Gå til innhold

God ull til god pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg finne gode ulltrøyer/bodyer og longs til en god pris nå? Viktigst at det er behagelig og funksjonelt, men vil helst ikke gi 599,- pr.del heller.

Skal kjøpe str 86/92 + 110/116 om det betyr noe. 

Håper noen har kommet over noe  knall tilbud 🙂 ( evt om dere tror det kommer tilbud snart?)

Anonymkode: 6b4be...148

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sjekke på Coop Obs om du har noen butikk i nærheten.

Skrevet

Sparkjøp 😀

Anonymkode: e2f81...a74

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er salg på Pierre Robert på Coop mega nå. 40%. Vi bruker det, og det er god kvalitet på den ulla👍 

Endret av atropos
Skrevet

Har alltid vært fornøyd med Joha, Pierre Robert og Janus. :) De har ofte 40% på Pierre Robert på Coop butikkene, som hun over meg sier så har de det på Mega denne uken.

Skrevet

Mine bodde i Pierre Robert hele barndommen (frem til ca 11 år).  Veldig behagelig å gå i, og vi kjøpte opp en del på salg for neste år sesong (alltid noen rester på slutten av vinter/vår).  

Anonymkode: 890a4...cfb

Skrevet

På apotek1 har de salg på strømpebukser til 30kr. Husker ikke om de hadde disse str da. 

Anonymkode: 0e7f4...28f

Skrevet

Den mykeste, beste ullen er, etter min mening, helt klart Hust and Claires. Det koster ca 300-400kr. Jeg synes det er for dyrt selv, men kjøper gjerne brukt. Ellers har de noen myke, gode ullklær på lindex, men der må du inn og ta på stoffene, for de har også noen tynnere ullklær som klør(og de var dyrere). Janus er også greit. De holder også lengre enn mye annet. Name it har også en del fint og godt, men det holder ikke fult så lenge. 

Skrevet

Hvis de har salg på Pierre Robert ville jeg løpt og kjøpt det! 13-åringen bodde i det i vinterhalvåret da hun var mindre, og elsket det! Ikke ble det særlig slitt heller.

Skrevet

Kjøp brukt:)

Anonymkode: 25149...833

Skrevet

brukt :) 

Anonymkode: 1e808...bc7

Skrevet

Hvis det er ull som skal brukes som undertøy under dagligtøy, ville jeg gått for Pierre Robert som det ofte er salg på (nå nettopp på Coop Prix her hos oss, i hvert fall). Det er tynt og superbehagelig! Til ulltøy som skal brukes under skiklær osv kan det være greit med en litt tykkere variant, men til daglig bruk for aktive unger må det være tynt- i alle fall hvis mine skal gidde å ha dem på seg ;) 

Anonymkode: e013a...159

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor kan jeg finne gode ulltrøyer/bodyer og longs til en god pris nå? Viktigst at det er behagelig og funksjonelt, men vil helst ikke gi 599,- pr.del heller.

Skal kjøpe str 86/92 + 110/116 om det betyr noe. 

Håper noen har kommet over noe  knall tilbud 🙂 ( evt om dere tror det kommer tilbud snart?)

Anonymkode: 6b4be...148

Ofte tilbud på reflex frost ull på barnas hus. Personligsyns jeg stillongsene er litt lave på livet, men ellers ok ull for den prisen.

Anonymkode: 72f6f...d02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...