Gå til innhold

FF mistet lysten på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funket utmerket i 1 år. Jeg fikk følelser og ville avslutte, men de ga seg sakte men sikkert da han ikke følte noe annet enn seksuelt for meg. Sexen og alt har vært perfekt, men nå har han blitt rar. Møtte han på mandag og i går, og han mistet stadig vekk ereksjonen, og oppførte seg så stresset og merkelig. Han var helt care før. Tør ikke spør om jeg lukter vondt, har stygge pupper eller hva det er, men har ikke lyst å møte han igjen nå for jeg har allerede dårlig selvtillit. Nå føler jeg meg stygg. Hva kan være grunnen for at potensen går fra alltid hard og klar til at den ikke klarer å holdes stiv på så kort tid? Vet han ikke hadde runket rett før, for vi hadde avtalt på forhånd at jeg skulle komme. Kan han ha mistet lysten på meg, men likevel ønsker å møtes? 

Anonymkode: bdc68...878

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dame på gang kanskje også får han litt samvittighetskvaler. 

Anonymkode: 09b93...ab9

• Liker 4
Skrevet

sikkert funnet seg ei, ja.

Anonymkode: 51595...297

• Liker 1
Skrevet

Ja, det virker jo logisk at det kan henge sammen med dårlig samvittighet. Men så var det han som inviterte meg både mandag og i går. Forstår meg isåfall enda mindre på menn nå :vetikke:

Skrevet

Tror ikke at det skyldes at du plutselig har fått stygge pupper 🤔

Men som du selv skriver, han er stresset. Det trenger ikke være noe mer.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Bubo said:

Tror ikke at det skyldes at du plutselig har fått stygge pupper 🤔

Men som du selv skriver, han er stresset. Det trenger ikke være noe mer.

Vet ikke om stresset var riktig ord av meg å bruke, heller usikker og sender ut litt usikker energi jeg fanger opp, så blir jeg usikker og stresset selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...