AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1 Skrevet 11. oktober 2018 Hendene mine ser så fæle ut. De blir så tørre og røde og stygge, og tåler så lite av håndvask osv før de blir helt krise. Jeg er i midten av 20-årene og ser så misunnelig på alle de unge rundt meg med jevne, myke hender. Hvordan får man så pene hender? Anonymkode: 92a84...b0f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #2 Skrevet 11. oktober 2018 Godt kosthold, nok oljer og fett. Anonymkode: ee052...c73
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #3 Skrevet 11. oktober 2018 Beskytt hendene dine mot kulde ved å bruke varme hansker/votter og fet krem utendørs. Beskytt hendene dine innendørs ved å bruke latexhansker el.l. når du vasker i huset. Bruk en mild håndsåpe og bruk en fet krem som du smører hendene med etter hver håndvask. Anonymkode: 127fa...f97
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #4 Skrevet 11. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Beskytt hendene dine mot kulde ved å bruke varme hansker/votter og fet krem utendørs. Beskytt hendene dine innendørs ved å bruke latexhansker el.l. når du vasker i huset. Bruk en mild håndsåpe og bruk en fet krem som du smører hendene med etter hver håndvask. Anonymkode: 127fa...f97 Du glemte det viktigste, nok fett i kosten. Anonymkode: ee052...c73
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #5 Skrevet 11. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du glemte det viktigste, nok fett i kosten. Anonymkode: ee052...c73 Får man tørr hud av fettfattig kost? Anonymkode: 127fa...f97
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #6 Skrevet 11. oktober 2018 Just now, AnonymBruker said: Får man tørr hud av fettfattig kost? Anonymkode: 127fa...f97 Ja. Anonymkode: ee052...c73
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #7 Skrevet 11. oktober 2018 En jeg kjenner som har levd på fettfattig kost i flere tiår, har ikke tørr hud. Anonymkode: 127fa...f97
Paddepia Skrevet 12. oktober 2018 #8 Skrevet 12. oktober 2018 Er helt vanlig at de første aldringstegnene vises på hendene i midten av tyve årene. For å sinke aldringstegn litt kan du bruker peptider som matrixyl synthe 6, matrixyl 300, milde retinol kremer eller copper peptides serum. Votter og hansker er viktig om aldringstegn på hendene er viktig for deg. Og tenk også på solbeskyttelse, vi glemmer at hendene er mer ubeskyttet og utsatt for sol enn noen annen kroppsdel, vi smører ofte ansiktet men glemmer utsiden av hendene så smør hendene med høy solfaktor og hold de i skyggen når du kan. Man kan ta collagen tilskudd, b vitaminer og fiskeolje både som tilskudd og fra fete fiskemiddager. MEN det er en helt naturlig utvikling så ikke stress så mye over det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå