Petra86 Skrevet 11. oktober 2018 #1 Skrevet 11. oktober 2018 I innlegget under fremkommer det at Abid Q. Raja er en gammel barndomsvenn av Shabana Rehman. Shabana Rehman er den person som har opprettet organisasjonen, "Født fri". Angivelig skal den bekjempe æreskontroll. Men ikke holder "Født fri" noen forelesninger, ikke driver de med hjelpetiltak eller faglige aspekter. Men denne foreningen har altså fått 5 millioner når de ble opprettet ifjor. Nå har de fått 5 nye millioner over statsbudsjettet. Ikke er de åpne om hva de har brukt de 5 millionene de fikk ifjor til. Ikke er de åpne om hva de gjør for å bekjempe denne æreskontrollen de skal kjempe mot. Ikke er Shabana Rehman åpen om at hun er barndomsvenn til Abid Q. Raja heller. Er dette riktig bruk av skattepengene?
Anonymbruker3 Skrevet 11. oktober 2018 #2 Skrevet 11. oktober 2018 Dette stemmer ikke i det hele tatt, det står masse om hva de gjør på nettsiden. Her er kalenderen for oktober: https://fodtfri.no/hendelser/ 5
Drizzt Skrevet 11. oktober 2018 #3 Skrevet 11. oktober 2018 Meh, jeg kan hverken svare ja eller nei, men ut fra informasjonen jeg har så lener jeg mot nei-siden.
Hentacruel Skrevet 11. oktober 2018 #4 Skrevet 11. oktober 2018 En så edel sak kan vi fint gi penger til. 1
RoH Skrevet 11. oktober 2018 #5 Skrevet 11. oktober 2018 3 minutter siden, Hentacruel skrev: En så edel sak kan vi fint gi penger til. En erklærer seg selvfølgelig inhabil i slike saker, så får noen andre avgjøre. 1
Hentacruel Skrevet 11. oktober 2018 #6 Skrevet 11. oktober 2018 14 minutter siden, RoH said: En erklærer seg selvfølgelig inhabil i slike saker, så får noen andre avgjøre. Den var ikke dum. Skal tas i bruk.
Gjest Alterego666 Skrevet 12. oktober 2018 #7 Skrevet 12. oktober 2018 Dette ligger i Regjeringens budsjettforslag, og Raja er ikke med i Regjeringen. Artikkelen virker i overkant spekulativ. Det KAN tenkes at Raja bør få sin habilitet vurdert under stortingsbehandlingen dersom denne saken skal behandles spesifikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå