AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #1 Skrevet 12. oktober 2018 Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: f4b55...7da
Apekatten Skrevet 12. oktober 2018 #2 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg vil helst ha kjæreste, men heller FF enn å ligge rundt med mange ukjente menn. Jeg liker å føle meg trygg på han jeg har sex med. 6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #3 Skrevet 12. oktober 2018 Helt definitivt FF. Så kanskje etterhvert en kjæreste. Men så er jeg i forhold på 18. Året og har barn, så for meg ville jo ikke forhold vært så brennende ønsket om jeg først var gått gjennom et samlivsbrudd. Anonymkode: fee57...abd 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #4 Skrevet 12. oktober 2018 Hadde før. Men jeg er for følsom til å kunne ha det så det funker ikke for meg. Kunne ikke hatt sex med en som ikke kunne blitt potensiell partner. Er glad i sex, men må ha lidenskap og følelser i det. Fixer ikke det hvis det kun skal være sex for sexen skyld, men kan være fordi jeg har blitt misbrukt etc som barn så kan hende derfor jeg ikke fungerer med bare det også. Anonymkode: c603d...fd7 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #5 Skrevet 12. oktober 2018 Funker ikke med ff for meg. Følelsene kommer og klusser til alt, så for meg er det enten et ordentlig forhold eller ingen forhold; ikke et sånt halvveisforhold som er både pose og sekk og samtidig ingenting. Da jeg var singel foretrakk jeg derfor heller en og annen ons, og aldri den samme ons-en. Anonymkode: 55ebe...801 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #6 Skrevet 12. oktober 2018 Vil jeg være singel vil jeg heller ha one night stands med flere menn enn å ha FF. Ulempen er jo at følelser lett kan komme noe jeg opplever alltid Funker ikke for meg Anonymkode: 708c7...38f 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #7 Skrevet 12. oktober 2018 Ja takk begge deler? Anonymkode: a9d56...722
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #8 Skrevet 12. oktober 2018 Når jeg er singel puler jeg nesten aldri, men onanerer mye. Orker ikke det eventuelle dramaet som kan være ff, og orker heller ikke å etablere et seksuelt forhold. Det krever aktivitet som å oppsøke folk, og det orker jeg heller ikke. Nei, jeg onanerer mens jeg venter heller. Anonymkode: 354d4...494 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #9 Skrevet 12. oktober 2018 Er singel nå og hadde endel ONS, var helt greit men følte det ble litt ekkelt etterhvert. Fant for 2 år siden en FF, veldig fornøyd med det, men er redd det skal komme følelser. Anonymkode: f285f...98a
Hr. Aktiv Skrevet 12. oktober 2018 #10 Skrevet 12. oktober 2018 Helt klart FF eller forhold med ei berte som er travelt opptatt med sitt der jaget etter å holde i hånda hver kveld ikke er til stede. One night stand er helt utelukket her i gården. Alt for stor risiko å i tillegg ikke gir meg noenting annet enn det jeg fint klarer på egen hånd.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #11 Skrevet 12. oktober 2018 Vært singel i mange år, og har valgt å avstå fra sex. FF funker ikke fordi jeg alltid får følelser etter en stund, og ONS gir meg ingenting... Anonymkode: 97220...24b
Gjest Overrasket Skrevet 12. oktober 2018 #12 Skrevet 12. oktober 2018 Nei takk. Et løst formet monogamt kjæresteaktig forhold ja, men bare følelseskald sex kan jeg ikke se for meg.
Gjest Frøken Diamant Skrevet 12. oktober 2018 #13 Skrevet 12. oktober 2018 Har hatt ett par ff men det funker ikke for meg. Bedre å være singel og heller vente på å møte en å bli glad i😊
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #14 Skrevet 12. oktober 2018 Bare sex er ikke en erstatning for kjærlighet. Enten alt eller ingenting. Anonymkode: 3d206...5d9 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #15 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg liker FF, men har ikke hatt så stort behov de siste årene at jeg har noen menn jeg møter fast/spesielt ofte. Det er mer sånn at jeg har noen flørter og gamle flammer her og der, og vi ender opp i senga en gang i blant med lange mellomrom, og det er gjerne mer eller mindre tilfeldig og ikke avtalt. One night stands er jeg vel litt ferdig med, det er vel kanskje noe man kan bli lei av. Nesten alle gangene jeg har hatt sex de siste årene så har det vært med noen jeg har hatt sex med før faktisk. Men jeg klarer meg med mye onani om dagen, det var heller for en ti år siden at jeg måtte ha noen faste å ligge med jevnlig. Aldri hatt problem med at jeg har fått følelser for FF, men opplevd det andre veien flere ganger. Så det er jo ikke helt knirkefritt akkurat, nå var jeg mer kynisk før og tenkte at så lenge jeg var klar på at det bare var sex for meg så var det utelukkende hans problem når han latet som det var greit selv om det åpenbart ikke var det. Nå har jeg ikke lyst å bruke menn på den måten lengre. Anonymkode: 65620...78f
SlemUlv Skrevet 12. oktober 2018 #16 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg hadde elskere da jeg var singel funket fint for meg. Jeg har ikke sex med folk jeg ikke har en slags relasjon til, så ons funker bare ikke.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #17 Skrevet 12. oktober 2018 Nei. Jeg får ikke nytelse av sex om ikke hodet er med. Da bruker jeg heller vibrator. Anonymkode: 52a84...0b8
Gjest Alterego666 Skrevet 12. oktober 2018 #18 Skrevet 12. oktober 2018 Har hatt flere ffer, og stor glede av det. Pussig nok glir de over i vennskap.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #19 Skrevet 12. oktober 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare sex er ikke en erstatning for kjærlighet. Enten alt eller ingenting. Anonymkode: 3d206...5d9 Enig. Anonymkode: aa24c...989
Ella Ellefantella Skrevet 12. oktober 2018 #20 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg er veldig spent! Nettopp singel og aldri levd uten sex... ONS har jeg ikke lyst til og veldig usikker ifht elsker, for det BLIR alltid følelser, så det må være sjelden i hvertfall. Jeg er veldig fysisk av meg, så kanskje jeg blir helt desp? Isåfall har jeg noen jeg vet jeg kan ringe, men om jeg faktisk vil gjøre det er usikkert. Nei, har ingen idé om hvordan det er å leve uten sex og hvordan jeg vil takle det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå