Gå til innhold

Silikon

Gjest Arwen Aftenstjerne

Anbefalte innlegg

Gjest Arwen Aftenstjerne
Skrevet

Sitter å tenker på at nå skal jeg på to års kontroll med puppene mine snart. For to år siden la jeg inn silikon. Her er årsak grunn og hvordan.

Jeg var 23 år og det var et år siden jeg fødte mitt andre barn. Jeg fikk mye melk i puppene og ammet begge barna til de var langt over et år. Når jeg var ferdig med å amme siste mann trakk ikke puppene seg tilbake som det de hadde gjordt på første mann. Der gikk jeg 23 år og med pupper som hang som vrengte bukselommer. Dette er ikke tull men jeg kunne rulle puppene opp på en blyant. Aldrig kunne jeg gå uten bh ikke en gang under en bikini. Ikke følte jeg meg vel med å stå naken foran min samboer.

Etter mye fram og tilbake tittet jeg på internett på privatklinnikker og dagen etter ringte jeg rundt og bestilte time der jeg følte det best. Legen og jeg snakket fram og tilbake om hva jeg skulle legge inn.Silikon ble det og passet best siden jeg allerede hadde skinn nok rundt puppene til å legge dette inn. Knapt to månder senere sto jeg med silikon i puppene mine. Så mange føleser samtidig som jeg var veldig klar over alle komklikasjonene. Ikke skulle jeg ha flere barn så derfor. Mine nye kroppsdeler tok plassen fint og jeg har ikke angret et sekund etter. Det å kunne sette på seg en kjole uten å være avhengiv av bh er en drøm. Det å føle seg litt kvinnelig. Kanskje noen flere har noen erfaringer med dette eller annet så hadde det vært morsomt å lese om dette. :blunke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg kommer i samme situasjon som deg, så skal jeg selv ta silikon. Å ha vrengte lommer hengende under genseren er ikke akkurat en drøm. Har tenkt mye på å tatt det allerede nå (har små pupper), men jeg velger å vente å se hvordan de vil se ut etter at jeg har fått barn. Kanskje de blir større (så jeg slipper), eller kanskje blir de hengete? Kjenner to som har tatt silikon. Hun ene har bare tatt litt, det går ikke ann å se at hun har det, men hun er blitt rå lekker, hun andre har gått opp fra C til F cup! Kirurgene i Norge er til å stole på, de gjør en dyktig jobb i forhold til enkelte i f.eks USA.

Gjest Arwen Aftenstjerne
Skrevet

:)

Jeg var på fornebuklinnikken og kunne ikke vært mer fornøyd .

Legen har drevet med dett i 19 år .

Det er en drøm å kunne gå på stranda uten bh under bikini.

Skrevet

Eh, eminel...med fare for å virke helt blåst: finnes det F-cup???

Maiken

Skrevet

Yes, Maiken... Ble like overrasket som deg når hun sa det! Hun må kjøpe BH'er i spesialbutikker, så stor cup får du ikke tak i på en vanlig butikk :)

Skrevet

Herrejemini!!!

Prøver hardt å se for meg hvor sinnsykt stort F egentlig må være...Er en F-pupp like stor som hodet mitt omtrent??? Ikke at hodet mitt er abnormt altså :) Ergo må en skål av BH'n være omtrent like stor som cap'en min. Wow!!

Maiken

Skrevet

Haha :hoho: Har bare sett denne jenta i digre collage gensere, tro det eller ei, bare det hun går med (men kanskje like greit :wink: ). Jeg har alltid sett på D-cup som KING SIZE!! For en med F-cup må jo Pamela se ut som Twiggy :o

Gjest Arwen Aftenstjerne
Skrevet

:kul:

Jeg brukte a cup og mine var små. Etter barn fylte jeg inn 350g rett inn i løst skinn,har ennå skinn til overs tro det eller ei. Jeg bruker nå c-d cup. Det kommer litt ann på størrelsene. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...