Oppgitt78 Skrevet 12. oktober 2018 #21 Skrevet 12. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Edit; man gjør det ikke bare slutt på den måten når en har et helt liv sammen, fem barn osv osv. Man går ikke på ungdomsskolen lenger. Anonymkode: cf663...47e Da må du ev vurdere om du kan akseptere utroskap/åpent forhold, eller så må du bare gå.. Bevisene vil ikke gjøre noe hverken fra eller til her. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #22 Skrevet 12. oktober 2018 31 minutter siden, Oppgitt78 skrev: Da må du ev vurdere om du kan akseptere utroskap/åpent forhold, eller så må du bare gå.. Bevisene vil ikke gjøre noe hverken fra eller til her. Har du noen selvopplevd erfaring med utroskap når det er i en familie situasjon med barn? Anonymkode: a8304...fe0 1
Oppgitt78 Skrevet 12. oktober 2018 #23 Skrevet 12. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du noen selvopplevd erfaring med utroskap når det er i en familie situasjon med barn? Anonymkode: a8304...fe0 Ja. Det er jo selvsagt ikke lett å finne ut hva man skal gjøre, og man kan ikke tvinge en partner til å være trofast. Det koker gjerne ned til valget mellom å akseptere det, eller gå..
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #24 Skrevet 12. oktober 2018 Har dere to barn og mannen har et navn med natur i seg? Bor i M? I så fall kan jeg bekrefte at han er utro. Anonymkode: d910d...21c
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #25 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg har konfrontert han... Mange ganger. Men selvfølgelig nekter han. Jeg Er ganske så sikker på hvem han er utro med også... Er det bortkasta tid å skrive til henne? Hun kommer garantert til å blånekte siden hun er gift... Og jeg regner med hun hadde tatt kontakt med mannen min før hun svarer meg. Og jeg er redd for å drite meg ut. Tenk om jeg har feil... Så utrolig fjernt av meg å kontakte henne da... Phu... Jeg får sikkert aldri svar på dette, så burde gå fra han. Jeg kan ikke lære meg koden på tlf... Han har en superlang kode... Jeg har til og med prøvd å filme den, men han raser i vei for fort... Mange doble bokstaver og mye tall... (Veldig lang) Og han hadde våknet om jeg tok tommel trikset... PC har han ikke. De logger på samtidig på messenger, og av på minuttet samtidig... I flere mnd. Jeg ER så sikker, men klarer ikke å finne et klart bevis... Jeg har blitt helt manisk her... For dere som sier at jeg må gå når jeg ikke stoler på han... Noen dager får jeg for meg at jeg har blitt sprø og innbiller meg dette... Derfor er det utrolig viktig for meg å funne ut av. Jeg fikk se tlf hans en gang, men han holdt den, og jeg får ikke sjekke skikkelig... Han mener jeg må stole på han (det mener jeg også, men gjør ikke det) Vi er på et skikkelig dårlig sted i forholdet, og jeg tror jeg har fått for meg å finne ut av det ene eller andre før jeg bestemmer meg for å gå eller bli...jeg vil gjerne bli og få det bedre... Men ikke om han går bak ryggen på meg... Anonymkode: 43955...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #26 Skrevet 12. oktober 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har konfrontert han... Mange ganger. Men selvfølgelig nekter han. Jeg Er ganske så sikker på hvem han er utro med også... Er det bortkasta tid å skrive til henne? Hun kommer garantert til å blånekte siden hun er gift... Og jeg regner med hun hadde tatt kontakt med mannen min før hun svarer meg. Og jeg er redd for å drite meg ut. Tenk om jeg har feil... Så utrolig fjernt av meg å kontakte henne da... Phu... Jeg får sikkert aldri svar på dette, så burde gå fra han. Jeg kan ikke lære meg koden på tlf... Han har en superlang kode... Jeg har til og med prøvd å filme den, men han raser i vei for fort... Mange doble bokstaver og mye tall... (Veldig lang) Og han hadde våknet om jeg tok tommel trikset... PC har han ikke. De logger på samtidig på messenger, og av på minuttet samtidig... I flere mnd. Jeg ER så sikker, men klarer ikke å finne et klart bevis... Jeg har blitt helt manisk her... For dere som sier at jeg må gå når jeg ikke stoler på han... Noen dager får jeg for meg at jeg har blitt sprø og innbiller meg dette... Derfor er det utrolig viktig for meg å funne ut av. Jeg fikk se tlf hans en gang, men han holdt den, og jeg får ikke sjekke skikkelig... Han mener jeg må stole på han (det mener jeg også, men gjør ikke det) Vi er på et skikkelig dårlig sted i forholdet, og jeg tror jeg har fått for meg å finne ut av det ene eller andre før jeg bestemmer meg for å gå eller bli...jeg vil gjerne bli og få det bedre... Men ikke om han går bak ryggen på meg... Anonymkode: 43955...bfc 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har konfrontert han... Mange ganger. Men selvfølgelig nekter han. Jeg Er ganske så sikker på hvem han er utro med også... Er det bortkasta tid å skrive til henne? Hun kommer garantert til å blånekte siden hun er gift... Og jeg regner med hun hadde tatt kontakt med mannen min før hun svarer meg. Og jeg er redd for å drite meg ut. Tenk om jeg har feil... Så utrolig fjernt av meg å kontakte henne da... Phu... Jeg får sikkert aldri svar på dette, så burde gå fra han. Jeg kan ikke lære meg koden på tlf... Han har en superlang kode... Jeg har til og med prøvd å filme den, men han raser i vei for fort... Mange doble bokstaver og mye tall... (Veldig lang) Og han hadde våknet om jeg tok tommel trikset... PC har han ikke. De logger på samtidig på messenger, og av på minuttet samtidig... I flere mnd. Jeg ER så sikker, men klarer ikke å finne et klart bevis... Jeg har blitt helt manisk her... For dere som sier at jeg må gå når jeg ikke stoler på han... Noen dager får jeg for meg at jeg har blitt sprø og innbiller meg dette... Derfor er det utrolig viktig for meg å funne ut av. Jeg fikk se tlf hans en gang, men han holdt den, og jeg får ikke sjekke skikkelig... Han mener jeg må stole på han (det mener jeg også, men gjør ikke det) Vi er på et skikkelig dårlig sted i forholdet, og jeg tror jeg har fått for meg å finne ut av det ene eller andre før jeg bestemmer meg for å gå eller bli...jeg vil gjerne bli og få det bedre... Men ikke om han går bak ryggen på meg... Anonymkode: 43955...bfc TS har du snakket med mannen til hun du mistenker? Anonymkode: a8304...fe0 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #27 Skrevet 12. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS har du snakket med mannen til hun du mistenker? Anonymkode: a8304...fe0 Nei. Hva om jeg tar feil? Hva om de har et åpent forhold? kanskje mannen vet? Før jeg traff mannen min, ville hun ha sex med han... Hun hadde samme mannen da... Sa til mannen min at de kunne ha sex, men mannen måtte ikke få vite det... Men tror aldri de "rakk" å møtes før jeg traff han (Mannen min fortalte meg dette da jeg traff han, helt i begynnelsen av forholdet vårt) Om jeg har feil og jeg ringer, så kan jeg jo ødelegge et forhold som er bra😔 Men ALT skurrer... Fortid, pålogging på so-me, mannen trener, kjøper nytt undertøy, ny parfyme, mye borte på kveldene og "trener" , jobber overtid, drar på ferier med "kompiser", pluttselig er ALT feil med meg... Alt jeg sier eller gjør, konstant irritert på meg, finner på mye galt om meg som ikke er sant... Han lyser av dårlig samvittighet, og oppførselen hans er klar. Men jeg trenger et konkret svar! Hvorfor? Jo, så jeg får bekreftelse på at jeg ikke har blitt gal. Anonymkode: 43955...bfc 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #28 Skrevet 12. oktober 2018 Tid og hvor tror du at han er utro? Noen mulighet for å ta han på fersken? Anonymkode: d1aac...7d1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #29 Skrevet 12. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tid og hvor tror du at han er utro? Noen mulighet for å ta han på fersken? Anonymkode: d1aac...7d1 Ja, jeg tror jeg vet hvor de evt. møtes... Har tenkt mange ganger jeg skulle gå dit, og sitte og vente å se om jeg ser de... Men jeg er så redd for å drite meg ut... Herregud, jeg høres Fullstendig gal ut... Jeg ser det... Hva skal jeg gjøre da? Kle meg ut som en ninja for å ikke bli gjenkjent🤕🔨 de kommer jo til å se meg, og gå hver sin vei. Anonymkode: 43955...bfc 1
Mallard Skrevet 12. oktober 2018 #30 Skrevet 12. oktober 2018 Forholdet deres er over, enten han er utro eller ikke. Du klarer ikke å stole på ham (jeg forstår hvorfor), tviler på alt han sier og gjør, og da er det ikke dette forholdet verdt å kaste bort tiden sin på. Gå. 5
Tba Skrevet 13. oktober 2018 #31 Skrevet 13. oktober 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Hva om jeg tar feil? Hva om de har et åpent forhold? kanskje mannen vet? Før jeg traff mannen min, ville hun ha sex med han... Hun hadde samme mannen da... Sa til mannen min at de kunne ha sex, men mannen måtte ikke få vite det... Men tror aldri de "rakk" å møtes før jeg traff han (Mannen min fortalte meg dette da jeg traff han, helt i begynnelsen av forholdet vårt) Om jeg har feil og jeg ringer, så kan jeg jo ødelegge et forhold som er bra😔 Men ALT skurrer... Fortid, pålogging på so-me, mannen trener, kjøper nytt undertøy, ny parfyme, mye borte på kveldene og "trener" , jobber overtid, drar på ferier med "kompiser", pluttselig er ALT feil med meg... Alt jeg sier eller gjør, konstant irritert på meg, finner på mye galt om meg som ikke er sant... Han lyser av dårlig samvittighet, og oppførselen hans er klar. Men jeg trenger et konkret svar! Hvorfor? Jo, så jeg får bekreftelse på at jeg ikke har blitt gal. Anonymkode: 43955...bfc Jeg skjønner ønsket ditt om å få bekreftet mistanken din, men du risikerer å miste deg selv i prosessen. Det er nok bedre å bryte ut av et dårlig forhold. Men hvis du vil vite så er det å kontaktet mannen hennes mest effektivte måte å finne ut ting. Men gjør det på en så rolig måte som mulig. Har de et åpnet forhold så er det greit for han, men du får bekreftet hva som skjer. Er hun utro, så er det svært sannsynlig at han får samme behandling hjemme som du får. Da vil han sette pris på at du tar kontakt. Det er ikke du som ødelegger noe forhold. Det er de som er utro som gjør. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #32 Skrevet 13. oktober 2018 Hvis han nekter å gi deg kode til tlf og oc er det bevis nok i mine øyne Anonymkode: 79ffd...8ff 2
Ardenus Skrevet 13. oktober 2018 #33 Skrevet 13. oktober 2018 Møt opp der du mener de møtes, men ikke la deg bli sett. Har du mulighet til å sjekke om han faktisk jobbet overtid når han sier han gjør det? 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #34 Skrevet 13. oktober 2018 Sjekk spy world Anonymkode: 1bb5c...d82
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #35 Skrevet 13. oktober 2018 Selvsagt er han utro, han er jo mann. Anonymkode: b1cf9...6c3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #36 Skrevet 13. oktober 2018 På 12. oktober 2018 den 21.15, AnonymBruker skrev: Ja, jeg tror jeg vet hvor de evt. møtes... Har tenkt mange ganger jeg skulle gå dit, og sitte og vente å se om jeg ser de... Men jeg er så redd for å drite meg ut... Herregud, jeg høres Fullstendig gal ut... Jeg ser det... Hva skal jeg gjøre da? Kle meg ut som en ninja for å ikke bli gjenkjent🤕🔨 de kommer jo til å se meg, og gå hver sin vei. Anonymkode: 43955...bfc Du bør følge etter å sjekke om han "trener". Eventuelt leie privat spaner. Anonymkode: 9534d...f59 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #37 Skrevet 13. oktober 2018 Hvis du er så sikker på at han er utro, og magefølelsen din er så sterk, da er han sikkert utro. Vi sier at han er uteo. Hva vil du gjøre med det? Var jeg deg, kastet han på hue og ræva ut av livet mitt 💪🏼💪🏼 Anonymkode: 61cfd...956
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #38 Skrevet 14. oktober 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis han nekter å gi deg kode til tlf og oc er det bevis nok i mine øyne Anonymkode: 79ffd...8ff Jeg er ikke utro, kunne aldri vært det. Får en dårlig følelse når mannen ser på mobilen min. Meldinger med diverse venninner og familie, surfehistorie (inkl KG!), mange ting jeg er ubekvem med at han ser. Forstår godt de som ikke lar partneren se. Anonymkode: f00ea...e95 2
Tears in heaven Skrevet 14. oktober 2018 #39 Skrevet 14. oktober 2018 På 12.10.2018 den 13.21, AnonymBruker skrev: Jeg er 99.99% sikker. Hele oppførselen hans er en håndbok på utro menn. Han har alle tegn.. Jeg orker ikke en gang å ramse opp, for googler man tegn, har han alle pluss 100 til. Men hvordan skal jeg klare å finne det ut... Han har låst PC og tlf så det kan jeg glemme. Så hva da? Anonymkode: 43955...bfc Hvis du er så sikker så løp
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #40 Skrevet 14. oktober 2018 På 12.10.2018 den 20.36, AnonymBruker skrev: Jeg har konfrontert han... Mange ganger. Men selvfølgelig nekter han. Jeg Er ganske så sikker på hvem han er utro med også... Er det bortkasta tid å skrive til henne? Hun kommer garantert til å blånekte siden hun er gift... Og jeg regner med hun hadde tatt kontakt med mannen min før hun svarer meg. Og jeg er redd for å drite meg ut. Tenk om jeg har feil... Så utrolig fjernt av meg å kontakte henne da... Phu... Jeg får sikkert aldri svar på dette, så burde gå fra han. Jeg kan ikke lære meg koden på tlf... Han har en superlang kode... Jeg har til og med prøvd å filme den, men han raser i vei for fort... Mange doble bokstaver og mye tall... (Veldig lang) Og han hadde våknet om jeg tok tommel trikset... PC har han ikke. De logger på samtidig på messenger, og av på minuttet samtidig... I flere mnd. Jeg ER så sikker, men klarer ikke å finne et klart bevis... Jeg har blitt helt manisk her... For dere som sier at jeg må gå når jeg ikke stoler på han... Noen dager får jeg for meg at jeg har blitt sprø og innbiller meg dette... Derfor er det utrolig viktig for meg å funne ut av. Jeg fikk se tlf hans en gang, men han holdt den, og jeg får ikke sjekke skikkelig... Han mener jeg må stole på han (det mener jeg også, men gjør ikke det) Vi er på et skikkelig dårlig sted i forholdet, og jeg tror jeg har fått for meg å finne ut av det ene eller andre før jeg bestemmer meg for å gå eller bli...jeg vil gjerne bli og få det bedre... Men ikke om han går bak ryggen på meg... Anonymkode: 43955...bfc Hva med å treffe mannen til denne damen samboeren din (kanskje) er utro med? Onkelen min gikk igjennom det samme, og gjorde dette. Mistenkte at kona hans var utro. Tok kontakt med dama til mannen. Hun var også mistenksom. I et halvt år fulgte de nøye med på dem, og sendte hverandre meldinger om deres «bedre» halvdel dro ut døra, og de dro ut døra på «trening» samtidig gaaaanske ofte. Visste seg at de hadde rett i sine mistanker. Anonymkode: 61e38...479 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå