AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #1 Skrevet 12. oktober 2018 Faren min bor i Thailand. Han har bodd der nå i ca. 4 år. Har hus. Jeg tror han bor med en dame, men han har aldri fortalt meg noe. Dersom han fortsatt er sammen med den samme damen som jeg tror så er hun ikke på min alder, men bare litt yngre enn pappa. Jeg synes det er flaut å fortelle andre at pappa bor i Thailand. Det kommer jo av og til opp f.eks. på jobb. Jeg kan ikke sitte å lyve på meg et annet liv på jobb. Men jeg ser jo hva folk tenker. Og ja, jeg er litt flau jeg også. Det er jo en klassisk "type mennesker" som flytter alene til Thailand. Jeg synes "flautheten" nærmest smitter over på meg, om det gir mening. Jeg synes bare det er litt kleint og litt flaut. Om pappa bodde i f.eks. Belgia eller England hadde nok flere turt å spørre "åja, har han samboer da?", men når det kommer frem at min far bor i Thailand så bare stopper samtalen litt opp. Jeg synes det er vanskelig, og jeg synes ikke at dette er noe som jeg burde være flau over. Men hva skal jeg gjøre da? Som sagt kan jeg ikke sitte å lyve når jeg snakker med kolleger på jobb, og for at arbeidsmiljøet skal være greit å kan jeg ikke bare svare unnvikende. Jeg snakker ikke selv om ham, kun om andre spør. Og da svarer jeg ganske kort. Om jeg spør her om jeg ha grunn til å være flau så tipper jeg mange av dere svarer at ja, det har du. Men være flau for noe som ikke har noe med meg å gjøre? Jeg føler det nesten som om folk som får vite at far bor i Thailand nærmest tror at han er pedofil eller noe slikt. Anonymkode: f95fd...877
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #2 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg ville tatt en spansk en og sagt Malaysia. Anonymkode: 67191...6be 2
Violetta Skrevet 12. oktober 2018 #3 Skrevet 12. oktober 2018 Kan du ikke fortelle at han har funnet lykken i Thailand? Uten å skamme deg, men på en positiv måte. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #4 Skrevet 12. oktober 2018 Å. Jeg skrev innlegg her for litt tid tilbake. Om min pappa som fant ei dame på 22! der. Hun er her i tre måneder nå. Ble fortvilet og ja,flau jeg også! Ikke sant? Faren vår har vært en veldig bra far. Vi har bodd hos han hele tiden siden foreldrene våre skilte seg, men vi har også vært hos moren vår. Fine foreldre alt i alt altså! Så kom hun hit. 7 år eldre enn meg!! Jeg er 17. Skrev innlegg her, og det fikk meg til å tenke. Ikke lett! Men pappa er glad, og hun er blidere og blidere for hver dag. Vi har fått nærmere kontakt, og hun er et veldig snilt og klokt menneske. Jeg har undersøkt mye. En blir jo forvirra . Men norske menn et visstnok ettertraktet blant thailandske kvinner. Fordi norske menn er de mest reale og snille. Har hørt mye nå, og tenkt mye. Du skal ikke være flau. Du er ikke faren din, og uansett så kan han ha funnet kjærligheten der! Jeg vet hvordan du føler det tror jeg da. Her går det bra. Pappa er en person folk alltid har likt. Sånn jordnær og realistisk mann. Alt med den nye dama sjokkerte meg. Men det går bra. Hun tiner mer og mer opp. Og pappa et glad 🙂 Det er det beste ❤️ Men ja, jeg skjønner deg! Anonymkode: 349b1...308 13
I Grosny Skrevet 12. oktober 2018 #5 Skrevet 12. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å. Jeg skrev innlegg her for litt tid tilbake. Om min pappa som fant ei dame på 22! der. Hun er her i tre måneder nå. Ble fortvilet og ja,flau jeg også! Ikke sant? Faren vår har vært en veldig bra far. Vi har bodd hos han hele tiden siden foreldrene våre skilte seg, men vi har også vært hos moren vår. Fine foreldre alt i alt altså! Så kom hun hit. 7 år eldre enn meg!! Jeg er 17. Skrev innlegg her, og det fikk meg til å tenke. Ikke lett! Men pappa er glad, og hun er blidere og blidere for hver dag. Vi har fått nærmere kontakt, og hun er et veldig snilt og klokt menneske. Jeg har undersøkt mye. En blir jo forvirra . Men norske menn et visstnok ettertraktet blant thailandske kvinner. Fordi norske menn er de mest reale og snille. Har hørt mye nå, og tenkt mye. Du skal ikke være flau. Du er ikke faren din, og uansett så kan han ha funnet kjærligheten der! Jeg vet hvordan du føler det tror jeg da. Her går det bra. Pappa er en person folk alltid har likt. Sånn jordnær og realistisk mann. Alt med den nye dama sjokkerte meg. Men det går bra. Hun tiner mer og mer opp. Og pappa et glad 🙂 Det er det beste ❤️ Men ja, jeg skjønner deg! Anonymkode: 349b1...308 Faren din er heldig som har deg som datter ! 9
Gjest O.G. Skrevet 13. oktober 2018 #6 Skrevet 13. oktober 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Å. Jeg skrev innlegg her for litt tid tilbake. Om min pappa som fant ei dame på 22! der. Hun er her i tre måneder nå. Ble fortvilet og ja,flau jeg også! Ikke sant? Faren vår har vært en veldig bra far. Vi har bodd hos han hele tiden siden foreldrene våre skilte seg, men vi har også vært hos moren vår. Fine foreldre alt i alt altså! Så kom hun hit. 7 år eldre enn meg!! Jeg er 17. Skrev innlegg her, og det fikk meg til å tenke. Ikke lett! Men pappa er glad, og hun er blidere og blidere for hver dag. Vi har fått nærmere kontakt, og hun er et veldig snilt og klokt menneske. Jeg har undersøkt mye. En blir jo forvirra . Men norske menn et visstnok ettertraktet blant thailandske kvinner. Fordi norske menn er de mest reale og snille. Har hørt mye nå, og tenkt mye. Du skal ikke være flau. Du er ikke faren din, og uansett så kan han ha funnet kjærligheten der! Jeg vet hvordan du føler det tror jeg da. Her går det bra. Pappa er en person folk alltid har likt. Sånn jordnær og realistisk mann. Alt med den nye dama sjokkerte meg. Men det går bra. Hun tiner mer og mer opp. Og pappa et glad 🙂 Det er det beste ❤️ Men ja, jeg skjønner deg! Anonymkode: 349b1...308 Er nok ikke derfor norske menn er så ettertraktede i Thailand, nei.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #7 Skrevet 13. oktober 2018 Kan ikke du bare si at faren din bor utenlands da ? Anonymkode: a79e2...ad6 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #8 Skrevet 13. oktober 2018 5 timer siden, O.G. skrev: Er nok ikke derfor norske menn er så ettertraktede i Thailand, nei. Er nok mer pengene de thaidamene er interessert i og så lenge mannfolka får bruke de til sex, matlaging og husstell så er det greit for thaiene. Anonymkode: bb7d8...daf 2
Apis Skrevet 13. oktober 2018 #9 Skrevet 13. oktober 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Faren min bor i Thailand. Han har bodd der nå i ca. 4 år. Har hus. Jeg tror han bor med en dame, men han har aldri fortalt meg noe. Dersom han fortsatt er sammen med den samme damen som jeg tror så er hun ikke på min alder, men bare litt yngre enn pappa. Jeg synes det er flaut å fortelle andre at pappa bor i Thailand. Det kommer jo av og til opp f.eks. på jobb. Jeg kan ikke sitte å lyve på meg et annet liv på jobb. Men jeg ser jo hva folk tenker. Og ja, jeg er litt flau jeg også. Det er jo en klassisk "type mennesker" som flytter alene til Thailand. Jeg synes "flautheten" nærmest smitter over på meg, om det gir mening. Jeg synes bare det er litt kleint og litt flaut. Om pappa bodde i f.eks. Belgia eller England hadde nok flere turt å spørre "åja, har han samboer da?", men når det kommer frem at min far bor i Thailand så bare stopper samtalen litt opp. Jeg synes det er vanskelig, og jeg synes ikke at dette er noe som jeg burde være flau over. Men hva skal jeg gjøre da? Som sagt kan jeg ikke sitte å lyve når jeg snakker med kolleger på jobb, og for at arbeidsmiljøet skal være greit å kan jeg ikke bare svare unnvikende. Jeg snakker ikke selv om ham, kun om andre spør. Og da svarer jeg ganske kort. Om jeg spør her om jeg ha grunn til å være flau så tipper jeg mange av dere svarer at ja, det har du. Men være flau for noe som ikke har noe med meg å gjøre? Jeg føler det nesten som om folk som får vite at far bor i Thailand nærmest tror at han er pedofil eller noe slikt. Anonymkode: f95fd...877 Dra ned og besøk han, får billetter til rundt 5000,- fra Gardermoen til Suvarnabhumi, kanskje du vil bli overrasket.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #10 Skrevet 13. oktober 2018 Kan du ikke snu litt på flisa da? "Faren min bor i Thailand, og jeg tror han har funnet seg noen der men tror han er litt for blyg til å innrømme det til meg. *fnise* 😄 " Anonymkode: 52cac...02c 2
I Grosny Skrevet 13. oktober 2018 #11 Skrevet 13. oktober 2018 6 timer siden, O.G. skrev: Er nok ikke derfor norske menn er så ettertraktede i Thailand, nei. Tenk om du har to utenlandske friere, som på mange måter er like, men den ene er mer real og snill. I såfall er valget enkelt . Jeg tror faren til anonymkode: 349b1...308 er en veldig god real og snill kar, og at dama hans hadde flaks som fikk bli med han. Han har trolig litt av den samme personlighet som hans datter, som gjennom sin skriving her utstråler noe veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå