AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #1 Skrevet 12. oktober 2018 Min er verdens beste. Jeg er depressiv og nok i den forstand krevende. Mange mislykka forhold og ja,sjukt krevende vet jeg. Hun er der for meg 90% av tiden. Lytter og holder hånden min ❤️ Bare er der om dere skjønner. Hun er medfølende, men samtidig så sier hun iblant at nå må jeg skjerpe meg. Sånn med et smil Veldig ærlig og direkte, og er der hele tiden. Med smil og humor. De prosentene hun ikke er der, så sier hun fra at hun skal noe annet. "Ikveld må du klare deg uten meg teardrops,skriver eller sier hun 🙂 et nydelig menneske! Jeg har flere venner men hun er den beste. Alltid. I kveld skulle hun på date da. Er en populær dame. Og da skrev hun : du overlever denne natta! Jeg er tilgjengelig, men ikke fuck jo denne daten! Love ju, og mest etter klokka tolv i morgen. Det var litt humor, men hun setter grenser. Derfor stoler jeg på henne 🙂 din beste venn da? Anonymkode: 372b6...e83 5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #2 Skrevet 13. oktober 2018 Endelig en positiv tråd! Min beste venn er en jeg har mange felles interesser med. Hun er alltid interessant å snakke med, og vi kan også få utløp for livets frustrasjoner - men le av oss selv til slutt. Hun har sine problemer, men har et grunnleggende ubekymret syn på livet, noe som er bra for meg som er mer grublende. Anonymkode: fb6db...a19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå