Gå til innhold

Dere som har hatt sex med mann som er yngre enn dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sex vært bra? Hva er deres erfaring? 

Hadde det med en, men følte litt han tenkte mest på seg selv. Og tok lite på meg. 

Kanskje ulempen når det er litt aldersforskjell. 

Anonymkode: e5848...b66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, tenker du prøvde med feil fyr.

Hva legger du i en yngere fyr? 

Skrevet

Mannen min var 26 og jeg 31 da vi møttes. Vi hadde veldig god sex, helt fra første gang. Nå er vi 36 og 41, er gifte småbarnsforeldre, og sexen er fremdeles like bra. 

Alder betyr lite, kjemi betyr alt. 

Anonymkode: 0c5dd...6fa

• Liker 1
Skrevet

Elendig, elendig, elendig, elendig. Har hatt min cougar -periode. Dvs: menn mye yngre enn meg. Går for de etter ett minutt. Nå har jeg tatt til vettet og funnet meg en som er ti år eldre enn meg. 

Anonymkode: 5ba7a...2b1

• Liker 3
Skrevet

Ikke det at han kom fort (sånn sett veldig bra), men tok lite på meg og i de baner. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke det at han kom fort (sånn sett veldig bra), men tok lite på meg og i de baner. 

Jeg tror nok ikke alderen er det som har mest betydning for det du opplevde der.. 

Skrevet

Har sex med en som er ti år yngre enn meg (jeg er 35). Han er veldig opptatt av min nytelse. Merker jo at han har mindre erfaring enn meg, men han er veldig entusiastisk og lærevillig :) 

Anonymkode: 6b7cc...465

• Liker 2
Skrevet

Det varte under to minutter og han gjorde ingenting med meg, så jeg fikk ikke noe ut av det. 

Anonymkode: 25567...090

• Liker 1
Skrevet

Vel, jeg er 43 og har en elsker på 27. For å si det sånn, jeg går aldri tilbake til eldre/jevnaldrede. 

Anonymkode: 0f244...cb2

• Liker 1
Skrevet

Mannen min er yngre. Hadde ikke gifta meg om sexen var dårlig. Det handler ikke om alder. Tror du liksom alle i 20 åra har dårlig sex? 😂

Anonymkode: 55b86...9b9

Skrevet

Mannen min er yngre. Hadde ikke gifta meg om sexen var dårlig. Det handler ikke om alder. Tror du liksom alle i 20 åra har dårlig sex? 😂

Anonymkode: 55b86...9b9

Hvor får du det fra? 

Jeg hentyder at han var sånn pga jeg var en del eldre enn han?

Skrevet

Vel, jeg er 43 og har en elsker på 27. For å si det sånn, jeg går aldri tilbake til eldre/jevnaldrede. 

Anonymkode: 0f244...cb2

Så bra å høre. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...