AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #1 Del Skrevet 12. oktober 2018 Et spørsmål til dere som har den: Vi har familiepakka 20GB, som jeg fritt fordeler innad i familien. Dette abonnementet har ikke rollover ifølge One Call. men likevel, hver bidige måned, får vi 40 GB å fordele, selv om vi bare betaler for 20 på fakturaen. På den 1. i måneden går jeg inn på nettsidene og fordeler. Da står det 20GB og jeg fordeler disse. Men når jeg går inn et par uker senere (for å sjekke hva som er brukt av hvem og om jeg må omfordele ) har jeg fått 20GB til. Jeg har ringt kundesenter og chattet med dem, og ingen har noe godt svar. Noen sa til og med at det var rollover. noen av dere som har onecall og vet hvorfor? Uansett- hurra for Onecall!!!! Beste selskapet ever (ikke bare derfor faktisk 😂) Anonymkode: a8f08...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå