Gå til innhold

Brukket finger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går mistet jeg en kettlebell på hånden min, for så å ramle over den med kroppsvekten min igjen ( 😳  - ikke spør).  I dag er den ene fingeren blå på begge sider, og øm. Det gjør vondt å ta på den. Den er ikke hoven, og jeg kan bøye leddene. 

Kan den være brukket?

Anonymkode: 6425f...d40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er kettlebell? Er det varselur du mener?

Anonymkode: 99bad...bfd

Skrevet

Au! Høres ut som noe jeg kunne klart det der...

Tror kanskje jeg ville ha vurdert en tur på legevakten (og jeg har ganske høy terskel for å vurdere det).

Anonymkode: 486ea...b11

Skrevet

Jeg knakk en finger en gang. Oppdaget det etter 6 uker. Legen da det ikke var noe de vanligvis gjorde noe annet enn å teipe fingeren til nabofingeren til å holde den rett. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

hva er kettlebell? Er det varselur du mener?

Anonymkode: 99bad...bfd

Det er en kule med håndtak, som man bruker til trening. Nesten som manualer. Tunge nok til at det gjorde vondt å slippe en på fingeren :P 

TS

Skrevet
1 time siden, Elán skrev:

Jeg knakk en finger en gang. Oppdaget det etter 6 uker. Legen da det ikke var noe de vanligvis gjorde noe annet enn å teipe fingeren til nabofingeren til å holde den rett. 

Takk. Tror jeg prøver dette før jeg går til legen. :) 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Tror jeg prøver dette før jeg går til legen. :) 

Prøv å holde den så bein som mulig! Min grodde skjevt på 6 uker, selv om jeg brukte skinne på fingeren da jeg oppdaget bruddet :) du kan ta kontakt med fastlegen over helgen også bare for å være sikker, men for min del ville jeg ikke benyttet legevakt til dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...