AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1 Skrevet 11. oktober 2018 Er de ikke venner mer? De er jo aldri sammen i serien, og man ser utrolig lite a doc. Noen som vet hva som har skjedd? Anonymkode: 6d2da...67f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #2 Skrevet 11. oktober 2018 De er på Kanariøyene. Anonymkode: 938ca...1c7 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #3 Skrevet 11. oktober 2018 Doc og kona pluss et annet par er på charterfeber på tv. Anonymkode: d2ad8...c89 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #4 Skrevet 11. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Doc og kona pluss et annet par er på charterfeber på tv. Anonymkode: d2ad8...c89 Visste jeg hadde han fra en plass, takk! Har gnura litt i bakhodet siden jeg så den episoden forleden. Anonymkode: e2ac0...a23
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #5 Skrevet 11. oktober 2018 Nei men han var jo såvidt med i fjor og? Og da var jo ikke han og Kristian på noe greier sammen. De var jo som erteris før. Hva har skjedd? De må jo ha blitt uvenner? Anonymkode: 6d2da...67f
Sirah Skrevet 11. oktober 2018 #6 Skrevet 11. oktober 2018 Det kan jo hende de faktisk har et liv utenom også og at det ikke har passet inn? Eventuelt at de ikke ønsker å eksponere seg selv så mye på TV.
NordicViking Skrevet 11. oktober 2018 #7 Skrevet 11. oktober 2018 Doc gikk lei, og takket nei etter 3 sesonger. Fra Facebook: "Enkelt de fleste av oss er i full jobb, noen har andre prosjekt på gang. Så er ikke tid til å reise rundt og være med på alt. Jeg for min del har takket nei til flere sesonger redneck da jeg syntes 3 sesonger var nok 🤠 så nå er jeg kun redneck på privaten he he he."
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #8 Skrevet 11. oktober 2018 50 minutter siden, NordicViking skrev: Doc gikk lei, og takket nei etter 3 sesonger. Fra Facebook: "Enkelt de fleste av oss er i full jobb, noen har andre prosjekt på gang. Så er ikke tid til å reise rundt og være med på alt. Jeg for min del har takket nei til flere sesonger redneck da jeg syntes 3 sesonger var nok 🤠 så nå er jeg kun redneck på privaten he he he." Han er jo med nå i siste sesongen? Anonymkode: 11dc9...8f8 1
Moongirl Skrevet 11. oktober 2018 #9 Skrevet 11. oktober 2018 Må ha skjedd noe der, ja. Doc var ikke en gang invitert i bryllupet til Kristian! Og Doc var jo med når han kjøpte ringer og fridde! På tv var de jo bestevenner og med på så mye! Så ja, mange som har lurt på det... 4
NordicViking Skrevet 12. oktober 2018 #10 Skrevet 12. oktober 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er jo med nå i siste sesongen? Anonymkode: 11dc9...8f8 Ikke ifølge ham selv. Har ikke fått med meg alle episoder av siste sesong, men har ikke sett noe til Doc så langt.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #11 Skrevet 12. oktober 2018 1 minutt siden, NordicViking skrev: Ikke ifølge ham selv. Har ikke fått med meg alle episoder av siste sesong, men har ikke sett noe til Doc så langt. Joda, de er med begge to, men hver for seg. Anonymkode: 11dc9...8f8
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #12 Skrevet 12. oktober 2018 17 hours ago, Moongirl said: Må ha skjedd noe der, ja. Doc var ikke en gang invitert i bryllupet til Kristian! Og Doc var jo med når han kjøpte ringer og fridde! På tv var de jo bestevenner og med på så mye! Så ja, mange som har lurt på det... Ja er nettopp det jeg mener og.. Veldig merkelig ettersom de var som knoll og tott! Anonymkode: 6d2da...67f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå