jabx Skrevet 12. oktober 2018 #21 Skrevet 12. oktober 2018 (endret) 11 timer siden, ops2 skrev: Clinton sa at det var en trussel mot demokratiet, hvis Trump ikke ville godta et nederlag i valget. Trumps valgseier var ikke mange timene gammel før Resistance bevegelsen startet, støttet av den samme Clinton. Deres mål er å bekjempe Trump hele veien, uansett hva han gjør. Her snakker dere om to forskjellige ting. Trump sa at han ville nekte å godta resultatet uansett, hvis han ikke vant. Clinton sa at dette var en trussel mot demokratiet. Det er jeg enig i. Det er noe annet enn å nekte å godta et valgresultat i etterkant av konkrete årsaker. Eller sa Clinton også på forhånd at hun ville nekte å godta valgresultatet hvis Trump vant? Hvilken bevegelse snakker du om, og hvordan og hvorfor støttet Clinton den? Jaja, Trump-fanboys er ikke akkurat kjent for sin inngående forståelse av ulike ting. Endret 12. oktober 2018 av jabx 1
Gjest Tuxy Skrevet 12. oktober 2018 #22 Skrevet 12. oktober 2018 23 hours ago, kikkana said: Må si, jeg tenker hvor lett det er å hjernevaske, når såpass mange selv her i norge har similert trump fanatikerne i usa. Hvem i huleste her i dette landet, bryr seg en hel prosent om Hilary? Og ja, jeg hater trump. En bortskjemt pappagutt, som alltid har fått ting servert i fanget og som tror selve livet på jordan surrer rundt sveisen hans. Men er ikke her for å diskutere trump med fanatikere bare så det er sagt. Dere hadde omfavnet han og funnet på en sinnsyk forklaring, om han så hadde skutt deres nermeste. Flere burde kanskje bry seg om hva Clinton holder på med siden norske myndigheter har brukt nesten en halv milliard kroner av norske skattebetalere sine penger på lønninger,bonuser og administrasjonskostander i Clinton Foundation. Clinton Foundation fikk 410 millioner bistand fra Norge
jabx Skrevet 12. oktober 2018 #23 Skrevet 12. oktober 2018 Akkurat nå, Tuxy skrev: Flere burde kanskje bry seg om hva Clinton holder på med siden norske myndigheter har brukt nesten en halv milliard kroner av norske skattebetalere sine penger på lønninger,bonuser og administrasjonskostander i Clinton Foundation. Clinton Foundation fikk 410 millioner bistand fra Norge Sikkert, men hva har det med Trump å gjøre?
Gjest Tuxy Skrevet 12. oktober 2018 #24 Skrevet 12. oktober 2018 Just now, jabx said: Sikkert, men hva har det med Trump å gjøre? Se innlegget jeg siterte.
Gjest Overrasket Skrevet 12. oktober 2018 #25 Skrevet 12. oktober 2018 Den eneste grunnen til å beholde en løgnaktig idiot som president er at hvis han må gå av i perioden står det mye verre idioter bak ham i stedfortrederrekkefølgen. Mye bedre at han sitter perioden ut og vinne neste ordinære valg.
kikkana Skrevet 12. oktober 2018 #26 Skrevet 12. oktober 2018 47 minutter siden, Tuxy skrev: Flere burde kanskje bry seg om hva Clinton holder på med siden norske myndigheter har brukt nesten en halv milliard kroner av norske skattebetalere sine penger på lønninger,bonuser og administrasjonskostander i Clinton Foundation. Clinton Foundation fikk 410 millioner bistand fra Norge Å hærrefred, skammelig. Fatter ikke at norske politikere ikke setter seg inn i før de handler. Kunne vel ligeså ha kastet pengene på bålet. Vi fant vel ut igjennom wikileaks at den "vedledighets org" har blitt brukt til korrupsjon pluss noe mer grums. 3
Petra86 Skrevet 12. oktober 2018 #27 Skrevet 12. oktober 2018 En liten påminnelse til Trump-elskerne. https://www.columbian.com/news/2018/oct/09/vancouver-fire-marshal-investigating-truck-fire-involving-trump-spray-paint/
KimKamTang Skrevet 12. oktober 2018 #28 Skrevet 12. oktober 2018 6 minutter siden, Petra86 skrev: En liten påminnelse til Trump-elskerne. https://www.columbian.com/news/2018/oct/09/vancouver-fire-marshal-investigating-truck-fire-involving-trump-spray-paint/ Synes du det er morsomt at folk får bilene sine påtent fordi de støtter Trump? 3
Petra86 Skrevet 12. oktober 2018 #29 Skrevet 12. oktober 2018 13 minutter siden, KimKamTang skrev: Synes du det er morsomt at folk får bilene sine påtent fordi de støtter Trump? Hvordan vet du at han ikke har gjort det selv?
Aragorn ll Elessar Skrevet 12. oktober 2018 #30 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg synes det er idiotisk at nordmenn og andre ikke amerikansere går rundt og støtter eller ikke støtter Trump eller hvilken som helst annen amerikansk president.
KimKamTang Skrevet 12. oktober 2018 #31 Skrevet 12. oktober 2018 4 minutter siden, Petra86 skrev: Hvordan vet du at han ikke har gjort det selv? Hvorfor skulle han ha gjort det? Ingenting i artikkelen indikerer noen mistanke om at han har gjort det selv. Det er du som insinuerer at du synes det er morsomt at folk får bilene sine påtent pga politiske meninger. Så jeg bare lurte på om du faktisk synes det var morsomt? 1
Jegern Puahate Skrevet 12. oktober 2018 Forfatter #32 Skrevet 12. oktober 2018 2 hours ago, kikkana said: Er du konstant full? Selvfølgelig, økning av sivile drepte har eksplodert under trump. Grunnet at restriksjoner for bruk av drone angrep og det å trykke på avtrekker er blitt mer eller mindre fjernet. Obama og bush blir småunger i forhold, når det kommer til antall drepte sivile. Samtidig gir han ordre om å sende spesialstyrker før de er klar til å dra. Altså før den tiden de har vurdert intel og klargjort det som trengs. Noe som har ressultert i misslykkede raider og mange drepte spesial soldater. Dummeste jeg ha lest på KG en stund, og det sier litt. Hvilke KRIGER har Trump startet? 3
Petra86 Skrevet 12. oktober 2018 #33 Skrevet 12. oktober 2018 3 minutter siden, KimKamTang skrev: Hvorfor skulle han ha gjort det? Ingenting i artikkelen indikerer noen mistanke om at han har gjort det selv. Det er du som insinuerer at du synes det er morsomt at folk får bilene sine påtent pga politiske meninger. Så jeg bare lurte på om du faktisk synes det var morsomt? Ingenting i artikkelen indikerer noen mistanke om at den er påtent i det hele tatt. Det eneste vi vet, ut fra artikkelen er at han hadde et Trump-klistremerke og så tok bilen fyr. Det kan ha skjedd spontant, for alt vi vet. Det kan ha vært han selv som gjorde det for å kunne leve godt på forsikringspengene. Det eneste vi vet er at han hadde et Trump-klistremerke på bilen og så tok den fyr. Jeg er sikker på at han angrer på at han heiet på Trump nå.
Jegern Puahate Skrevet 12. oktober 2018 Forfatter #34 Skrevet 12. oktober 2018 2 hours ago, kikkana said: Nå har ikke jeg lest så mye om trump i norsk media, så kan ikke svare på den. Men tipper du finner langt mer utfyllende artikler om han en det du påpeker her, eller har du lest igjennom alt? For du har kapasitet til å lese igjennom en faktisk artikkel og forstå innholdet? Jeg har lest og det er selvfølgelig ikke vanskelig å forstå. Negativitet fremheves for enhver pris, alt positivt fortrenges eller gir kredit til andre. Saueflokken biter på.
Jegern Puahate Skrevet 12. oktober 2018 Forfatter #35 Skrevet 12. oktober 2018 2 hours ago, jabx said: Hvem er det som nekter for at han er president? Ikke lat som du ikke fikk med deg NotMyPresident hysteriet a, at "the deplorables" mann vant fikk flere til bokstavelig talt klikke. Selv på dagen for innsettelsen lagde disse fanatikerne bråk og banket opp Trump supportere, et resultat av hat nøret opp under av Clinton. 3
Jegern Puahate Skrevet 12. oktober 2018 Forfatter #36 Skrevet 12. oktober 2018 2 hours ago, jabx said: De som har mistet tilgang til helsetjenester etter at Trump har begynt å fjerne rettigheter for fattige. Spekulativt, Trump har også gitt skattelettelser til de fattige. Obama Care hjalp ikke særlig, er Obama da skyldig også? 1
Jegern Puahate Skrevet 12. oktober 2018 Forfatter #37 Skrevet 12. oktober 2018 2 hours ago, jabx said: Nei, folk er anti-Trump fordi han er en ondskapsfull psykopat. Artig, for den anti-Trump retorikken i pressen og på venstresiden bærer sterkt preg av psykopati. Typisk eksempel: 4
Mari Y Skrevet 12. oktober 2018 #38 Skrevet 12. oktober 2018 3 timer siden, Jegern Puahate skrev: LOL! Frykt og uvitenhet er nettopp det som driver anti-Trump saueflokken her til lands. "VG skrev at Trump er en drittsekk, så da må vel Trump være en drittsekk da, samt alle bondeknølene som stemte på han." Heldigvis er noen av oss litt mer oppegående og redelige som sjekker litt mer fakta om fyren. Men det er i alle fall de som hyller Trump om noe. Det trengs ikke akkurat så veldig mye forklaring: https://youtu.be/kcx6WNWcnNw
Mari Y Skrevet 12. oktober 2018 #39 Skrevet 12. oktober 2018 (endret) 47 minutter siden, Eugene Onegin skrev: Jeg synes det er idiotisk at nordmenn og andre ikke amerikansere går rundt og støtter eller ikke støtter Trump eller hvilken som helst annen amerikansk president. Det er idiotisk aa stoette vedkommende i det hele tatt. På en annen side har rapperen T. I. gått ut mot Kanye West pga West sin stoette til Trump. Vanligvis bryr artisters politiske standpunkter meg lite, men det er vanskelig å vaere uenig i dette: https://noisey.vice.com/en_us/article/a3pqyk/ti-disavows-kanye-west-im-ashamed-to-have-ever-been-associated-with-you?utm_source=vicefbus Men sier litt om hvor splittende retorikk en del politikere har. Når ytterfrontene skjerpes enda mer blir det skummelt. Ikke at jeg har noe imot kritikken overfor West. Den var nok velfortjent som vanlig. Endret 12. oktober 2018 av Mari Y 1
Olava Skrevet 12. oktober 2018 #40 Skrevet 12. oktober 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Olava, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå