Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som mørketida er over oss, har jeg plutselig kommet på at jeg må få merket barnevogna med refleks. Har dere noen tips om reflekser som sitter godt på tekstilen på vogna? Evt andre varianter som egner seg for vogn? 

Tenker jeg burde ha en foran, og kanskje en på hver side. 

Skrevet

På garnbuttikken her jeg bor har de reflekser som kan sys på tekstiler, kanskje det kunne vært noe?

Skrevet

Jeg tror ikke jeg skal begynne å sy i barnevogna. Det må nok spesialnål til. Det er ganske tykt stoff, og da bryter jeg vel vanntettheten også. Men takk for tips uansett :) 

Anonymkode: 1595a...7f9

Skrevet

Oisann, ble visst anonym der :ler: 

Skrevet

Dem har jo reflekser du kan sy på? Vogntrekk? Jeg ville bare teipet en xxl refleksvest på fronten og en på hver side. Men nå driter jeg i estetikk.

• Liker 1
Skrevet

Gjør et Google søk med refleks+vogn så får du en del gode alternativer😊

Gjest Geirfuglen
Skrevet

Jeg har kjøpt refleksklistremerker fra Tinkafu som jeg har satt på understellet. De er svarte, så de gjør ikke så mye ut av seg :)

Skrevet

Refleks til barnevogn får man i mange varianter, både til å klistre på, bånd som festes rundt bagen. trekk man trer over kalesjen osv. 

Så man trenger ikke å sy ting fast, det høres litt drastisk ut og ødelegger vogna mer enn det gagner.

Og vognene er nå stort sett ikke helt uten reflekser uansett. 

Google "refleks til barnevogn" så finner du å velge i.

Anonymkode: 39dd7...c5b

Skrevet

Sjekk tinkafu sin nettside. Selv har jeg også festet sånne armbånd på understellet, pluss regntrekket til tinkafu. 

Skrevet

Du har også refleks-spray som jeg har hørt er fin å bruke på barnevogn. 

Anonymkode: 6b7e8...99a

Skrevet

Jeg bruker sånne refleksbånd, sånne runde på diverse steder. Rundt styret, foran og bak. Og har hengt opp refleks på glidelås. Trenger ikke spesialprodukter til dette formålet 

Anonymkode: 9bcc6...022

Skrevet

Herlighet, godt du får fokus det! Reflekssesongen kommer alltid før jeg kommer på å bruke refleks, men nå er det plutselig en annen viktig person jeg skal passe på! Jeg har masse sorte refeks-klistremerker (kjøpte på babyshop) på det sorte understellet og på de sorte hjulene. Skal ta en kikk over vogna om den er synlig nok med det. Takk for påminnelsen 😊

Skrevet

Takk for tips. 

Jeg så at den refleks sprayen ikke synes i mørket. Så en test av den. 

Anonymkode: 1595a...7f9

Skrevet

Tinkafu har bånd, hvis man har bugaboo fox ville jeg kjøpt stellar tilbehøret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...