Gå til innhold

Dirke opp lås

Anbefalte innlegg

Gjest Linda marie
Skrevet

Jeg har, til min store fortvilelse, nettopp oppdaget at alle sparepengene mine er forsvunnet fra leiligheta. Det er helt ufattelig og jeg er så fortvila. Jeg ser ingen spor, hverken på døra eller i leiligheta.

Ingen, som jeg vet om, har nøkler. Jeg lurer derfor på om det er mulig å dirke opp en dør ( vanlig dør) uten at det vises på døra?

Videoannonse
Annonse
Gjest skindeep
Skrevet

Det er mulig ja, for den som kan det

Gjest gjest1
Skrevet

Hvor mye penger er det snakk om..?

Men hvis du er sikker på at det var innbrudd, så må du bare anmelde det. Hvordan det blir med forsikring er en annen sak. Innbo-forsikring dekker nok en del, men er jo ikke akkurat anbefalt å ha store summer hjemme..

Gjest Linda marie
Skrevet

Ja, det er seriøst!! Har snakke med hele nabolaget i håp om at noen har sett noe, men...de fleste har vært på jobb så....jeg vet da f...hva jeg skal gjøre nå. Vanvittig kjipt :-(

Gjest Linda marie
Skrevet

Det er i underkant av 10 000,-. Skulle i banken med dem på mandag og la dem på soverommet slik at jeg skulle huske å ta dem med. Merka at de var bort i går mårres..har lett og lett....i tilfelle jeg skulle ha forlagt dem,men... de er borte.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har, til min store fortvilelse, nettopp oppdaget at alle sparepengene mine er forsvunnet fra leiligheta. Det er  helt ufattelig og jeg er så fortvila. Jeg ser ingen spor, hverken på døra eller i leiligheta.  

Ingen, som jeg vet om, har nøkler. Jeg lurer derfor på om det er mulig å dirke opp en dør ( vanlig dør) uten at det vises på døra?

Noen ganger kan ting være vanskelige å finne dersom man leter de steder de ikke er.

Har du hatt besøk av noen i det siste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...