Gå til innhold

Hvordan få ut av/ finne ut av om mannen har vært utro?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 99.99% sikker.

Hele oppførselen hans er en håndbok på utro menn. Han har alle tegn.. Jeg orker ikke en gang å ramse opp, for googler man tegn, har han alle pluss 100 til.

Men hvordan skal jeg klare å finne det ut... Han har låst PC og tlf så det kan jeg glemme. Så hva da?

Anonymkode: 43955...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får han opp varsel på låst skjerm? 

Konfronter han? Be om å få se på telefonen hans?

Anonymkode: 9b6d9...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må leke detektiv. Sånn fant jeg det ut. Hadde sterke mustanker i over et år. Han nektet selvfølgelig da jeg spurte. 

Saumfar alt. Konto. Bompasseringer. Garasje.  Bil. Lommer. Nye ting(gaver). Mobil. 

Anonymkode: cf663...47e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snik på skulderen hans når han sit med tlf eller slår inn koden?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du koden på bankkortet? Kan være han bruker den på mobilen? 

Anonymkode: 20b3f...19f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers får du slå av en historie. Du har fått en melding fra anonym på facebook om at mannen din er utro mot en venninne av henne. (Den var dårlig, men du skjønner tegninga.) Forlang at han nå forteller sannheten, eller så pakker du sakene og flytter på flekken. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dagens samfunn ligger det meste av sånne spor på mobilen, så hvis han vokter telefonen sin som Fort Knox så er det all grunn til å tro at han har noe å skjule. Jeg ville bedt om få se på den på en ordentlig måte først, blir du avvist så har han ihvertfall noe han ønsker å skjule.

Har han kun kodelås på den så må du være kreativ for å klare å snappe opp den, men er fult mulig ett siffer av gangen:-)

er det fingeravtrykk så sørg for at han blir dritings og slokner av etter hvert, og når han er helt hinsides tar du mobilen hans og bruker fingeren hans men hans er bortevekk til å låse den opp (er som oftest høyre tommel (venstre hvis man er kjeivhendt)

Vet om ei som gjorde dette og det funka, han ble kasta ut neste dag:-)

Endret av Noska72
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gjøre det slutt da. Dette forholdet er uansett bare tull når du ikke stoler på han. Lykke til videre! 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Noska72 skrev:

I dagens samfunn ligger det meste av sånne spor på mobilen, så hvis han vokter telefonen sin som Fort Knox så er det all grunn til å tro at han har noe å skjule. Jeg ville bedt om få se på den på en ordentlig måte først, blir du avvist så har han ihvertfall noe han ønsker å skjule.

Har han kun kodelås på den så må du være kreativ for å klare å snappe opp den, men er fult mulig ett siffer av gangen:-)

er det fingeravtrykk så sørg for at han blir dritings og slokner av etter hvert, og når han er helt hinsides tar du mobilen hans og bruker fingeren hans men hans er bortevekk til å låse den opp (er som oftest høyre tommel (venstre hvis man er kjeivhendt)

Jeg er høyrehendt, brukte høyre pekefinger på gamle mobilen min ;) (Ikke praktisk, dog)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, FrodeF skrev:

Du får gjøre det slutt da. Dette forholdet er uansett bare tull når du ikke stoler på han. Lykke til videre! 

Det er ikke alltid så enkelt! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Dersom du får tilgang til telefonen, vil du helt sikkert finne næring til tvilen din enten han er utro eller ikke. 

Å snoke er alltid en dårlig strategi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han rett ut, hvis du virkelig vil vite det. Det er bedre enn å snoke på telefon eller PC. Spør han helt plutselig ut av intet mens dere spiser middag eller ser på TV. Reaksjonen du får da vil nok være ganske avslørende. Si at du på grunn av oppførselen hans mistenker at han er utro. Hvis han da nekter kan du si at det vil hjelpe deg å tro han hvis du kan få se på telefonen hans. Det du må tenke på før dette er hvordan du tror du vil reagere. Hvis han er utro, hva ønsker du da videre for forholdet deres? Går du fra han eller vil du fortsatt være med han? Du må også være forberedt på at han kan ønske seg ut av forholdet. Jeg forstår behovet for å finne ut av dette, men det er lurt å tenke nøye gjennom hva du gjør dersom det viser seg at mistanken din er riktig. 

Anonymkode: de816...0aa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Får han opp varsel på låst skjerm? 

Konfronter han? Be om å få se på telefonen hans?

Hun har ingen som helst rett til å rote gjennom telefonen hans. Hun får ta opp saken på en annen måte

Anonymkode: c48c7...50f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spør han rett ut, hvis du virkelig vil vite det. Det er bedre enn å snoke på telefon eller PC. Spør han helt plutselig ut av intet mens dere spiser middag eller ser på TV. Reaksjonen du får da vil nok være ganske avslørende. Si at du på grunn av oppførselen hans mistenker at han er utro. Hvis han da nekter kan du si at det vil hjelpe deg å tro han hvis du kan få se på telefonen hans. Det du må tenke på før dette er hvordan du tror du vil reagere. Hvis han er utro, hva ønsker du da videre for forholdet deres? Går du fra han eller vil du fortsatt være med han? Du må også være forberedt på at han kan ønske seg ut av forholdet. Jeg forstår behovet for å finne ut av dette, men det er lurt å tenke nøye gjennom hva du gjør dersom det viser seg at mistanken din er riktig. 

Anonymkode: de816...0aa

Du har aldri hatt en utro partner skjønner jeg? 

De aller fleste menn vil juge. De kommer aldri til å innrømme det. Ikke en gang da man har bevis forteller de sannheten. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har aldri hatt en utro partner skjønner jeg? 

De aller fleste menn vil juge. De kommer aldri til å innrømme det. Ikke en gang da man har bevis forteller de sannheten. 

Reaksjonen vil i de aller fleste tilfeller avsløre sånt, ved direkte spørsmål i en avslappet setting det en ikke er forberedt på slike temaer. 

Hvis en er så skråsikker på at partner er utro, så bør man bare gjøre det slutt med en gang.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Reaksjonen vil i de aller fleste tilfeller avsløre sånt, ved direkte spørsmål i en avslappet setting det en ikke er forberedt på slike temaer. 

Hvis en er så skråsikker på at partner er utro, så bør man bare gjøre det slutt med en gang.

Det er ikke så enkelt. Man er sikker, men man har jo ikke bevis. Og mannen blir. Har du vært i den situasjonen? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Noska72 skrev:

Å mer mer!! 🤩 Disse tipsene var geniale. Jeg fryder meg over smarte trix for hvordan avsløre utroskap. Det er min guilty pleasure :fnise: 

Hilsen en som selv måtte finne ut ang utroskap. Men det var før so-me og telefoner med kodelås etc.

Anonymkode: 7a2c0...863

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så enkelt. Man er sikker, men man har jo ikke bevis. Og mannen blir. Har du vært i den situasjonen? 

Edit; man gjør det ikke bare slutt på den måten når en har et helt liv sammen, fem barn osv osv. Man går ikke på ungdomsskolen lenger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er så skråsikker, så forstår jeg ikke hvorfor det er så viktig med bevis..? Det er like greit å avslutte forholdet hvis en har så lite tillit til partneren. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag en mailadresse og skriv en mail til deg selv om at han er utro. Så har du noe å vise til også. 

Anonymkode: 8aa0e...544

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...