AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1 Skrevet 11. oktober 2018 Det har vel vært tråder om dette før, og her kommer visst en jeg aldri trodde jeg skulle skrive. Hvor nøyaktig er egentlig dette kartet? Dama mi åpnet snappen min knappe to minutter før hun ringte. Da sa hun at hun hadde kommet seg til... La oss kalle det X. Men X er en halvtime ++ unna, og hun hadde ikke klart å kommet seg dit når hun på snap står der hun står. Kan det være snap ikke har oppdatert lokasjonen? Fy faen som jeg hater dette kartet. Anonymkode: 1df39...4ae
Anonymusen Skrevet 11. oktober 2018 #2 Skrevet 11. oktober 2018 Det pleier og være riktig. Men posisjonen er etter sist DU var på snapchat, det er der du er sist sett. Om det ga mening?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #3 Skrevet 11. oktober 2018 1 minutt siden, Anonymusen skrev: Det pleier og være riktig. Men posisjonen er etter sist DU var på snapchat, det er der du er sist sett. Om det ga mening? Ja, derfor jeg reagerer på at hun sa hun var på X, når det tar over en halvtime, og hun åpnet min snap rundt to minutter før. Vrir seg i magen. Anonymkode: 1df39...4ae
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #4 Skrevet 11. oktober 2018 Den oppdateres sist du var på snapchat da, så hvis hun kjører bil bør hun jo egentlig ikke drive på snap og da vil hun stå oppført på det stedet hun var når hun sist var aktiv på snap. Anonymkode: da0eb...0c9
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #5 Skrevet 11. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den oppdateres sist du var på snapchat da, så hvis hun kjører bil bør hun jo egentlig ikke drive på snap og da vil hun stå oppført på det stedet hun var når hun sist var aktiv på snap. Anonymkode: da0eb...0c9 Hun tok bussen. Hun var aktiv to minutter før hun var der hun sa hun var. Men hun klarer jo ikke komme seg dit på to minutter, når turen tar over tredve. Om du skjønner. Anonymkode: 1df39...4ae
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #6 Skrevet 11. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, derfor jeg reagerer på at hun sa hun var på X, når det tar over en halvtime, og hun åpnet min snap rundt to minutter før. Vrir seg i magen. Anonymkode: 1df39...4ae Men er det et sted hun ikke bør være? Det hender jo man kan ta en hvit løgn hvis man kanskje vil ha litt tid før seg selv, slække en halvtime på sofaen e.l. Ikke stress. Anonymkode: da0eb...0c9
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #7 Skrevet 11. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det et sted hun ikke bør være? Det hender jo man kan ta en hvit løgn hvis man kanskje vil ha litt tid før seg selv, slække en halvtime på sofaen e.l. Ikke stress. Anonymkode: da0eb...0c9 Hadde det ikke vært det så hadde jeg ikke postet her... Anonymkode: 1df39...4ae
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #8 Skrevet 11. oktober 2018 Jeg opplever at kartet ikke kan stoles på. Folk hopper frem og tilbake og forsvinner i hytt og gevær. Anonymkode: e42f0...220
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #9 Skrevet 11. oktober 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde det ikke vært det så hadde jeg ikke postet her... Anonymkode: 1df39...4ae Da må du konfrontere henne med det da. Sannsynligheten for at snapkartet viser at hun er et sted hun ikke bør være, hos en annen fyr for eks?, er vel til stede da, at kartet viser feil ved en tilfeldighet er vel lite trolig. Anonymkode: da0eb...0c9
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #10 Skrevet 11. oktober 2018 Det er ikke til å stole helt på. Jeg og min samboer gikk innpå samtidig en gang, og det stemte ikke. Vi bor ved sjøen, og han var plutselig plassert på en øy et stykke utover her 😋 da satt han rett ved siden av meg Anonymkode: 9410a...320
Gjest Belle âme Skrevet 11. oktober 2018 #11 Skrevet 11. oktober 2018 Kompisen min var hos meg på Vestlandet. På snapkartet stod det at han var i Oslo🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå