AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #1 Skrevet 12. oktober 2018 Skal i et selskap,ikke så formelt heldigvis. Det som er så vanskelig er hvilke sko jeg kan ha om jeg har kjole....føler det er så jålete med høye hæler. Hvis jeg har sort bukse og topp....bør jeg ha tynne nylonstrømper, lave eller høye sko? Det har plutselig blitt så vanskelig å føle seg fin....etter jeg fylte 40. Vil ikke virke for ungdommelig....samtidig farger jeg mitt begynnende grå hår. Hmmm....er forresten 170 og litt stor byste og mage, halvlangt mørkt hår. Noen tips? Anonymkode: 5b3cc...409
tirben Skrevet 12. oktober 2018 #2 Skrevet 12. oktober 2018 De aller aller fleste er finere med høyhælte sko når de skal pynte seg. Ville hatt sko med hæler uansett om jeg hadde gått med kjole eller bukse.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #3 Skrevet 12. oktober 2018 Hos masai finner jeg alltid mine beste klær Anonymkode: c462d...7b9 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #4 Skrevet 14. oktober 2018 Finner mye inspirasjon her: https://soheather.com/ Anonymkode: c9469...07f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå