AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1 Skrevet 11. oktober 2018 Er i første uken i "ny" jobb på en annen avdeling og det er mye info og nye oppgaver med mange detaljer og nytt datasystem for min del. Begynner å bli en smule bekymret fordi jeg gjør latterlige slurve feil og sliter med konsentrasjonen. "Glemmer" helt opplagte ting. Det har gått gradvis bedre, men får ikke med meg alle meldinger som blir gitt. Vet at jeg har stor kapasistet når oppgavene sitter, men begjynner å bli bekymret som sagt. Bunnlinjen er at jeg får jobben hvis ting fungerer og bedriften er fornøyd med det jeg har gjort tidligere(andre arbeidsoppgaver). Hver gang jeg gjør en feil tenker jeg at der røyk det og at det ikke blir noen jobb der fordi jeg er inkompetent. Hvordan skal jeg tenke og hvor strie er arbeidsgivere med å gi folk sparken hvis de ikke presterer max fra første dag? Anonymkode: 08570...37f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #2 Skrevet 11. oktober 2018 Jeg føler alltid det hjelper å bare være ærlig ovenfor sjef og kollegaer. Bare si det som det er at du trenger litt tid til å bli vant med arbeidsoppgavene, og at du blir litt bekymret for at du slurver fordi du stresser med å gjøre en god jobb. Så kan du jo legge til at du har veldig stor arbeidskapasitet når oppgavene sitter Lykke til! Anonymkode: 9b55f...27c 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #3 Skrevet 11. oktober 2018 I min jobb er det mange rutiner som må følges. De første ukene hadde jeg en liten blokk på baklomma hvor jeg noterte spesielt viktige ting. Noen ting gjør man ofte og de er lett å huske, mens andre gjør man sjelden. Derfor var boka min gull da jeg skulle begynne å gå vakter alene. Har du mulighet til å gjøre noe lignende? Anonymkode: 82ac5...b70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå