Gå til innhold

Hvor mye hater du fulle mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Personlig synes jeg det er ekkelt å omgi meg fulle mennesker. Tillater du fulle mennesker få si er ord til deg? Hvor alvorlig er det å omgi seg mennesker med svak moral?

Anonymkode: 21422...07a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mennesker med svak moral? Litt feil ordbruk vil jeg si. 

Jeg tolererer noen fulle mennesker, men ikke alle. Det kommer helt an på hvordan de blir personlighetsmessig. Dette er pga jeg er oppvokst med en alkoholisert mor.

• Liker 5
Skrevet

Foretrekker fulle mennesker over moralister.

Anonymkode: efadb...686

• Liker 6
Skrevet

Har i utgangspunktet ikke noe imot fulle mennesker, men det kommer selvsagt an på hvordan adferden er. Snakker vi den aggressive, brautende sorten, har jeg ikke mye til overs for dem, heller ikke om de er så drita at det omtrent er umulig å skjønne hva de sier. 

• Liker 3
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Personlig synes jeg det er ekkelt å omgi meg fulle mennesker. Tillater du fulle mennesker få si er ord til deg? Hvor alvorlig er det å omgi seg mennesker med svak moral?

Anonymkode: 21422...07a

Anbefaler deg å høre på sangen Harper valley P.T.A..... hører du sammen med  moralistene der?

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foretrekker fulle mennesker over moralister.

Anonymkode: efadb...686

Nuss

Skrevet
20 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Har i utgangspunktet ikke noe imot fulle mennesker, men det kommer selvsagt an på hvordan adferden er. Snakker vi den aggressive, brautende sorten, har jeg ikke mye til overs for dem, heller ikke om de er så drita at det omtrent er umulig å skjønne hva de sier. 

Litt som bergensere flest? 

Skrevet

Før brydde jeg meg ikke men nå misliker jeg det ganske mye. Men hate blir et altfor sterkt ord for meg 

Anonymkode: 7386f...552

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, RoH skrev:

Litt som bergensere flest? 

Litt verre enn det. :fnise:

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet

Hvis jeg er full selv så bryr jeg meg ikke så mye. Med mindre de er aggressive og sånt. Det likter jeg ikke.

Jeg vil si at det kommer an på situasjonen også. På fest eller ute på byen litt senere på dagen så bryr jeg meg ikke. Da er jeg gjerne påvirket selv også, men på dagen så synes jeg det er mer ubehagelig. Kanskje fordi noen av dem blir litt utilregnelige og roper ting til deg eller kommer bort hvis man er på samme sted og sånn.

Skrevet

Det kommer så an på... De som er høyrøstede og bråkete utenfor vinduet mitt i sene nattetimer (gledene ved å ha en bar i nabolaget...) hater jeg dypt og inderlig, likeså menn som i fylla blir pågående og fysiske og tror de er Guds gave til kvinnen, for så å bli ufine og aggressive når jeg ikke er så takknemlig for denne gaven. Men generelt må folk gjerne drikke seg så fulle de vil, så lenge de klarer å oppføre seg sånn noenlunde og ikke la det gå ut over andre.

• Liker 1
Skrevet

Fulle folk kan være så mangt. Å bruke ordet hate i denne forbinnelsen blir for meg feil, noen er mer irriterende enn andre vil jeg heller si

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...