Gå til innhold

Var dette deg? melding fra facebook..og?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk opp denne medlingen på facebook:

Du logger vanligvis ikke inn fra denne nettleseren, så vi vil forsikre oss om dette var deg.

Så stod det i nærheten av Oslo/mobil safari on Apple Iphone

Dette var ikke meg, befinner meg i en annen by langt fra Oslo, og har aldri vært innlogget på Facebook på den kanten av landet tidligere.

Er det sikkert at en annen har logget inn på min facebookprofil? og er det slik at vedkommene kan ha sett "alt på veggen min" også det jeg hadde "låst med en hengelås" kun ment for meg?

Synes dette er ubehagelig, noen som har opplevd lignende?

Anonymkode: 9444b...fea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytt passord nå! 

Anonymkode: 0a43f...3bb

• Liker 9
Skrevet

Det er godt mulig, ja. Du burde endre passord og sette på passordbeskyttelse der du må godta fra mobiltelefonen.

Anonymkode: 6de8d...801

• Liker 3
Skrevet

Det kan komme opp hvis du logger inn på en enhet du vanligvis ikke bruker. 

Anonymkode: 7f835...2bf

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke logget inn med ny pc, mobil eller nettbrett.

Har vedkommende sett alt på min side, også det med hengelås?

Det er en eks som befinner seg i det området, denne "eksen"har ikke vært "helt som vanlige mennesker" opptrer for å si det slik, er redd han har vært inne på siden og lest, men hvordan i all verden har han fått fatt i innloggingsdetaljer? skal jo i teorien være umulig.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan komme opp hvis du logger inn på en enhet du vanligvis ikke bruker. 

Anonymkode: 7f835...2bf

Ikke tilfelle her, var ikke innlogget på tidspunkt facebook gir meg beskjed om heller.

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke logget inn med ny pc, mobil eller nettbrett.

Har vedkommende sett alt på min side, også det med hengelås?

Det er en eks som befinner seg i det området, denne "eksen"har ikke vært "helt som vanlige mennesker" opptrer for å si det slik, er redd han har vært inne på siden og lest, men hvordan i all verden har han fått fatt i innloggingsdetaljer? skal jo i teorien være umulig.

Om du har optimert nettleseren siden sist du logget inn, kan ofte denne meldingen komme. Du bør sette på 2 trinns autorisasjon slik at du får en melding til telefonen når du logger inn fra ny enhet, nettleser eller når du optimerer nettleseren du bruker.

Anonymkode: 03fa4...add

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du har optimert nettleseren siden sist du logget inn, kan ofte denne meldingen komme. Du bør sette på 2 trinns autorisasjon slik at du får en melding til telefonen når du logger inn fra ny enhet, nettleser eller når du optimerer nettleseren du bruker.

Anonymkode: 03fa4...add

Ingenting som er optimert.

Synes det er påfallende at innloggingen kommer nøyaktig fra det stedet som eksen bor… det plager meg hvis han har vært inne på min private side. ( Har aldri brukt/logget meg inn på hans pc/telefon/facebook ).

Har private tekster der, kun ment for meg, med hengelås.

Vurderer å kvitte meg meg hele facebook.

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig, men har ikke fått opp en "spesefikk beskjed" fra facebook om det.

Jeg fulgte linken på nrk.no til Facebook sine hjelpesider, og fikk bekreftet at min konto var berørt. Jeg har ikke fått noe beskjed fra Facebook utenom. 

Skrevet
4 timer siden, Pinnsvin skrev:

Jeg fulgte linken på nrk.no til Facebook sine hjelpesider, og fikk bekreftet at min konto var berørt. Jeg har ikke fått noe beskjed fra Facebook utenom. 

Min konto var ikke berørt ( fulgte linken ) kom ikke opp noe.

Derfor synes jeg dette er veeeldig merkelig.

Skrevet

Du får ikke gjort annet enn å bytte passord, til et som ikke er lett for en x å finne ut av.

Anonymkode: e31a5...fb1

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får ikke gjort annet enn å bytte passord, til et som ikke er lett for en x å finne ut av.

Anonymkode: e31a5...fb1

Gjort det, men det er ikke bare passordet, er jo også en skjult e-mail adresse.

Dvs bare i bruk av meg, ikke registrert noen steder.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gjort det, men det er ikke bare passordet, er jo også en skjult e-mail adresse.

Dvs bare i bruk av meg, ikke registrert noen steder.

La også merke til noe rart vedr hotmailkontoene mine, det var sendt 3 bilder, et svart bilde, en tom "beskjed" og et annet av et lydbord.. ikke si han har lest mailene mine og.

pshyco

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

La også merke til noe rart vedr hotmailkontoene mine, det var sendt 3 bilder, et svart bilde, en tom "beskjed" og et annet av et lydbord.. ikke si han har lest mailene mine og.

pshyco

Bytt passord overalt hvor du har de samme passordene og opprett 2-trinnsbekreftelse der det er mulig!

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, Stueloff skrev:

Bytt passord overalt hvor du har de samme passordene og opprett 2-trinnsbekreftelse der det er mulig!

Skal slette begge mailene.

Takk for alle svar.:lillesky2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...