Gå til innhold

Bikkjene bjeffer bare - kattene kommer bort til meg. Trenger forklaringer på fenomenet☺

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har alltid hatt et veldig kattetekke☺ Bikkjene derimot står bare og bjeffer intenst når jeg går forbi. Er lei av det levenet. Jeg har imidlertid begynt å tenke litt over dette i det siste. Kattene kommer jo bort til meg for å kose. Er det sånn at bikkjene også egentlig vil komme bort for å kose eller liker de meg ikke? Bikkjene står jo i bånd i en hage inn bak et gjerde stort sett. Noen som kan forklare meg hvorfor bikkjene alltid bjeffer så voldsomt når jeg går forbi og t.o.m. en god stund etter at jeg har passert...?

Endret av Tiger1974
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vakthunder bjeffer vel på alle. Katter derimot reagerer på kroppspråk. Om du har et rolig kroppspråk vil katter oftere like deg. Katter liker som regel ikke brå bevegesler og lyder, samt mennesker som er brautete og tror dyr burde like dem bare fordi og som går direkte mot dem. 

Hunder som ikke er vakthunder, vil sannsynligvis reagere positivt på samme måte som katter om du har et rolig og trygt kroppspråk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...