AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #1 Skrevet 12. oktober 2018 Hun er 9 mnd nå. Jeg synes bare det ser så ubehagelig ut å ikke ha pute, men jeg vet jo ikke.. vet noen når det er anbefalt å bruke den tynneste babyputa? Anonymkode: 0a310...44c
Frostrose Skrevet 12. oktober 2018 #2 Skrevet 12. oktober 2018 Det er ikke anbefalt før babyen er ett år. Har babyen begynt å legge armene eller koseklut under hodet? Viser den på andre måter at den er ukomfortabel? Datteren vår har begynt å legge dynen under hodet på natten. Hun er nå over ett år, og skal få pute i helgen.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #3 Skrevet 12. oktober 2018 Guttungen på 8 år bruker enda ikke pute han, så jeg tror ikke de synes det er ubehagelig. ( Han har pute altså, men slenger den på gulvet når han skal sove) Anonymkode: 83336...687
Gjest BearMama Skrevet 13. oktober 2018 #4 Skrevet 13. oktober 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er 9 mnd nå. Jeg synes bare det ser så ubehagelig ut å ikke ha pute, men jeg vet jo ikke.. vet noen når det er anbefalt å bruke den tynneste babyputa? Anonymkode: 0a310...44c 1 år pluss
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #5 Skrevet 13. oktober 2018 Noen trenger ikke pute for å sove behagelig, så om hun ikke gjør tegn til behov så ville jeg ventet. Faren min bruker fortsatt ikke pute lissom.. 😛 Anonymkode: b12d4...76a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå