Gå til innhold

Skavland

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag synes jeg Skavlan dreit seg loddrett ut i forhold til intervjuet med David Guetta!! 

Han virker ikke engasjert overhodet:(

jeg hadde håpet på mer i forhold til Avicii.

hva synes dere?

Gjest Raptuza
Skrevet

At han ikke er journalist kommer oftere og oftere til syne...desverre

Skrevet

Skavlan er kjedelig 

• Liker 9
Skrevet

Jeg er så glad han er borte fra gullrekka!

Den der liksom-usikre eeeeee før hvert spørsmål gjør meg gal og uansett gjest ender jeg opp med å irritere meg over han. 

Nå er fredagskvelden perfekt på NRK. 

• Liker 21
Gjest Raptuza
Skrevet

Ofte når intervjuobjektet sier noe interessant, så følger ikke Skavlan opp. Han avslutter istedet...! At det er mulig...

Skrevet

Han heter Skavlan, ikke Skavland. Det er helt uforståelig for meg hvorfor folk ikke klarer å lese forskjell på dette.

Ja, han er bare pinlig. Det er andre gang han drar frem Avicii, fullstendig off topic. Da bondefanger han gjestene sine, fordi hvem vil avfeie ham når han spør om en ung mann som har tatt sitt eget liv? Det er "ambulance chaser" i verste stil, og virkelig ikke noe han bør befatte seg med. Han bør bruke kreftene på å stille interessante spørsmål, for det er virkelig lenge siden.

Nei, unnskyld, denne runden han hadde med Åkesson var faktisk veldig bra. Det skal han ha.

Han bør holde seg til helt overfladiske intervjuer. Det er lenge siden han mestret det uten å støte på pinlige situasjoner.

• Liker 9
Skrevet

Kan jeg se dette intervjuet på nettet gratis?

Gjest Lily_88
Skrevet

Skavlan er pinlig. Er det han som spør, eller blir alt planlagt på forhånd? 

Hvis alt er planlagt av et team på forhånd, så hadde jeg gitt alle sparken. SÅ pinlig var det idag😣

Skrevet
8 timer siden, Testosteron skrev:

Skavlan er kjedelig 

Så ikke dette programmet, men har vært innom av og til tidligere. Synes det kommer an på om det er gjester som for meg er interresante, om det er greit å ha tv på. Han fikk mye gratis på NRK. Mistet sansen da han hadde Åkesson som gjest første gang og sparket en som lå nede. Hadde aldri tro på at det var smart å gå fra gullrekka til tv2. Han er nok mer populær i Sverige enn Norge. 

• Liker 1
Skrevet

Synes han ofte er sånn i interjuer jeg. Virker ikke engasjert i sine gjester og stiller teite spørsmål 

• Liker 1
Skrevet (endret)
10 timer siden, Lily_88 skrev:

Hvis alt er planlagt av et team på forhånd, så hadde jeg gitt alle sparken. SÅ pinlig var det idag😣

Det er planlagt på forhånd hva han skal spørre om. Det er det nok i mange talk shows og intervju 

Endret av Aurora**
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har sluttet å se Skavlan for lenge siden.  Det ble rett og slett for kleint hvordan han ble totalt avkledd og avslørt de gangene han hadde intelligente og krevende gjester i studio. Det er en tid for alt, tiden for Skavlan sitt konsept er over. 

• Liker 6
Skrevet

Det spiller ingen rolle om Skavlan går på NRK, eller om det går på TV 2. Programmet er søppel uansett, og har alltid vært det.

Dersom alle sammen kutter ut dette programmet, så kanskje TV-kanalene finner på noe helt nytt - og forhåpentligvis veldig mye bedre! 

Anonymkode: 7324b...afc

• Liker 2
Skrevet

Følger ikke med på Skavlan til vanlig, men enkelte ganger er det gjester jeg ønsker å se. Blir irritert når Skavlan ødelegger intervjuet. 

Nå ser det jo også ut som alle forstår at Skavlans tidligere høye seertall ikke kom pga hans ferdigheter, men fordi han hadde god sendetid på NRK. 

821 000 så Lindmo sist fredag og 286 000 så Skavlan. 

Anonymkode: 3986a...86e

• Liker 2
Skrevet
On 10/13/2018 at 2:20 AM, Lily_88 said:

Er planlagt på forhånd så  enig i at man burde kunne forvente mer. 

Anonymkode: 3986a...86e

• Liker 2
Skrevet
På 12.10.2018 den 22.30, Kvenna skrev:

i dag synes jeg Skavlan dreit seg loddrett ut i forhold til intervjuet med David Guetta!! 

hva synes dere?

Bortsett fra at han uttalte etternavnet feil og kommenterte det, så syns jeg intervjuet var fint. Det var mer irriterende at hun dama satt og avbrøt og åpenbart flørtet. Det ble så kleint. 

Anonymkode: 94232...2a3

• Liker 2
Skrevet
På 12.10.2018 den 22.30, Kvenna skrev:

hva synes dere?

Hva var det han sa siden han ikke virker engasjert?

Anonymkode: 48f2c...1db

Skrevet
På 13.10.2018 den 15.00, AnonymBruker skrev:

Det spiller ingen rolle om Skavlan går på NRK, eller om det går på TV 2. Programmet er søppel uansett, og har alltid vært det.

Dersom alle sammen kutter ut dette programmet, så kanskje TV-kanalene finner på noe helt nytt - og forhåpentligvis veldig mye bedre! 

Jeg syns det er interessant at du velger å kalle Skavlan for søppel. Har du sett på hva som går på TV-en om dagen? Det er da langt i fra søppel selv om du ikke finner det interessant.

Det er ikke til å stikke under en stol at Skavlan har vært og er populær, både i Norge og Sverige (i Sverige har han i snitt 1,6 mill seere, hvis ikke jeg husker feil), så noe må han gjøre riktig. Men han bommet nok når han gikk over til Tv2, ingen gidder å betale for sumo for å se på Skavlan, det gidder ikke jeg heller.

Anonymkode: 48f2c...1db

Skrevet

Går ikke Skavlan på vanlig tv2?

Anonymkode: 7fd2d...80c

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Skrevet

Blir Skavland fremdeles sendt på SVT eller noe i Sverige? Hvordan er isåfall seertallene der?  

I Norge har jo disse tallene gått ganske jevnt og trutt nedover hele tiden. Dersom antall seere i Sverige holder seg relativt jevnt fra episode til episode, så er det kanskje TV 2 som er problemet i Norge? :P     

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...