AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #1 Skrevet 12. oktober 2018 hei, ser det er en del diskusjon her for tiden om menn som er egoistiske i senga og dårligere elskere. Vell, jeg har samme problemet med dama, men bare at jeg er en mann. Jeg har prøvd de siste mnd å kommunisere med henne hva hun liker og hva hun ønsker jeg skal gjøre osv. Men får relativt lite respons tilbake og hun sier at hun er fornøyd. Men hennes orgasmer uteblir(hun er en av de som sliter med å få orgasme). Men det som kanskje plager meg mest, er at hun gir veldig lite tilbake, alltid jeg som tar initiativet, både til oral sex og vanlig sex. Prøvd å slikke henne lenge og bruke mye fingre, men virker som hun ikke klarer helt å slappe av.(usikker på sin kropp). Har også nevnt at jeg hadde satt pris på litt initiativ tilbake, både når det gjelder oral sex og normal sex og at jeg ikke må "spørre" henne om å gjøre det hver gang(oral sex). Har også bedt henne om å si ifra og veilede meg litt mer om hva som føles godt og ikke så godt. Men neida, ingenting skjer. Så er alt dette min feil, er jeg bare en dårlig elsker? Eller er dama mi "egoistisk" i senga? Anonymkode: 9ea62...755
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #2 Skrevet 12. oktober 2018 Heller usikker vil jeg tro, ut fra å lese innlegget ditt. Anonymkode: 45a0b...6b0 7
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #3 Skrevet 12. oktober 2018 Ser ikke helt hvor egoismen kommer inn her? Fordi hun ikke får orgasme? Anonymkode: bb565...5ea 8
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #4 Skrevet 12. oktober 2018 49 minutter siden, AnonymBruker said: hei, ser det er en del diskusjon her for tiden om menn som er egoistiske i senga og dårligere elskere. Vell, jeg har samme problemet med dama, men bare at jeg er en mann. Jeg har prøvd de siste mnd å kommunisere med henne hva hun liker og hva hun ønsker jeg skal gjøre osv. Men får relativt lite respons tilbake og hun sier at hun er fornøyd. Men hennes orgasmer uteblir(hun er en av de som sliter med å få orgasme). Men det som kanskje plager meg mest, er at hun gir veldig lite tilbake, alltid jeg som tar initiativet, både til oral sex og vanlig sex. Prøvd å slikke henne lenge og bruke mye fingre, men virker som hun ikke klarer helt å slappe av.(usikker på sin kropp). Har også nevnt at jeg hadde satt pris på litt initiativ tilbake, både når det gjelder oral sex og normal sex og at jeg ikke må "spørre" henne om å gjøre det hver gang(oral sex). Har også bedt henne om å si ifra og veilede meg litt mer om hva som føles godt og ikke så godt. Men neida, ingenting skjer. Så er alt dette min feil, er jeg bare en dårlig elsker? Eller er dama mi "egoistisk" i senga? Anonymkode: 9ea62...755 Tror ikke du vet hva egoistisk er. Eksen min pleide å få meg tent, få meg til å slikke henne i de 40 minuttene det tok for henne å nå klimaks og deretter legge seg for å sove med den unnskyldningen om at hun hadde vondt i hodet og orket derfor ikke mer sex. Egoistiske elskere får deg til å føle deg verdiløs og utnyttet. Anonymkode: 31d56...655 8
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #5 Skrevet 12. oktober 2018 Høres mer ut som hun er en av de som har sex for DIN skyld og ikke fordi det gir henne så mye, derfor stikk motsatt av egoisme. Sexlysten til folk er forskjellig. Anonymkode: 451e8...f4a 10
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #6 Skrevet 12. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke du vet hva egoistisk er. Eksen min pleide å få meg tent, få meg til å slikke henne i de 40 minuttene det tok for henne å nå klimaks og deretter legge seg for å sove med den unnskyldningen om at hun hadde vondt i hodet og orket derfor ikke mer sex. Egoistiske elskere får deg til å føle deg verdiløs og utnyttet. Anonymkode: 31d56...655 Sorry men: Omg😂 Anonymkode: 37601...e06
Sparkling_Pink Skrevet 12. oktober 2018 #7 Skrevet 12. oktober 2018 Hun er for lite egoistisk, slik jeg ser det. 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #8 Skrevet 12. oktober 2018 Hm. Høres mest ut som hun er usikker egentlig. Eventuelt kanskje ikke sånn KJEMPEinteressert i sex. Men har du prøvd å snu på det, fortelle hva du liker i stedet for å "mase" på at hun må brette ut om sine lyster? Om det er usikkerhet i senga det ligger i så kan det bekjempes med mestringsfølelse, bare si noe lett som at du tenner som en tulling på bli kysset i nakken (teit eksempel, men altså noe du elsker da, som ikke gir veldig prestasjonsangst). Hvis hun ikke er egoistisk og interessert i sex så vil hun gjøre det for deg, og det vil gi henne mersmak og høyere selvtillit i senga når du nyter det. Anonymkode: 58337...11a 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #9 Skrevet 12. oktober 2018 24 minutter siden, AnonymBruker said: Sorry men: Omg😂 Anonymkode: 37601...e06 Emosjonel utnytting er morsomt? Anonymkode: 31d56...655
Gjest Overrasket Skrevet 12. oktober 2018 #10 Skrevet 12. oktober 2018 Hun er uerfaren, uinteressert (i sex), uinterresert (i deg) eller seksuelt utrygg.
Trolltunge Skrevet 12. oktober 2018 #11 Skrevet 12. oktober 2018 (endret) Sikkert både kvinner og menn som er egoistisk i senga. Jeg kan også være det, men så er alt om ham andre ganger, så hos oss jevner det seg ut. Ingen av oss som hele tiden er egoistisk. Det er jo ikke alle som er så interessert i sex, så du må bare forsøke å få til en dialog rundt dette, til du får svar. Endret 12. oktober 2018 av Trolltunge
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #12 Skrevet 13. oktober 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Sorry men: Omg😂 Anonymkode: 37601...e06 Der har faktisk skjedd flere ganger med meg også. Sugd, og så bare legger han seg over på rygg og sovner. Fy faen. Huff, der er kjipt. Anonymkode: df7cf...613 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #13 Skrevet 13. oktober 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres mer ut som hun er en av de som har sex for DIN skyld og ikke fordi det gir henne så mye, derfor stikk motsatt av egoisme. Sexlysten til folk er forskjellig. Anonymkode: 451e8...f4a Dette 9 timer siden, Sparkling_Pink skrev: Hun er for lite egoistisk, slik jeg ser det. Anonymkode: a3b45...58c 1
visp Skrevet 13. oktober 2018 #14 Skrevet 13. oktober 2018 Problemet her er vel at det er manko på lidenskap. Sexen blir jo ikke bra om èn ikke er med. Hadde hun vært ego, hadde du nok fått utbytte av det du også. Høres ikke ut som hun er helt i kontakt med det seksuelle i seg og da blir jo opplevelsen dårlig for deg også.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #15 Skrevet 13. oktober 2018 Sliter med å se hvor hun er egoistisk. Hun virker for meg Usikker, eller dere mangler lidenskap. Anonymkode: 9e02d...2fb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå