AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1 Skrevet 11. oktober 2018 Hei! Rundt halloween-tider så bruker kafeer og kaffebarer her i området å selge caffe latte med pumpkin spice sirup i. Jeg syns dette er veldig godt (skulle ønske de solgte det hele året)! Er det noen som vet om det finnes noen norske butikker (helst ikke nettbutikk) som selger denne sirupen til vanlige folk? Jeg bor forresten i Tromsø, så det er ikke noe poeng i å foreslå butikker som bare finnes i Oslo. Anonymkode: 1cda6...4b9
Roci Skrevet 12. oktober 2018 #2 Skrevet 12. oktober 2018 Kanskje du kan få kjøpt hos en av kaffebarene? Skader ikke å spørre, i alle fall
SunnivaOslo Skrevet 14. oktober 2018 #3 Skrevet 14. oktober 2018 Du kan lage det. Søk opp oppskrift på nettet. Når de skriver "pumpkin Lie spice" så betyr det en kryddermiks av muskatnøtt,ingefær,allehånde,nellik,kanel osv... Jeg lager mye gresskarting nå på høsten som muffins,brød,suppe og roasted i ovnen og sirup har jeg lager selv og som jeg har i kaffe for en høstsmak. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå