Gå til innhold

Fikk orgasme under dagens treningsøkt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja... Tok pullups i strikk, og kjente det begynte å krible helt sykt nedentil jo mer jeg presset meg selv. På den aller siste jeg klarte (og tyngste) fikk jeg altså orgasme. Jeg har også kjent på dette før. Husker faktisk jeg fikk en lignende følelse da jeg gikk på barneskolen i 6.-7. klasse og klatret i tau. Jeg kan også kjenne på det da jeg trener mage, blant annet med øvelsen benhev i «kapteinstolen».

Andre som har opplevd dette? Jeg blir ikke kåt eller noe og er heller ikke det i forkant, men kan kanskje bli litt opphisset da det nærmer seg orgasmen.

Det er altså er mye enklere for meg å komme på en treningsøkt enn i en sexøkt da jeg blant annet må bruke vibrator for å klare og oppnå orgasme. Ganske merkelig 😂

Anonymkode: 86f74...44e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått orgasme på trening jeg også, haha! Kjenner det "kribler", uten å være seksuelt i det hele tatt, når jeg gjør enkelte mageøvelser.

Sjekket det opp (da jeg ble helt satt ut etter at det sjedde og aldri hadde hørt om dette før) og fant ut at det visst er en relativt vanlig greie som kalles coregasm. 

Anonymkode: ebe8f...092

• Liker 1
Skrevet

Har opplevet det når jeg klatret i tau på ungdomsskolen.

Ble en jævel til å klatre i tau etterhvert... 🙂

• Liker 6
Skrevet
12 minutter siden, Hillbill said:

Haha, jeg og. Opplevd det på styrketrening noen ganger også. 

Anonymkode: b5f62...b34

Skrevet

Ved pullups?

Aktiveres skjedemuskulatur av det?

Virker litt som en runketråd kanskje? Kan se det ved enkelte type øvelser som aktiverer underliv veldig, men det er vel ytterst sjeldent.

Anonymkode: 50563...d19

Skrevet

til TS: Hvis du klarer å aktivisere / stramme bekkengulvmusklene når du kommer til vanlig vil du oppleve ganske mye kraftigere orgasme. Det gjør iallefall jeg.

Anonymkode: 29b81...256

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan få orgasme når jeg løper. Men kommer an på hva slags bukse jeg bruker😊

Anonymkode: b069e...7f7

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ved pullups?

Virker litt som en runketråd kanskje? Kan se det ved enkelte type øvelser som aktiverer underliv veldig, men det er vel ytterst sjeldent.

Tror ikke det kun har med skjedemuskulaturen å gjøre! Når jeg strammer skjedemusklene føles det veldig annerledes ut enn oppbygging til "coregasm".

Tror heller ikke dette var ment som en runketråd, da det er en veldig lite seksuell orgasme. Jeg som kvinne synes i alle fall det er interessant å lese andres opplevelser rundt dette, da det ikke snakkes om til vanlig.

Når jeg leser på nettet om fenomenet coregasm på nettet står det mye forskjellig, og en del direkte feil. Har blant annet lest at coregasm skjer fordi trening utløser endorfiner, som igjen kan gi en orgasmeliknende følelse i kroppen. Da tenker jeg at vedkommende ikke har opplevd det  hun skriver om, for det er en orgasme, ikke endorfinrus haha.

Min teori er at musklene nede i magen/rundt bekkenbunden på en måte stimulerer g-punktet ovenfra. Det er sånn det føles ut i alle fall.

Anonymkode: ebe8f...092

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja... Tok pullups i strikk, og kjente det begynte å krible helt sykt nedentil jo mer jeg presset meg selv. På den aller siste jeg klarte (og tyngste) fikk jeg altså orgasme. Jeg har også kjent på dette før. Husker faktisk jeg fikk en lignende følelse da jeg gikk på barneskolen i 6.-7. klasse og klatret i tau. Jeg kan også kjenne på det da jeg trener mage, blant annet med øvelsen benhev i «kapteinstolen».

Andre som har opplevd dette? Jeg blir ikke kåt eller noe og er heller ikke det i forkant, men kan kanskje bli litt opphisset da det nærmer seg orgasmen.

Det er altså er mye enklere for meg å komme på en treningsøkt enn i en sexøkt da jeg blant annet må bruke vibrator for å klare og oppnå orgasme. Ganske merkelig 😂

Klarer du å holde orgasmen stille og skjult??

Anonymkode: 41359...a59

Skrevet

Opplevde også dette da jeg klatret i tau som barn 😂 Så opplevde jeg min første orgasme da jeg ble eldre, også bare... Gikk det opp et lys for meg :fnise:

Anonymkode: 18d87...7a0

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ved pullups?

Runketråd? Hva mener du med det? Jeg bare delte min opplevelse og lure på om det er flere som har opplevd det samme. Og ja, det skjedde når jeg tok pull ups. Ikke spør meg hvorfor 😂

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan få orgasme når jeg løper. Men kommer an på hva slags bukse jeg bruker😊

Anonymkode: b069e...7f7

Jøss, den var ny 😂

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klarer du å holde orgasmen stille og skjult??

Anonymkode: 41359...a59

Altså, jeg tror (håper) det! 😂 Hadde på meg ørepropper så tenkte egentlig ikke så mye på lyd, men jeg tror ikke jeg lagde noen spesielle lyder 🙈

Skrevet

Jeg får det når jeg trener legger! Merkelige greier.

Anonymkode: 39917...c27

Skrevet

Jeg så og hørte ei jente som fikk orgasme, hun blei flau da hun så at jeg hadde sett og hørt henne. Men jeg prøvde å blunke til henne i håp om noe deilig, men hun gikk sprutrød i garderoben

Anonymkode: c60b4...d21

Skrevet

Jeg er mann, men jeg har ikke fått orgasme av treningen i seg selv men har fått stå flere ganger under trening. Jeg hadde særlig en veldig glatt basketshorts i polyester som gled veldig lett over fotballshortsen eller fotballtightsen jeg brukte under og friksjonen disse lagene med stoff hadde mot hverandre over penis gjorde meg tidvis ekstremt kåt. 

Anonymkode: 534fa...de7

Skrevet

Penis krymper under trening hos meg. Hvis jeg trener hardt, sånn at jeg blir skikkelig svett så blir penis mikro liten. 

Anonymkode: ab328...b6b

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
På 12.10.2018 den 9.19, Hillbill skrev:

Såvist ikkje bare jenter som kan få orgasme av trening : 

Vi  hadde  eit spesielt kletørkestativ hjemme på gården bygd i tre ( så ut som en Y m / tverrligger på toppen ) hvor  eg  ofte klatret i tidlig alder , og der opplevde  eg å  få   min første orgasme.

Min kamerater klatret ofte  i tau som noen apekatter ,men   selv opplevde eg å bli tidleg slått ut  grunnet orgasmeopplevelser .   Fortalde en jevnagammel  nabojente om min opplevelse, og oppmodet henne om å prøve gilendere / rekkverket på loftstrappa i hjemmet deres.    Det tok ikkje mange dagene før eg såg en jevnlig overskrevs i fysisk aktivitet  opp og ned på rekkeverket på loftstrappa som var en  godt egnet.  

Endret av Anonym Bruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...