Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan iphone x og xs bruke samme deksel? Har kjøpt meg iPhone XS. Hvis der står på dekselet at det passer til x, vil det også passe XS?

Anonymkode: cef24...923

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde det, og kjøpte et deksel fra Ideal of Sweden. Vet ikke om det er noe galt med bare mitt deksel, men utsnittet til kameraet passer ikke helt, så nå vipper mobilen når den ligger på et flatt underlag. På nettstedet deres og på apple.no står kompiatibilitetene atskilt, altså et deksel for X og et annet deksel for Xs. 

Skrevet
11 minutter siden, gohege skrev:

Jeg trodde det, og kjøpte et deksel fra Ideal of Sweden. Vet ikke om det er noe galt med bare mitt deksel, men utsnittet til kameraet passer ikke helt, så nå vipper mobilen når den ligger på et flatt underlag. På nettstedet deres og på apple.no står kompiatibilitetene atskilt, altså et deksel for X og et annet deksel for Xs. 

OK, merkelig. Er nettopp ideal of sweden jeg hadde tenkt til å kjøpe, men burde kanskje ikke det da🤔

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OK, merkelig. Er nettopp ideal of sweden jeg hadde tenkt til å kjøpe, men burde kanskje ikke det da🤔

Jeg bestilte nettopp nytt deksel fra dem på nettstedet (20% rabatt som du også sikkert så haha), men da var det igjen noen til Xs. Regner nesten med at det litt forskjell når de har produsert to forskjellige design på pakkene (kunne jo stått modell X og Xs slik som det gjør med Iphone 6, 7 og 8). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...