AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #1 Skrevet 12. oktober 2018 Fikk opp denne medlingen på facebook: Du logger vanligvis ikke inn fra denne nettleseren, så vi vil forsikre oss om dette var deg. Så stod det i nærheten av Oslo/mobil safari on Apple Iphone Dette var ikke meg, befinner meg i en annen by langt fra Oslo, og har aldri vært innlogget på Facebook på den kanten av landet tidligere. Er det sikkert at en annen har logget inn på min facebookprofil? og er det slik at vedkommene kan ha sett "alt på veggen min" også det jeg hadde "låst med en hengelås" kun ment for meg? Synes dette er ubehagelig, noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 9444b...fea
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #2 Skrevet 12. oktober 2018 Bytt passord nå! Anonymkode: 0a43f...3bb 9
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #3 Skrevet 12. oktober 2018 Det er godt mulig, ja. Du burde endre passord og sette på passordbeskyttelse der du må godta fra mobiltelefonen. Anonymkode: 6de8d...801 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #4 Skrevet 12. oktober 2018 Det kan komme opp hvis du logger inn på en enhet du vanligvis ikke bruker. Anonymkode: 7f835...2bf 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #5 Skrevet 12. oktober 2018 Har du logget inn med ny pc (også annen nettleser), mobil eller nettbrett? Første som møtte meg på dagbladet: https://www.dagbladet.no/nyheter/facebook-29-millioner-brukere-har-blitt-hacket/70313801 Anonymkode: 00133...d63 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #6 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg har ikke logget inn med ny pc, mobil eller nettbrett. Har vedkommende sett alt på min side, også det med hengelås? Det er en eks som befinner seg i det området, denne "eksen"har ikke vært "helt som vanlige mennesker" opptrer for å si det slik, er redd han har vært inne på siden og lest, men hvordan i all verden har han fått fatt i innloggingsdetaljer? skal jo i teorien være umulig. Anonymkode: 9444b...fea 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #7 Skrevet 12. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan komme opp hvis du logger inn på en enhet du vanligvis ikke bruker. Anonymkode: 7f835...2bf Ikke tilfelle her, var ikke innlogget på tidspunkt facebook gir meg beskjed om heller. Anonymkode: 9444b...fea 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #8 Skrevet 12. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke logget inn med ny pc, mobil eller nettbrett. Har vedkommende sett alt på min side, også det med hengelås? Det er en eks som befinner seg i det området, denne "eksen"har ikke vært "helt som vanlige mennesker" opptrer for å si det slik, er redd han har vært inne på siden og lest, men hvordan i all verden har han fått fatt i innloggingsdetaljer? skal jo i teorien være umulig. Anonymkode: 9444b...fea Om du har optimert nettleseren siden sist du logget inn, kan ofte denne meldingen komme. Du bør sette på 2 trinns autorisasjon slik at du får en melding til telefonen når du logger inn fra ny enhet, nettleser eller når du optimerer nettleseren du bruker. Anonymkode: 03fa4...add 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #9 Skrevet 12. oktober 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du har optimert nettleseren siden sist du logget inn, kan ofte denne meldingen komme. Du bør sette på 2 trinns autorisasjon slik at du får en melding til telefonen når du logger inn fra ny enhet, nettleser eller når du optimerer nettleseren du bruker. Anonymkode: 03fa4...add Ingenting som er optimert. Synes det er påfallende at innloggingen kommer nøyaktig fra det stedet som eksen bor… det plager meg hvis han har vært inne på min private side. ( Har aldri brukt/logget meg inn på hans pc/telefon/facebook ). Har private tekster der, kun ment for meg, med hengelås. Vurderer å kvitte meg meg hele facebook. Anonymkode: 9444b...fea
Pinnsvin Skrevet 12. oktober 2018 #10 Skrevet 12. oktober 2018 Muligens det er knyttet til dette? https://www.nrk.no/norge/29-millioner-utsatt-for-facebook-angrep-_-sjekk-om-du-er-rammet-1.14246730
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #11 Skrevet 12. oktober 2018 17 minutter siden, Pinnsvin skrev: Muligens det er knyttet til dette? https://www.nrk.no/norge/29-millioner-utsatt-for-facebook-angrep-_-sjekk-om-du-er-rammet-1.14246730 Mulig, men har ikke fått opp en "spesefikk beskjed" fra facebook om det. Anonymkode: 9444b...fea
Pinnsvin Skrevet 12. oktober 2018 #12 Skrevet 12. oktober 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig, men har ikke fått opp en "spesefikk beskjed" fra facebook om det. Anonymkode: 9444b...fea Jeg fulgte linken på nrk.no til Facebook sine hjelpesider, og fikk bekreftet at min konto var berørt. Jeg har ikke fått noe beskjed fra Facebook utenom.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #13 Skrevet 12. oktober 2018 4 timer siden, Pinnsvin skrev: Jeg fulgte linken på nrk.no til Facebook sine hjelpesider, og fikk bekreftet at min konto var berørt. Jeg har ikke fått noe beskjed fra Facebook utenom. Min konto var ikke berørt ( fulgte linken ) kom ikke opp noe. Derfor synes jeg dette er veeeldig merkelig. Anonymkode: 9444b...fea
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #14 Skrevet 12. oktober 2018 Du får ikke gjort annet enn å bytte passord, til et som ikke er lett for en x å finne ut av. Anonymkode: e31a5...fb1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #15 Skrevet 13. oktober 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får ikke gjort annet enn å bytte passord, til et som ikke er lett for en x å finne ut av. Anonymkode: e31a5...fb1 Gjort det, men det er ikke bare passordet, er jo også en skjult e-mail adresse. Dvs bare i bruk av meg, ikke registrert noen steder. Anonymkode: 9444b...fea
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #16 Skrevet 13. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gjort det, men det er ikke bare passordet, er jo også en skjult e-mail adresse. Dvs bare i bruk av meg, ikke registrert noen steder. Anonymkode: 9444b...fea La også merke til noe rart vedr hotmailkontoene mine, det var sendt 3 bilder, et svart bilde, en tom "beskjed" og et annet av et lydbord.. ikke si han har lest mailene mine og. pshyco Anonymkode: 9444b...fea
Stueloff Skrevet 13. oktober 2018 #17 Skrevet 13. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: La også merke til noe rart vedr hotmailkontoene mine, det var sendt 3 bilder, et svart bilde, en tom "beskjed" og et annet av et lydbord.. ikke si han har lest mailene mine og. pshyco Anonymkode: 9444b...fea Bytt passord overalt hvor du har de samme passordene og opprett 2-trinnsbekreftelse der det er mulig! 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #18 Skrevet 13. oktober 2018 21 minutter siden, Stueloff skrev: Bytt passord overalt hvor du har de samme passordene og opprett 2-trinnsbekreftelse der det er mulig! Skal slette begge mailene. Takk for alle svar. Anonymkode: 9444b...fea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå