Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gave til svigers er like vanskelig vært år, de er snart 80 og har alt. Tips noen ?

Anonymkode: a2713...eaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kurv med noe godt å spise/drikke kan kanskje være en ide? Konfekt, godt syltetøy/marmelade, kaffe eller kanskje vin/cognac/likør hvis de liker det.

• Liker 1
Skrevet

Når jeg står helt fast pleier jeg å gi noe spiselig/drikkelig; enten kortreiste varer eller litt mer forseggjorte eller eksklusive ting enn man får kjøpt på Rema. Jeg gir aldri en kurv i ordets rette forstand, men en fin gavepose, en eske eller rett og slett bare innpakning i vanlig gavepapir. Det er veldig praktisk, ikke minst for de som har «alt», og jeg tror det nesten alltid er vellykket. (Bare pass på allergier, diabetes o.l.) 

Skrevet
1 time siden, Roci skrev:

En kurv med noe godt å spise/drikke kan kanskje være en ide? Konfekt, godt syltetøy/marmelade, kaffe eller kanskje vin/cognac/likør hvis de liker det.

Det har de fått flere ganger, lyst å finne på noe nytt.

Skrevet

Hvordan er det med radiolyttingen etter at man gikk over til DAB, da? Kunne det f.eks passet med en liten radio til å ha på kjøkkenet? (Eller i stua for den del.) Fra ca 500 kr og oppover er det mye å velge i. 

• Liker 1
Skrevet

Lydbøker?

Anonymkode: 3a010...8be

Skrevet
50 minutter siden, Ullvott skrev:

Hvordan er det med radiolyttingen etter at man gikk over til DAB, da? Kunne det f.eks passet med en liten radio til å ha på kjøkkenet? (Eller i stua for den del.) Fra ca 500 kr og oppover er det mye å velge i. 

Dab har de.

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lydbøker?

Anonymkode: 3a010...8be

Det interesserer de ikke.

Ja det er vanskelig..

Skrevet

Teaterbilletter

bøker

gavekort på restaurant

bladabbonoment

Anonymkode: c59ea...0a2

Skrevet
På 13.10.2018 den 10.52, AnonymBruker skrev:

Teaterbilletter

bøker

gavekort på restaurant

bladabbonoment

Anonymkode: c59ea...0a2

Takk for tips, men dette hadde ikke falt i smak hos dem.

Skrevet

Hjemmestrikka sokker? Nye tøfler, skismurning, nye hansker, ullundertøy, bøker, et nettbrett, .. Evt la mannen finne. 

Skrevet
22 minutter siden, Snabeltann skrev:

Hjemmestrikka sokker? Nye tøfler, skismurning, nye hansker, ullundertøy, bøker, et nettbrett, .. Evt la mannen finne. 

Bøker er uaktuelt de ser nesten ikke, tøfler fikk de i fjor, nettbrettet hadde de kastet etter oss, ull og hansker har de mer enn nok av. Mannen er med å finner han, men sliter like mye som meg, for å finne noe.

Skrevet
25 minutter siden, Snabeltann skrev:

De går ikke på ski

Skrevet

Sukk... 😂 

Skrevet

Svigermor: gode kremer, håndkrem, neglelakk, julebrosje

svigerfar: julegenser, reflekser, brodder, tynne sokker i ull, god barbersåpe og kost, 

Skrevet
12 minutter siden, Snabeltann skrev:

Sukk... 😂 

Jeg vet, de er helt håpløse å finne noe til 😂

Skrevet (endret)

TS, hvorfor skal du bry hodet ditt med å finne på noe til "svigers"? Det er en oppgave for din mann. (Jeg antar du er kvinnen i forholdet.)

Tilføyelse: Du er forferdelig negativ, synes jeg. Du ber om tips, men har noe å utsette på omtrent alle du får. Hvordan kan folk her vite hva de har fått før, hva de liker/ikke liker osv.?

Endret av Mystic woman
  • Liker 3
Skrevet

Pene handlenett og heklede poser til frukt og grønt.

Gave til veldedighet.

Gavekort på husvask gjort av profesjonelle.

Stearinlys av god kvalitet.

Skrevet

Lette tursekker fra Apotek 1, sitteunderlag i ull fra Kid. Så kan de ta seg korte turer. Termokrus til kaffe er også praktisk.3ffcbbc9-5d5b-4db8-8c09-3a77a75baa541841a618-5df4-44b4-bc0c-5132d4c375aa20042503538.jpg?width=1000&height=1000&b

Skrevet (endret)

Luksus såper til han og henne. Gamle flmer på dvd/Blu-ray. Hjemmelaget vaniljesukker i en pen krukke. Urtehage i en spesialpotte designet for det. Blomsterbukett og julekrans til døra. Fuglehus med mat til. Pene klær. Et litografi/maleri. Mansjettknapper til han og øredobber til henne. Håndsydde lommetørkle eller fine hjemmelagde kluter. En flott kalender.

Endret av Salvie
  • Liker 1
Skrevet

Slåbrokk eller håndduker med navn sydd på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...