Gå til innhold

Det er så himla lytt her!! Angrer på jeg flyttet inn :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dårlig økonomi og må ta det jeg kan få. Bor i en by med høye boligpriser 

Flyttet inn i et gammelt bygg. Ble bygget på 40 tallet og standaren er så som så. Men ante ikke hvor lytt det ville bli. Huseieren sa det ikke var så lytt her. Naiv som jeg var, så trodde jeg på han.

Hører ALT hun over gjør. Har hun besøk (som er ofte) og hvis jeg hører etter, så hører jeg hva de sier og snakker om. Har jeg på ørepropper, så hører jeg fortsatt. Mest når de ler. Alt av dagligdagse hører jeg. Til ig med når hun får melding. Verste er når hun har fest, har sex og har på trance dritt. Jeg hører senga knirker over og aaaah, mmm, aaaah, jaaaaaaaa, hardereeee!!!

Gruer meg til helga faktisk, for er mest i helga hun har besøk og sex. Hører hun har folk der oppe nå. 

Jeg er vel mer lydsensitiv enn hva jeg trodde. Tåler jo støy, men finnes en grense. Merker jeg er sliten. Jeg er veldig konfliktsky og vil ikke være den klagete naboen :sjenert:

3 månders oppsigelsestid, så er stuck her en stund til :(

Anonymkode: e6744...10b

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Let etter noe nytt!

Anonymkode: a35cd...4d2

• Liker 2
Skrevet

Hva med å sette inn lydisolering? 

Hør med huseier om det er noe han kan ordne 

Anonymkode: 13509...d53

Skrevet

Hører du om hun har trekant i helgene?

Skrevet

Heng opp en lapp på døra hennes.

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, Sphynx skrev:

Heng opp en lapp på døra hennes.

Kan jo prøve. Hvert fall bedre enn å si ifra muntlig. Å høre på høylytt sex hver helg er slitsomt!

Gjest Krampus
Skrevet

Men har hun høylydt sex eller har hun normalt støynivå, men det høres godt fordi det er lytt? Hun skal jo ha lov til å leve livet sitt og ha et sexliv uten å måtte være musestille. 

Skrevet

Føler med deg, ville sagt opp å forsøkt å flytte så fort som mulig. Huseier har ikke vært ærlig med deg om du har spurt om der er lytt. 

Jeg er litt i samme situasjon, så forstår både frustrasjon, irritasjonen og aspektet at det kan gå på helsen løs. Det gjør det til slutt. 

Anonymkode: 44a5e...4ff

• Liker 3
Skrevet

Ørepropper/høretelefoner med lyd! Kanskje det hjelper?  Ikke så mye å få gjort med dette annet enn å lage lyd selv så du ikke hører lydene fra naboen så godt. Og så må du si opp og holde ut i tre måneder.  Det er jo bare normale «levelyder» du hører mest, så du må bare leve med det.  Kanskje sette lapp på døra/postkassa om sexlydene. 

Skrevet
2 timer siden, Merricat skrev:

Men har hun høylydt sex eller har hun normalt støynivå, men det høres godt fordi det er lytt? Hun skal jo ha lov til å leve livet sitt og ha et sexliv uten å måtte være musestille. 

Er jo høylytt sex. Men når det er veldig lytt, så bør man ta hensyn enn å rope ut under akten

Skrevet

Ser etter ny leilighet hver dag, for her klarer ikke jeg å bo. Går jo på helsa løs. Bare håper det dukker opp noe snart. Skal snakke med huseier på mandag 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Merricat skrev:

Så finnes det en mellomting mellom å rope ut og være musestille. Aldri sagt hun må være musestille 

• Liker 1
Skrevet

Søk orgasm på spotify og sett på full pinne. Forhåpentligvis tar hun hintet 😅

Anonymkode: 0da61...1a7

• Liker 3
Skrevet

Hvis du skal skrive lapp så bør du skrive på en høflig måte og fortelle hvem du er. Anonyme lapper kommer man skjeldent langt med. 

Anonymkode: 34c6f...89e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...