AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #1 Skrevet 12. oktober 2018 Hei Kjæresten skal nå flytte inn hos meg. Han har betalt husleie i sin leilighet frem til februar-19. Og det blir jo under oppsigelsestiden hans. Hvis noen flytter inn der han bodde er han da garantert å få tilbake restsummen? Det er såvidt jeg har skjønt ulovlig å ta dobbelt betaling for en leilighet. Det er mange her i byen som er ute etter boplass så utleier kan leie ut på dagen når kjæresten min har vasket ned og flyttet. Anonymkode: 83e5c...64a
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #2 Skrevet 12. oktober 2018 Kjæresten din må lese kontrakten sin. Kjæresten din gjorde forøvrig et dumt valg da ham betalte husleie på forskudd på den måten. Anonymkode: e38df...a85 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #3 Skrevet 12. oktober 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten din må lese kontrakten sin. Kjæresten din gjorde forøvrig et dumt valg da ham betalte husleie på forskudd på den måten. Anonymkode: e38df...a85 Står ikke noe om det i kontrakten. Anonymkode: 83e5c...64a
Tvist Skrevet 12. oktober 2018 #4 Skrevet 12. oktober 2018 Ja, huseier kan ikke ta dobbelt betalt. Men han kan velge å la det stå tomt ut oppsigelsestiden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå