Gjest Alterego666 Skrevet 14. oktober 2018 #41 Skrevet 14. oktober 2018 På 12.10.2018 den 16.26, AnonymBruker skrev: så sørg for at han blir dritings og slokner av etter hvert, og når han er helt hinsides tar du mobilen hans og bruker fingeren hans men hans er bortevekk til å låse den opp ( Er dette seriøst ment? Håper du forteller egen partner at du kommer til å snoke på telefonen hans og skjenke ham for å få det til dersom han finner på noe som gjør deg bare litt usikker. Overfører du litt penger også mens du er inne på telefonen?
Gjest Alterego666 Skrevet 14. oktober 2018 #42 Skrevet 14. oktober 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis han nekter å gi deg kode til tlf og oc er det bevis nok i mine øyne Anonymkode: 79ffd...8ff Eller at han ønsker litt space. Jeg ville aldri gitt fra meg passord, langt mindre bedt om det.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #43 Skrevet 14. oktober 2018 Lær deg hypnose. Og spør han ut, mens du gjør opptak. 😂 og nei. Jeg troller ikke. For jeg kan hypnose. Og lover deg at det vil fungere. Anonymkode: d970e...b48
Atea Skrevet 14. oktober 2018 #44 Skrevet 14. oktober 2018 On 10/12/2018 at 1:21 PM, AnonymBruker said: Jeg er 99.99% sikker. Hele oppførselen hans er en håndbok på utro menn. Han har alle tegn.. Jeg orker ikke en gang å ramse opp, for googler man tegn, har han alle pluss 100 til. Men hvordan skal jeg klare å finne det ut... Han har låst PC og tlf så det kan jeg glemme. Så hva da? Anonymkode: 43955...bfc Det er enkelt. Du gjør det slutt. Ingen av oss vet om han er lei din mistenksomhet og skjermer seg, eller om han har noe å skjule. Det samme burde bli utfallet. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #45 Skrevet 14. oktober 2018 Ts her. mannen ville ha sex i går... Jeg sa at jeg ikke ville ha sex mer, om han hadde vært med noen andre mer. Svaret jeg fikk var slutten på forholdet. Han svarte bare "ok, da kan vi ikke ha sex" han ville ikke si mer, men det behøver han ikke heller... Hjelp... Nå blir det litt mye her kjenner jeg... Ikke lett når verden rakner, men jeg har vært så sikker på dette at jeg nesten ble litt rolig... På en rar måte... Jeg trenger ikke stresse med å finne ut, lete, tenke... Jeg må bare få videre. For en drittsekk! Anonymkode: 43955...bfc 5
Ardenus Skrevet 14. oktober 2018 #46 Skrevet 14. oktober 2018 Stoppa samtalen deres etter han sa det? Ingen oppfølgings spørsmål fra deg ? 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han svarte bare "ok, da kan vi ikke ha sex" han ville ikke si mer, men det behøver han ikke heller...
Sokkar Skrevet 14. oktober 2018 #47 Skrevet 14. oktober 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. mannen ville ha sex i går... Jeg sa at jeg ikke ville ha sex mer, om han hadde vært med noen andre mer. Svaret jeg fikk var slutten på forholdet. Han svarte bare "ok, da kan vi ikke ha sex" han ville ikke si mer, men det behøver han ikke heller... Hjelp... Nå blir det litt mye her kjenner jeg... Ikke lett når verden rakner, men jeg har vært så sikker på dette at jeg nesten ble litt rolig... På en rar måte... Jeg trenger ikke stresse med å finne ut, lete, tenke... Jeg må bare få videre. For en drittsekk! Anonymkode: 43955...bfc Hvordan går det med deg? Så bra du slipper å lure mer, så vondt at han har gått bak ryggen din... Du fortjener så utrolig mye bedre enn han. 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #49 Skrevet 14. oktober 2018 4 timer siden, Ardenus skrev: Stoppa samtalen deres etter han sa det? Ingen oppfølgings spørsmål fra deg ? Jo, men han vil ikke svare så det er ikke noe poeng. Nå vet jeg så... Anonymkode: 43955...bfc
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #50 Skrevet 14. oktober 2018 Da tupper du han i ræva og kaster han ut med sakene sine. Nå kan du gå videre og er fri til å finne en som er deg verdig! Anonymkode: aaeee...b3c 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #52 Skrevet 14. oktober 2018 For en helt utrolig kvalmende drittsekk av en tulling! God klem til deg💛💪💪 Anonymkode: 641f6...d1d 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #53 Skrevet 15. oktober 2018 Sender en klem, vet du har det tøft nå. Syns jeg kjenner den høye pulsen selv bare jeg tenker på detsamme... Det er ikke sunt å leve med så mye stress og bekymring. Du virker som en oppegående dame, det finnes bedre folk der ute for deg! Anonymkode: 6f251...c05
Mamina Skrevet 16. oktober 2018 #54 Skrevet 16. oktober 2018 Spørsmålet må vel heller være: Hvorfor har han grunn til å være utro? Kjeder han seg? Bare si det da vel, at du vet med 99% sikkerhet at han har vært utro og at du vil finne ut av hva som er årsaken til det, til hva som er problemet....du vil jo tydeligvis fortsatt ha ham så da må du komme deg inn til kjernen av problemet. Og, er du villig til å tilgi ham? Jeg tror du vil beholde ham selv om han har vært utro...hvis han innrømmer det og forteller deg en fin historie om at det var bare sex, ingen følelser og han kjeder seg og vil at dere skal gjøre nye ting.....kanskje være litt kjærester igjen sånn som dere var i begynnelsen. Husker du hvordan det var? Hva var det med han som var så tiltrekkende for deg? Bare noen tanker jeg gjorde meg en gang.....jeppp, jeg har vært deg, i et annet liv. Lykke til da!
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #55 Skrevet 16. oktober 2018 17 minutter siden, Mamina skrev: Spørsmålet må vel heller være: Hvorfor har han grunn til å være utro? Kjeder han seg? Bare si det da vel, at du vet med 99% sikkerhet at han har vært utro og at du vil finne ut av hva som er årsaken til det, til hva som er problemet....du vil jo tydeligvis fortsatt ha ham så da må du komme deg inn til kjernen av problemet. Og, er du villig til å tilgi ham? Jeg tror du vil beholde ham selv om han har vært utro...hvis han innrømmer det og forteller deg en fin historie om at det var bare sex, ingen følelser og han kjeder seg og vil at dere skal gjøre nye ting.....kanskje være litt kjærester igjen sånn som dere var i begynnelsen. Husker du hvordan det var? Hva var det med han som var så tiltrekkende for deg? Bare noen tanker jeg gjorde meg en gang.....jeppp, jeg har vært deg, i et annet liv. Lykke til da! Dersom du leser i kommentarfeltet, ser du at hun sa at hun ikke ville ha sex med han mer, dersom han har sex med noen andre. Så ble det ikke sex Anonymkode: 9b6d9...64f 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #56 Skrevet 16. oktober 2018 Tenker at hans reaksjon kan være naturlig. Om en blir beskyldt for å ha vært utro, for så å ha sex rett etterpå? Anonymkode: 1bb5c...d82
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #57 Skrevet 17. oktober 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker at hans reaksjon kan være naturlig. Om en blir beskyldt for å ha vært utro, for så å ha sex rett etterpå? Anonymkode: 1bb5c...d82 Eg tenker at den naturlige reaksjonen fra en trofast mann, er å betrygge sin kone? Anonymkode: 9b6d9...64f 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå