AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #1 Skrevet 12. oktober 2018 I går mistet jeg en kettlebell på hånden min, for så å ramle over den med kroppsvekten min igjen ( 😳 - ikke spør). I dag er den ene fingeren blå på begge sider, og øm. Det gjør vondt å ta på den. Den er ikke hoven, og jeg kan bøye leddene. Kan den være brukket? Anonymkode: 6425f...d40
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #2 Skrevet 12. oktober 2018 hva er kettlebell? Er det varselur du mener? Anonymkode: 99bad...bfd
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #3 Skrevet 12. oktober 2018 Au! Høres ut som noe jeg kunne klart det der... Tror kanskje jeg ville ha vurdert en tur på legevakten (og jeg har ganske høy terskel for å vurdere det). Anonymkode: 486ea...b11
Elán Skrevet 12. oktober 2018 #4 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg knakk en finger en gang. Oppdaget det etter 6 uker. Legen da det ikke var noe de vanligvis gjorde noe annet enn å teipe fingeren til nabofingeren til å holde den rett. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #5 Skrevet 12. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: hva er kettlebell? Er det varselur du mener? Anonymkode: 99bad...bfd Det er en kule med håndtak, som man bruker til trening. Nesten som manualer. Tunge nok til at det gjorde vondt å slippe en på fingeren TS Anonymkode: 6425f...d40
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #6 Skrevet 12. oktober 2018 1 time siden, Elán skrev: Jeg knakk en finger en gang. Oppdaget det etter 6 uker. Legen da det ikke var noe de vanligvis gjorde noe annet enn å teipe fingeren til nabofingeren til å holde den rett. Takk. Tror jeg prøver dette før jeg går til legen. Anonymkode: 6425f...d40 1
Elán Skrevet 12. oktober 2018 #7 Skrevet 12. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk. Tror jeg prøver dette før jeg går til legen. Anonymkode: 6425f...d40 Prøv å holde den så bein som mulig! Min grodde skjevt på 6 uker, selv om jeg brukte skinne på fingeren da jeg oppdaget bruddet du kan ta kontakt med fastlegen over helgen også bare for å være sikker, men for min del ville jeg ikke benyttet legevakt til dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå