Gå til innhold

Jeg har tenkt litt når det kommer til Innvandrere, rasisme, vold, mord, kultur osv

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva om vi... bare lar de passere?

Jeg mener fri flyt av folk bare så lenge de integrerer seg og ikke er lovløse borgere på samme måte som våre egne. ( i en realistisk grad iallfall at det ikke skaper full splid og konflikt som borgerkrig osv) økning og begrensnings metoden mer eller mindre innenfor integrering og velordning

Jeg bare sier, vi er idioter på mange områder så hvorfor ikke. Jeg var pro Trump 2016 fordi jeg synes det var sykt morsomt å se liberale som ble sinna og ville forby høyre populister rom at det bare var gøy å se det. Eller jeg håper han vant pga det noe som han gjorde.

Men greia er at høyre populister har en mer "cult of personality" tror jeg.

Jeg vil ikke si at folk på høyre er rasister som er tull. Det de er derimot er proteksjonister. Kanskje det er noen rasister men det er i beste fall liten prosentdel. Som nynazisme bare for å nevne ifleng. Høyre siden er i beste fall proteksjonister.

Men jeg bare, selv om ting som religion. Spesielt islam har problemer som "frafall er døden i noen tilfeller ikke alltid." uansett mye av problemstillinger er geopolitisk. Men jeg ser på religion mer som butikker, konkurenter. Selv om man er brun, er ifra et land der annen kultur er helt annerledes. Så ser jeg ikke noe problem uansett hvor rare folk er. Du kan komme hit, og man kan komme dit. Men på samme måte så kan man også kritisere ræva av andre dårlige ideer på samme måte som alle kan generelt. Uansett jeg har studert både kristendommen og islam. Og er ganske imot mafia religiøse kulturer.

Men... jeg tror liberalisme er bare bedre bare. Men tror det har vært bedre om liberale har vært mindre pingler bare om de skal nå frem til høyreorienterte velgere som har blitt mer cult of personality i USA spesielt rundt Trump. Bare sier bare

Uansett jeg tror mest på noen ting. Oppførsel, jobb hardt, prøve å skape gode miljøer. Og utover det bare lev slik du føler er best

Endret av Reni921
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...