ylse Skrevet 11. oktober 2018 #1 Skrevet 11. oktober 2018 Jeg fikk for to uker siden 4 svake positive tester! Og levde i lykkerus frem til legebesøket denne uken... først tok vi utvendig ul og legen fant ikke noe ( kan ha noe med at jeg har stor blære også) og vi tok en ny graviditetstest som slo ut negativ og blodprøve som slo ut negativ... jeg har ikke hatt menstrasjon siden august, og vi er ikke det parret som har prøvd og få barn, vi har bare latt det gå sin gang siden vi allerede har et barn på snart 3år. Men hva skjer? Har koen opplevd det samme som kan dele noen erfaringer, eller gi meg råd? Altså kroppen min forteller meg at jeg er gravid, jeg klarer ikke gå inn i butikken uten og virkelig brekke meg, eller å levere i barnehagen uten og stå for meg selv for å hente meg inn etter å ha holdt på det som gjerne vil opp. Og for ikke å snakke om uteblitt menstrasjon... HJELP, jeg vet det selvfølgelig at dere mest sannsynlig ikke sitter på fasiten, men det er mange med erfaringer som kan veilede meg litt! På forhånd takk!
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #3 Skrevet 11. oktober 2018 Psyken kan få deg til å tro så mangt, å innbille seg at man er gravid er veldig vanlig når ønsket er sterkt. Anonymkode: 9db90...c89 2
ylse Skrevet 11. oktober 2018 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Psyken kan få deg til å tro så mangt, å innbille seg at man er gravid er veldig vanlig når ønsket er sterkt. Anonymkode: 9db90...c89 Alt dette kom før jeg testet og hadde mistanke, og vi har ikke prøvd og få barn, men siden mens har vært forsinket Tok jeg test som da viste positiv ikke en gang men 4 ganger... man kan ønske så mye man vil, men 4 positive tester har ingenting med ønsker å gjøre😅
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #5 Skrevet 11. oktober 2018 Just now, ylse said: Alt dette kom før jeg testet og hadde mistanke, og vi har ikke prøvd og få barn, men siden mens har vært forsinket Tok jeg test som da viste positiv ikke en gang men 4 ganger... man kan ønske så mye man vil, men 4 positive tester har ingenting med ønsker å gjøre😅 Selvfølgelig kan du tro at en skyggestrek er en positiv test. Anonymkode: 9db90...c89
ylse Skrevet 11. oktober 2018 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjemisk? Anonymkode: 0f7b9...005 Burde je hikke fått menstruasjon til vanlig tid da? 🤔
ylse Skrevet 11. oktober 2018 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig kan du tro at en skyggestrek er en positiv test. Anonymkode: 9db90...c89 Ikke skygge strek, streken kom med en gang og var synderlig på god avstand på alle fire testene, men de var ikke like sterke som kontroll streken, både jeg, søsteren min og mannen min så den uten og anstrenge oss☺️
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #8 Skrevet 11. oktober 2018 Just now, ylse said: Ikke skygge strek, streken kom med en gang og var synderlig på god avstand på alle fire testene, men de var ikke like sterke som kontroll streken, både jeg, søsteren min og mannen min så den uten og anstrenge oss☺️ Men du er ikke gravid nå, slå deg til ro med det. Det er bare det at du ønsker det så sterkt. Anonymkode: 9db90...c89 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #9 Skrevet 11. oktober 2018 Hadde flere positive hjemmetester når vi prøvde på nr 2 over nærmere et år, negativ hos legen. Anonymkode: 89314...d32
ylse Skrevet 11. oktober 2018 Forfatter #10 Skrevet 11. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde flere positive hjemmetester når vi prøvde på nr 2 over nærmere et år, negativ hos legen. Anonymkode: 89314...d32 Hva sa legen til det? Og hvordan er det nå? 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #11 Skrevet 11. oktober 2018 Akkurat nå, ylse skrev: Hva sa legen til det? Og hvordan er det nå? Hadde ikke noen forklaring. Ble gravid etter rundt 10 mnd. Dette var rundt 2004, kan jo være mer presise hjemmetester nå kanskje... Anonymkode: 89314...d32
ylse Skrevet 11. oktober 2018 Forfatter #12 Skrevet 11. oktober 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du er ikke gravid nå, slå deg til ro med det. Det er bare det at du ønsker det så sterkt. Anonymkode: 9db90...c89 Jeg vet ikke helt hva Jeg skal svare deg, for akkurat nå føler jeg at du setter meg i en bås med «de» som har følt seg litt uvell en morgen og leter etter mer som tilsier at de er gravide, det er ikke noe som jeg ønsker sterkt, selvfølgelig om det er tilfelle så hadde vi blitt glade! Det jeg var ute etter med dette innlegget var ikke en som kapper hendene av meg og sier hva jeg er eller ikke er, men heller om råd eller erfaringer! 5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #13 Skrevet 11. oktober 2018 40 minutter siden, ylse skrev: Jeg vet ikke helt hva Jeg skal svare deg, for akkurat nå føler jeg at du setter meg i en bås med «de» som har følt seg litt uvell en morgen og leter etter mer som tilsier at de er gravide, det er ikke noe som jeg ønsker sterkt, selvfølgelig om det er tilfelle så hadde vi blitt glade! Det jeg var ute etter med dette innlegget var ikke en som kapper hendene av meg og sier hva jeg er eller ikke er, men heller om råd eller erfaringer! Du får råd om å godta at du ikke er gravid. Ingen kapper av deg hender. Ro deg ned. Jeg har ingen god forklaring, men kan du ha hatt en tidlig sa? Anonymkode: 756cc...35e 4
kvinne35+ Skrevet 12. oktober 2018 #14 Skrevet 12. oktober 2018 (endret) 2 timer siden, ylse skrev: Jeg fikk for to uker siden 4 svake positive tester! Og levde i lykkerus frem til legebesøket denne uken... først tok vi utvendig ul og legen fant ikke noe ( kan ha noe med at jeg har stor blære også) og vi tok en ny graviditetstest som slo ut negativ og blodprøve som slo ut negativ... jeg har ikke hatt menstrasjon siden august, og vi er ikke det parret som har prøvd og få barn, vi har bare latt det gå sin gang siden vi allerede har et barn på snart 3år. Men hva skjer? Har koen opplevd det samme som kan dele noen erfaringer, eller gi meg råd? Altså kroppen min forteller meg at jeg er gravid, jeg klarer ikke gå inn i butikken uten og virkelig brekke meg, eller å levere i barnehagen uten og stå for meg selv for å hente meg inn etter å ha holdt på det som gjerne vil opp. Og for ikke å snakke om uteblitt menstrasjon... HJELP, jeg vet det selvfølgelig at dere mest sannsynlig ikke sitter på fasiten, men det er mange med erfaringer som kan veilede meg litt! På forhånd takk! Kan jo være dere er et sjeldent tilfelle? Jeg ville nok fått undersøkt det hos en gynekolog. Det finnes sikkert private å få time hos også bare for å sjekke hvordan tilstanden er. Hvor ofte pleier din menstruasjon å komme? Siden det kom godt synlig strek som både du, mann og din søster kunne se på god avstand så var jo det veldig merkelig da. Hadde det vært en innbilt positiv test hadde dere jo ikke sett den på avstand. Heller ikke på fire tester.. Dette her er merkelige greier. Det må være stress å ikke vite. Her er noe jeg fant om ei som har opplevd det selv.http://sofiann.blogg.no/1346338706_gravid_med_negativ_hc.html Mvh Kvinne35+ Endret 12. oktober 2018 av kvinne35+
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #15 Skrevet 12. oktober 2018 1 hour ago, ylse said: Jeg vet ikke helt hva Jeg skal svare deg, for akkurat nå føler jeg at du setter meg i en bås med «de» som har følt seg litt uvell en morgen og leter etter mer som tilsier at de er gravide, det er ikke noe som jeg ønsker sterkt, selvfølgelig om det er tilfelle så hadde vi blitt glade! Det jeg var ute etter med dette innlegget var ikke en som kapper hendene av meg og sier hva jeg er eller ikke er, men heller om råd eller erfaringer! Min erfaring er at man lett kan innbille seg symptomer når man ønsker å være gravid. Anonymkode: 9db90...c89
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #16 Skrevet 12. oktober 2018 5 minutter siden, kvinne35+ said: Kan jo være dere er et sjeldent tilfelle? Jeg ville nok fått undersøkt det hos en gynekolog. Det finnes sikkert private å få time hos også bare for å sjekke hvordan tilstanden er. Hvor ofte pleier din menstruasjon å komme? Mvh Kvinne35+ Det er nok bedre å stole på blodprøver enn uteblitt menstruasjon. Anonymkode: 9db90...c89
kvinne35+ Skrevet 12. oktober 2018 #17 Skrevet 12. oktober 2018 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok bedre å stole på blodprøver enn uteblitt menstruasjon. Anonymkode: 9db90...c89 Det får dama selv avgjøre. Gå inn og les bloggen du hun her hadde negativ på blodprøver og urinprøver til hun var 3-4måneder på vei. Ingen trodde henne og hun fikk ultralyd og der var hun gravid med hjerte som slo. Selvfølgelig er det veldig uvanlig. Allikevel er det ikke for ingenting at de har den serien om de der som ikke visste de var gravide før de fødte. Det er bare det at det er så ørliten prosent av hele verdens befolkning som opplever det at de fleste av oss klarer ikke å tro på at det er reelt. Endret 12. oktober 2018 av kvinne35+ 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #18 Skrevet 12. oktober 2018 3 minutter siden, kvinne35+ said: Det får dama selv avgjøre. Gå inn og les bloggen du hun her hadde negativ på blodprøver og urinprøver til hun var 3-4måneder på vei. Ingen trodde henne og hun fikk ultralyd og der var hun gravid med hjerte som slo. Selvfølgelig er det veldig uvanlig. Allikevel er det ikke for ingenting at de har den serien om de der som ikke visste de var gravide før de fødte. Det er bare det at det er så ørliten prosent av hele verdens befolkning som opplever det at de fleste av oss klarer ikke å tro på at det er reelt. De som ikke vet at de er gravide før de føder er i sterk fornektelse. TS innbiller seg at hun er gravid. Det er det motsatte. Anonymkode: 9db90...c89
kvinne35+ Skrevet 12. oktober 2018 #19 Skrevet 12. oktober 2018 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som ikke vet at de er gravide før de føder er i sterk fornektelse. TS innbiller seg at hun er gravid. Det er det motsatte. Anonymkode: 9db90...c89 hun gjør jo ikke det, hun har jo ikke en gang forsøkt å bli gravid men de tok tester som viste streker (FIRE STYKK) som tre personer kunne se på god avstand. Endret 12. oktober 2018 av kvinne35+ 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #20 Skrevet 12. oktober 2018 Just now, kvinne35+ said: hun gjør jo ikke det, hun har jo ikke en gang forsøkt å bli gravid det var hennes mann som foreslo at det gjerne kunne være tilfelle og de tok tester som viste streker (FIRE STYKK) som tre personer kunne se på god avstand. Hun innbiller seg symptomer og tror hun er gravid. Anonymkode: 9db90...c89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå