AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1 Skrevet 11. oktober 2018 jeg tror faktisk at livet på jorden er en form for Helvete. Hvorfor får vi sykdommer? Hvorfor er det religion? Hvorfor er det fattigdom og hvorfor skal penger styre omtrent alt? Og hvorfor skal det være så vanskelig å få det til å klaffe med den man forelsker seg i? Anonymkode: a94ab...aa8
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #2 Skrevet 11. oktober 2018 Tror at det kan komme an på hvordan den enkelte velger å se på livet. Noen ser det mørke, andre ser alt det hyggelige som skjer. Det er veldig mye bra med livet. De fleste kan finne noe å være takknemlige for. Ikke ha så høye krav, så går det bedre. Anonymkode: cb648...c3b 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #3 Skrevet 11. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror at det kan komme an på hvordan den enkelte velger å se på livet. Noen ser det mørke, andre ser alt det hyggelige som skjer. Det er veldig mye bra med livet. De fleste kan finne noe å være takknemlige for. Ikke ha så høye krav, så går det bedre. Anonymkode: cb648...c3b men hva er høye krav? det er forskjellig fra person til person. Jeg har lave krav der andre har høye. Jeg må ikke ha en stor flott leil, trenger ikke bil. Jeg er fornøyd med god helse, greit sted å bo, skulle gjerne hatt en kjæreste nå og råd til mat og leil. Anonymkode: a94ab...aa8
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #4 Skrevet 12. oktober 2018 Fordi mange mennesker sover enda, og derfor holdes "fangesystemene" ved like. Men, som de fleste har merket er dette langt på vei med å snu, men det innebærer forsterkning av polarisering. Tro meg, alt vil falle. Og det er vi som må skape de nye systemene, så lenge vi sover skjer ingenting. Du er ikke alene, vi er mange! Og, det trenger ikke være sånn, oppvåkning betyr ikke mer enn at vi ser illusjonene for hva de er, og kan velge deretter hva vi investerer energien i. Vi har så uendelig uendelig mye mer makt enn vi tror, når vi først ser den og våger å bruke den. Du har fullstendig rett i at helvete eksisterer på jorden, jeg har vært i det selv og. Men himmelen er også på jorden. Det er mulig ❤️ Anonymkode: 0ad0d...403 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #5 Skrevet 12. oktober 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi mange mennesker sover enda, og derfor holdes "fangesystemene" ved like. Men, som de fleste har merket er dette langt på vei med å snu, men det innebærer forsterkning av polarisering. Tro meg, alt vil falle. Og det er vi som må skape de nye systemene, så lenge vi sover skjer ingenting. Du er ikke alene, vi er mange! Og, det trenger ikke være sånn, oppvåkning betyr ikke mer enn at vi ser illusjonene for hva de er, og kan velge deretter hva vi investerer energien i. Vi har så uendelig uendelig mye mer makt enn vi tror, når vi først ser den og våger å bruke den. Du har fullstendig rett i at helvete eksisterer på jorden, jeg har vært i det selv og. Men himmelen er også på jorden. Det er mulig ❤️ Anonymkode: 0ad0d...403 Takk for fint svar. Ser illusjonene for hva de er? jeg skjønte ikke helt? Vi har mange forskjellige illusjoner Noen har en illusjon om hvor fantastisk det er å ha familie. Noen en kjæreste. Den såkalte drømmejobben osv. Anonymkode: a94ab...aa8
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #6 Skrevet 13. oktober 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi mange mennesker sover enda, og derfor holdes "fangesystemene" ved like. Men, som de fleste har merket er dette langt på vei med å snu, men det innebærer forsterkning av polarisering. Tro meg, alt vil falle. Og det er vi som må skape de nye systemene, så lenge vi sover skjer ingenting. Du er ikke alene, vi er mange! Og, det trenger ikke være sånn, oppvåkning betyr ikke mer enn at vi ser illusjonene for hva de er, og kan velge deretter hva vi investerer energien i. Vi har så uendelig uendelig mye mer makt enn vi tror, når vi først ser den og våger å bruke den. Du har fullstendig rett i at helvete eksisterer på jorden, jeg har vært i det selv og. Men himmelen er også på jorden. Det er mulig ❤️ Anonymkode: 0ad0d...403 Jeg tenker akkurat det samme! Men kjenner så få som har samme forståelse, til og med mine nærmeste hadde sett rart på meg om jeg uttrykte hva jeg egentlig tenker. Det er bra ensomt å leve i hamsterhjul-samfunnet, hvor folk flest lever etter «eat-buy-consume-die- tankegangen😏 Bra vi er flere! Anonymkode: b0e74...df6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #7 Skrevet 13. oktober 2018 Svaret på alle spørsmålene dine er i bunn og grunn at det er fordi at alt liv er en konsekvens av evolusjon. Sykdommer er bare annet liv som også prøver å overleve, eller noe som ikke er perfekt i våre egne gener. Anonymkode: ccaa7...ecc
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #8 Skrevet 21. oktober 2018 På 12.10.2018 den 0.14, AnonymBruker skrev: Tror at det kan komme an på hvordan den enkelte velger å se på livet. Noen ser det mørke, andre ser alt det hyggelige som skjer. Det er veldig mye bra med livet. De fleste kan finne noe å være takknemlige for. Ikke ha så høye krav, så går det bedre. Anonymkode: cb648...c3b Kloke ord!!!💗å ha et realistisk syn på livet er enormt viktig. Noe alle burde tenke igjennom. Og a l l e har sitt i livet,men også mye å være takknemlig for,og det er viktig å minne seg selv på. Anonymkode: b8cff...022
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #9 Skrevet 21. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kloke ord!!!💗å ha et realistisk syn på livet er enormt viktig. Noe alle burde tenke igjennom. Og a l l e har sitt i livet,men også mye å være takknemlig for,og det er viktig å minne seg selv på. Anonymkode: b8cff...022 hvordan vet man alltid hva som er realistisk? Anonymkode: a94ab...aa8
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #10 Skrevet 21. oktober 2018 På 11.10.2018 den 22.52, AnonymBruker skrev: jeg tror faktisk at livet på jorden er en form for Helvete. Hvorfor får vi sykdommer? Hvorfor er det religion? Hvorfor er det fattigdom og hvorfor skal penger styre omtrent alt? Og hvorfor skal det være så vanskelig å få det til å klaffe med den man forelsker seg i? Anonymkode: a94ab...aa8 Man kan heller snu på det og si at helvete er en form for liv, siden all fantasi må ha sitt utspring i faktiske, menneskelige erfaringer. Anonymkode: 007a8...a6d
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #11 Skrevet 21. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hvordan vet man alltid hva som er realistisk? Anonymkode: a94ab...aa8 Å være en realist er å godta at livet vil gå opp og ned,men selvfølgelig skal man sette sine grenser. Anonymkode: b8cff...022
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå