AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1 Skrevet 11. oktober 2018 er ikke religiøs, men ordet synd passer. Jeg pleier aldri å ringe disse, og vurderer det bare når det er bekjente som har brukt dem. Da går jeg inn på deres sider og ser litt på de. Det er altså ikke ei dame jeg har googlet meg frem til eller som har annonser i blader o.l. Det er bare noe som ikke gir meg fred. Har begynt hos psykolog da. Men det er noe jeg trenger at noen ser, jeg bryr meg nesten ikke om hun faktisk har evner eller om hun bare er flink til å snakke. Bare å ha noen å snakke med. Har vurdert det siden i sommer, men det blir aldri så jeg tar steget. For hva om hun svarer noe jeg ikke vil høre? vil jeg da ignorere det og få bekreftelse på at klarsynte lyver? eller vil jeg ta henne på ordet da også, like lett som jeg vil tro på henne om hun sier noe jeg vil høre? er så redd for å gjøre vondt verre. Som sagt, ringer aldri til disse, så det er ikke så dyrt å bare ringe en gang. En annen ekkel ting, man betaler jo og hun vil da finne ut hvem jeg er! :S Er så redd de skal synes at vi som ringer bare er teite og naive. Anonymkode: 48458...c3e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #2 Skrevet 11. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er så redd de skal synes at vi som ringer bare er teite og naive. Haha, det vet de jo at du er Bruk heller pengene dine på noe annet enn slik svindel. Anonymkode: d1705...cd3 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #3 Skrevet 11. oktober 2018 Hei! Ikke gjør det. Jeg ser at du sier du ikke er religiøs, men ifølge kristendommen og islam, er slike handlinger en synd, og det med god grunn. Man vet ikke hva disse menneskene kommuniserer med, og om de ikke gjør det, er det bare lureri. Jeg anbefaler at du fortsetter hos psykolog, kanskje tar et dypt dykk i deg selv og mediterer frem hva det er som gir deg glede. Anonymkode: d1cfe...87f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #4 Skrevet 11. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, det vet de jo at du er Bruk heller pengene dine på noe annet enn slik svindel. Anonymkode: d1705...cd3 Skulle til å skrive nogenlunde det samme. Ts.! Ikke sløs penger på slikt skvip! Anonymkode: f0f2f...401 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #5 Skrevet 11. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Ikke gjør det. Jeg ser at du sier du ikke er religiøs, men ifølge kristendommen og islam, er slike handlinger en synd, og det med god grunn. Man vet ikke hva disse menneskene kommuniserer med, og om de ikke gjør det, er det bare lureri. Jeg anbefaler at du fortsetter hos psykolog, kanskje tar et dypt dykk i deg selv og mediterer frem hva det er som gir deg glede. Anonymkode: d1cfe...87f Det eneste de kommuniserer med er sin egen grådighet. Anonymkode: d1705...cd3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #6 Skrevet 11. oktober 2018 Ring heller kirkens nødhjelp eller noe annet innen psykisk helse tlf.. 👍💜 Anonymkode: 6cea9...024 1
Maskopi Skrevet 11. oktober 2018 #7 Skrevet 11. oktober 2018 Ring kirkens nødhjelp, kors på halsen eller andre organisasjoner som hjelper folk som trenger det, ikke noen som flår deg for penger ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #8 Skrevet 11. oktober 2018 Ts her, takk for svarene. Hvordan kan dette være lov? når de lurer folk? Jeg har faktisk ei venninne, som har gjort at jeg tror enkelte kan ha evner. Hun la kort på meg, den tiden likte jeg en fyr. Jeg spurte henne ang dette og hun fikk opp bokstaven "M". M var første bokstaven i navnet hans.. Det som er så ille her er at denne damen kommer til å vite hvem jeg er! og at jeg skal tro på noe som ikke er sant. Det er bare det at moren min har brukt denne dama mye. Noen ganger føler jeg at denne dama bare forteller henne det hun vil høre, for jeg merker at de alltid tar partiet med den de snakker med. Mammaen min hadde en skikkelig konflikt med noen i familien for et par år siden, og den klarsynte tok mammas parti. Anonymkode: 48458...c3e
magikeren Skrevet 11. oktober 2018 #9 Skrevet 11. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ts her, takk for svarene. Hvordan kan dette være lov? når de lurer folk? Jeg har faktisk ei venninne, som har gjort at jeg tror enkelte kan ha evner. Hun la kort på meg, den tiden likte jeg en fyr. Jeg spurte henne ang dette og hun fikk opp bokstaven "M". M var første bokstaven i navnet hans.. Anonymkode: 48458...c3e Hvordan kan det være lov å ha en kirke? Det er ikke bare bare gripe inn i menneskers trosliv. Det er meningen at man skal være fri til å tro på det man vil i Norge, og man kan ikke gripe inn mot mennesker som tror på gud eller steinbukken, for å si det sånn
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #10 Skrevet 11. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ts her, takk for svarene. Hvordan kan dette være lov? når de lurer folk? Jeg har faktisk ei venninne, som har gjort at jeg tror enkelte kan ha evner. Hun la kort på meg, den tiden likte jeg en fyr. Jeg spurte henne ang dette og hun fikk opp bokstaven "M". M var første bokstaven i navnet hans.. M er en de vanligste forbokstavene for alle navn. Hallo. bruk hodet ditt Anonymkode: d1705...cd3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #11 Skrevet 11. oktober 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Ikke gjør det. Jeg ser at du sier du ikke er religiøs, men ifølge kristendommen og islam, er slike handlinger en synd, og det med god grunn. Man vet ikke hva disse menneskene kommuniserer med, og om de ikke gjør det, er det bare lureri. Jeg anbefaler at du fortsetter hos psykolog, kanskje tar et dypt dykk i deg selv og mediterer frem hva det er som gir deg glede. Anonymkode: d1cfe...87f ja jeg tenker at jeg kanskje straffes med å ikke få det jeg ønsker? Dette er kjempe flaut! Men det handler om relasjonen til en jeg forelsket meg i. Dette var ikke noe gift/elskerinne forhold eller noe sånn dramatisk. Men det er en kjempe hake mellom oss, føles det som. Og jeg føler at jeg ikke lenger har lov til å sørge over han, fordi ingenting tyder på at han bryr seg om meg lenger. Men jeg bryr meg om han. Jeg prøver ikke å ta kontakt, men det er neppe trygt med den psyken jeg har. Jeg er SUPER sensitiv og føler fort på "straffer". Men en stor mening med mitt liv er å ikke la meg stoppe av slike hinder, og jeg er derfor rasende for at det måtte jeg. Jeg vil at det skal skje et mirakel, at han bare tar kontakt igjen. Eller at vi skal treffes, uansett hvor på kloden. Men siden dette er litt urealistisk så vipper jeg så mellom å håpe og innse at jeg må gi slipp. Men desto mer hater jeg det realistiske. Det realistiske er kjedelig. Hehe, nei, det er ikke Justin Bieber 😛 Blir heller ikke bedre av å lese erfaringene til kvinner her inne. For jeg er ikke dem, jeg kan aldri være noen andre. Ingen har vi lik oppskrift så hvorfor lar jeg meg likevel styre av andres erfaringer? 😕 Må være brutalt ærlig bare, for å legge skjul på ting hjelper ingenting. Anonymkode: 48458...c3e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #12 Skrevet 11. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: M er en de vanligste forbokstavene for alle navn. Hallo. bruk hodet ditt Anonymkode: d1705...cd3 Det er det ikke. Det har jeg ikke tenkt over. A er da like vanlig Anonymkode: 48458...c3e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #13 Skrevet 11. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er det ikke. Det har jeg ikke tenkt over. A er da like vanlig Anonymkode: 48458...c3e Nei Anonymkode: d1705...cd3
magikeren Skrevet 11. oktober 2018 #14 Skrevet 11. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er det ikke. Det har jeg ikke tenkt over. A er da like vanlig Anonymkode: 48458...c3e Sev videoklipp av Derren Brown for eksempel. Mennesker gir mer informasjon om seg selv enn de er klar over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå