AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1 Skrevet 11. oktober 2018 Det har åpnet seg et par ledige stillinger der jeg jobber som vikar nå og jeg sliter litt med å skrive søknad. Hvordan formulerer jeg meg med tanke på at jeg har jobbet der over et år allerede? Prøver å skrive søknaden men gir opp og er på nippet til å bare skrive jeg er interessert i fast ansettelse. De kjenner meg jo og vet hvordan jobb jeg gjør, om de er fornøyd eller ikke, så jeg synes det blir rart å selge meg selv... Anonymkode: 8879e...c59
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #2 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg tenker at det er lurt å skrive litt mer når du først har muligheten. Selv om sjefen vet hvem du er, så kan det jo hende at det kommer inn en ekstern søknad med en sterk motivasjon for jobben. Jeg har selv søkt på en intern stilling og selv om jeg ikke skrev noen lang utdypende søknad, så passet jeg på å få frem noen punkter, for eksempel: - Hvorfor du søker på stillingen, at du trives godt, ønsker flere utfordringer eller hva nå enn som passer. - Erfaringene dine fra nåværende stilling - Kort om egenskaper som passer, her trenger du ikke å ta hardt i, men få frem et par egenskaper som du mener passer til stillingen; evne til å samarbeide, møte deadlines etc. Anonymkode: 6363d...42c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå