Gå til innhold

Hva skjedde med Doc og Kristian? (norske rednecks)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de ikke venner mer? De er jo aldri sammen i serien, og man ser utrolig lite a doc. Noen som vet hva som har skjedd?

Anonymkode: 6d2da...67f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er på Kanariøyene.

Anonymkode: 938ca...1c7

• Liker 3
Skrevet

Doc og kona pluss et annet par er på charterfeber på tv. 

Anonymkode: d2ad8...c89

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Doc og kona pluss et annet par er på charterfeber på tv. 

Anonymkode: d2ad8...c89

Visste jeg hadde han fra en plass, takk! Har gnura litt i bakhodet siden jeg så den episoden forleden.

Anonymkode: e2ac0...a23

Skrevet

Nei men han var jo såvidt med i fjor og? Og da var jo ikke han og Kristian på noe greier sammen. De var jo som erteris før. Hva har skjedd? De må jo ha blitt uvenner?

Skrevet

Det kan jo hende de faktisk har et liv utenom også og at det ikke har passet inn? Eventuelt at de ikke ønsker å eksponere seg selv så mye på TV.

Skrevet

Doc gikk lei, og takket nei etter 3 sesonger.

Fra Facebook: "Enkelt de fleste av oss er i full jobb, noen har andre prosjekt på gang. Så er ikke tid til å reise rundt og være med på alt. Jeg for min del har takket nei til flere sesonger redneck da jeg syntes 3 sesonger var nok 🤠 så nå er jeg kun redneck på privaten he he he." 

Skrevet
50 minutter siden, NordicViking skrev:

Doc gikk lei, og takket nei etter 3 sesonger.

Fra Facebook: "Enkelt de fleste av oss er i full jobb, noen har andre prosjekt på gang. Så er ikke tid til å reise rundt og være med på alt. Jeg for min del har takket nei til flere sesonger redneck da jeg syntes 3 sesonger var nok 🤠 så nå er jeg kun redneck på privaten he he he." 

Han er jo med nå i siste sesongen?

Anonymkode: 11dc9...8f8

• Liker 1
Skrevet

Må ha skjedd noe der, ja.

Doc var ikke en gang invitert i bryllupet til Kristian! Og Doc var jo med når han kjøpte ringer og fridde! På tv var de jo bestevenner og med på så mye! Så ja, mange som har lurt på det...

• Liker 4
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er jo med nå i siste sesongen?

Ikke ifølge ham selv. Har ikke fått med meg alle episoder av siste sesong, men har ikke sett noe til Doc så langt.

Skrevet
1 minutt siden, NordicViking skrev:

Ikke ifølge ham selv. Har ikke fått med meg alle episoder av siste sesong, men har ikke sett noe til Doc så langt.

Joda, de er med begge to, men hver for seg. 

Skrevet
17 hours ago, Moongirl said:

Må ha skjedd noe der, ja.

Doc var ikke en gang invitert i bryllupet til Kristian! Og Doc var jo med når han kjøpte ringer og fridde! På tv var de jo bestevenner og med på så mye! Så ja, mange som har lurt på det...

Ja er nettopp det jeg mener og.. Veldig merkelig ettersom de var som knoll og tott!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...