Gå til innhold

Nettopp fridd til. Hva nå?

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg skal gifte meg neste år. I april. Er det noe man bør ordne med kjapt, utenom kirke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Lokaler for festen er lurt å ha ordnet med tidlig.

Skrevet

Det kan være greitt å ordne med festlokale i god tid. Spesielt om du skal gifte deg på en liten plass.

Skrevet

Lurt å orden med festlokale tidlig om det er på en større plass også, de mest populære blir fort booket.

Og skal man bestille lokale er det jo lurt å begynne å tenke på gjesteliste også, sånn grovt i alle fall. Skal det være lite bryllup på 20-30 personer, eller stort med 70-100 personer? Listen blir fort lang når man først setter seg ned...

Skrevet

Fotograf og toastmaster bør du også finne ganske snart.

Skrevet

Jeg ordnet egentlig veldig mye 1 år i forveien, dvs frisør, lokaler, fotograf, prest/kirke....

Men jeg bor på en liten plass og vi har ikke så mange lokaler, frisører og fotografer for å si det sånn. Det er førstemann til mølla. Men så skal jeg gifte meg 16 juli, og da er det jo høgsesong for slike ting. Du skal jo gifte deg i april, så det er kanskje ikke like stort press da, men det er like greit å vere tidlig ute, så er det iallfall gjort. :-)

Skrevet

Du er heldig som skal ha det i april, for da er det mye lettere å få bestilt ting. Skal selv gifte meg om fire uker, og vi har bestilt alt etter jul i år. Bare for å si at du trenger sikkert ikke å stresse med å ordne ting.

Kirke og lokale er egentlig det eneste man trenger å ordne i god tid. Men for å bestille lokale, må man jo ha tenkt på hvor mange man skalinvitere og hva slags budsjett man skal ha.

Fotograf og toastmaster bør du også finne ganske snart.

Dette har du kjempegod tid til, dersom du ikke skal ha en veldig spesiell fotograf eller skal ha bryllupet på et veldig lite sted. Toastmaster trenger man ikke før rett før, i alle fall ikke hvis det skal være en av gjestene.

Kjøp noen bryllupsblader og kos deg med forloveden din med å tenkte hvordan dere vil ha det! Lykke til!

Gjest gjesta
Skrevet
Du er heldig som skal ha det i april, for da er det mye lettere å få bestilt ting. Skal selv gifte meg om fire uker, og vi har bestilt alt etter jul i år. Bare for å si at du trenger sikkert ikke å stresse med å ordne ting.

Kirke og lokale er egentlig det eneste man trenger å ordne i god tid. Men for å bestille lokale, må man jo ha tenkt på hvor mange man skalinvitere og hva slags budsjett man skal ha.

Dette har du kjempegod tid til, dersom du ikke skal ha en veldig spesiell fotograf eller skal ha bryllupet på et veldig lite sted. Toastmaster trenger man ikke før rett før, i alle fall ikke hvis det skal være en av gjestene.

Kjøp noen bryllupsblader og kos deg med forloveden din med å tenkte hvordan dere vil ha det! Lykke til!

Det høres bra ut, at vi har god tid :) Ja, tenkte bestille kirke snart. Vi kan sikkert tenke ut CA. hvor mange vi tenker å invitere snart. Bryllupsblader ja, det må jeg få kjøpt :) Takk for alle tips!!

Gjest gjesta
Skrevet

Coria, skal du gifte deg rundt 15.april? Vi tenkte enten 15. eller 22.april neste år :)

Håper bare været holder seg bra! Men håper det vil være ganske vårlig da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...