absinthia Skrevet 12. oktober 2018 #1 Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) Dette er en tråd for de som trenger å få blåst ut litt, uten å bli moralisert over. Som sagt: Hva har gjort deg irritert eller sur i dag? - ingen sak er for liten, det er lov å være sær innimellom. 😏 Umdertegnede er skikkelig irritert over at det bare er meg som koster matsmulene under kjøkkenbordet i dette huset, i tillegg fløt oppvaskbenken over av kopper, da jeg kom hjem, fordi ingen av de som har rotet, gadd å få ut de rene fra oppvaskmaskinen. 😡🤬 ..og jeg måtte bruke tid på å rydde dette, for nte gang, fordi de som var ansvarlige hadde dratt på jobb og til en venn. 🤬 Endret 12. oktober 2018 av absinthia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 12. oktober 2018 #2 Del Skrevet 12. oktober 2018 Jeg ble litt irritert tidligere i dag, da jeg måtte ta en omvei til butikken, siden noen fant det for godt å grave et høl i bakken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kendall Skrevet 12. oktober 2018 #3 Del Skrevet 12. oktober 2018 Jeg var irritert da jeg klarte å miste cola-boksen på gulvet og den ble tom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå