere alternativer

Skrevet

Eeeelsker Tallinn's julemarked, men skal teste Riga i år. Neste år blir det Praha, Gdansk eller Wien.

Ettersom at dere reiser med små barn ville jeg sett etter hotell i gamlebyen ved julemarkedet, så dere slipper buss osv. Og bo på hotell med heis! Og et lite tips; Tallinn har veldig kort og billig taxitur fra flyplassen.

Skrevet

Leste nå at dere blir fire netter på reisemålet, da er kanskje Wien, Budapest og Berlin bedre så dere får noe å gjøre hver dag.

• Liker 1
Skrevet

Med fire dager ville jeg vurdert en større by: Berlin, Praha eller Budapest. Er veldig glad i julemarkedene i Tallin og Riga, men byene er veldig små og selv om det er mye fin middelalderstemning så synes jeg det blir litt lite å gjøre av andre ting. 

Dette blir jo en smakssak, men med to barn på under 2 år så ville jeg vurdert å utsette turen noen år. Julemarked betyr mye folk og mye kø og for små barn kan det bli mye overstimuli og venting. Ville i alle fall prioritert et bra hotell med barnevennlige fasiliteter i nærheten slik at barna også får litt utløp. 

Anonymkode: e9cc8...99a

• 2 uker senere...
Skrevet

Wien er min favoritt for julemarkeder. 

Anonymkode: 6d84e...8b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...