Ms Lilja Skrevet 20. mars 2005 #1 Skrevet 20. mars 2005 Er det noen som har erfaringer med dette firmaet? Tente å bestille invitasjoner og diverse derfra. Kommer til å legge igjen litt penger hos dem- så greit å vite at de er seriøse... Kjedelig å bli sittende med skjegget i postkassa liksom.. :klø:
Siam Skrevet 20. mars 2005 #2 Skrevet 20. mars 2005 Vi kjøpte våre invitasjoner der, og var fornøyd med service, kvalitet og pris.
Ms Lilja Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2005 Godt å høre Siam, takk for svar :-)
Minerva Grey Skrevet 20. mars 2005 #4 Skrevet 20. mars 2005 Har kun vært i butikken deres på Egertorget, men de virker ok - selv om de bare har demonstrasjonsmodeller i butikken, skaffet de meg det jeg trengte (svarte bånd) til dagen derpå. :-)
ikka2011 Skrevet 21. mars 2005 #5 Skrevet 21. mars 2005 Hei! Fekk våre invitasjoner der fra på Lørdag! Tok ca 2 uker. Eneste eg har å sei på invitasjonane er at trykket på dei va litt svakt... ellers er dei kjempe fine! Vi sendte bestilling på mail... men fekk aldri bestillings bekreftelse noe jeg savnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå