Gå til innhold

Kjenner dere noen drapsmenn/kvinner ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg lurer på hvor vanlig det er. Dere trenger *ikke* skrive noe som vil gjøre at noen blir gjenkjent! Hvordan forholder dere dere til vedkommende? Er dere redd vedkommende, eller tenker dere at h*n er ufarlig nå? Jeg kjenner en selv, men holder avstand fordi han er voldelig i forhold. Han har et par venner og en del bekjente. 

Anonymkode: 8aa44...f21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Kjenner noen som har drept noen. Er ikke redd for vedkommende. 

• Liker 2
Skrevet

Smakløs tråd.

Anonymkode: e6945...671

• Liker 2
Skrevet

Kjenner to perifert, og er ikke redd for dem. Så vidt jeg vet er de ikke generelt voldelige. Det er spesielle omstendigheter rundt disse drapene som gjør at jeg ikke anser dem som en trussel.

Anonymkode: 5ab13...401

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Smakløs tråd.

Anonymkode: e6945...671

Hvorfor? Jeg lurer oppriktig på hvor vanlig det er, og hvordan de blir behandlet når de kommer ut etter dom og hvorfor. 

• Liker 32
Skrevet (endret)

Jeg kjenner, eller rettere sagt kjente, en gutt som gikk noen klasser over meg på skolen, som hadde til hensikt å drepe fosterforeldrene sine. Fostermoren overlevde. Gutten var 16 år den gangen.

Jeg kjenner en kvinne som sikkert uplanlagt, men i sterk affekt og ruspåvirket drepte en gammel mann som hun hadde forsøkt å stjele penger fra. Hun sitter i fengsel nå.

Endret av Mystic woman
  • Liker 2
Skrevet

Hadde en nabo som drepte ett barn for mange år siden.

Vedkommede sonet i mange år og bor ett annet sted under overvåking nå. 

Kjenner også en som kjørte ned ei mens han var rusa og gjorde henne invalid/pleietrengende. 

Jeg tror de fleste "kjenner noen som kjenner noen" som har drept ett annet menneske. Enten i pur ondskap, narkorus eller i selvforsvar. 

Anonymkode: b14ce...420

• Liker 3
Skrevet

To perifere. Begge sitter inne, den ene kommer jeg nok til å hilse normalt på når den dagen kommer. Jeg snakker med foreldrene og søsken til begge dann og vann, behandler ikke dem noe anderledes. 

Anonymkode: 7fa1b...92e

• Liker 1
Skrevet

Kjenner eller vet om to. Det ene var blind vold i fylla for mange år siden, han er jeg ikke redd. Den andre sitter fortsatt inne etter et bestialsk mord, han ville jeg ikke vært alene med tror jeg, selv om han gjorde det på nær relasjon ( stort sinne mot personen) og aldri før har fremstått som voldelig eller vært kriminell.

Anonymkode: 52d91...726

• Liker 4
Skrevet

Har en i familien som drepte en i rus. Er ikke redd han. 

Anonymkode: 8e5a3...7d8

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner også en som kjørte ned ei mens han var rusa og gjorde henne invalid/pleietrengende. 

Jeg tror de fleste "kjenner noen som kjenner noen" som har drept ett annet menneske. Enten i pur ondskap, narkorus eller i selvforsvar. 

Vel nei. Jeg har aldri møtt noen som har drept et annet menneske. 

Anonymkode: 3affa...264

• Liker 12
Skrevet

Jeg lekte med en da jeg var barn, han var også barn da, da han ble voksen drepte han to jenter, sammen med en kamerat. Kjente ham ikke som voksen.

Anonymkode: 8a888...b6e

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel nei. Jeg har aldri møtt noen som har drept et annet menneske. 

Anonymkode: 3affa...264

Aldri møtt er vel å ta i litt? Det vet du vel strengt tatt ikke? Men at du ikke kjenner eller vet om noen, det er jo en annen sak 😉

Anonymkode: c4de3...054

• Liker 4
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg lurer på hvor vanlig det er. Dere trenger *ikke* skrive noe som vil gjøre at noen blir gjenkjent! Hvordan forholder dere dere til vedkommende? Er dere redd vedkommende, eller tenker dere at h*n er ufarlig nå? Jeg kjenner en selv, men holder avstand fordi han er voldelig i forhold. Han har et par venner og en del bekjente. 

Sykt at du har laget denne tråden

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lekte med en da jeg var barn, han var også barn da, da han ble voksen drepte han to jenter, sammen med en kamerat. Kjente ham ikke som voksen.

Anonymkode: 8a888...b6e

Dette var ganske gjennomsiktig. Lett å forstå hvem du sikter til.

• Liker 32
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var det at *noen som kjenner noen* 

Vil bare ha et inntrykk av hvor vanlig det er. Så vil jeg takke dere som foreløpig har svart. Det var sånne objektive opplysninger jeg var ute etter!

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Tears in heaven skrev:

Sykt at du har laget denne tråden

Dere som har mot det, kan dere ikke heller forklare hva dere tenker egentlig? Det er så håpløst at dere bare skriver sånt uten å forklare.

• Liker 14
Skrevet

Jeg kan nevne at jeg har truffet drapsmenn i fengsel, men det teller vel ikke. Det var ingen jeg kjente.

• Liker 1
Skrevet

Den godt voksne sønnen til en tidligere nabo av meg hadde skutt og drept kona si, og sittet inne og sonet for det. Han jobbet likevel i et høystatus-yrke etter frislippelsen, og gjør det den dag i dag. Jeg googlet han og fant ut at han jobber i Oslo.

Lurer på om de menneskene han kommer borti i jobben sin vet at de sitter der og snakker med en morder. Tvilsomt.

Han giftet seg forøvrig med en dame han møtte i fengselet. Hun gikk rundt og besøkte innsatte for å frelse dem, og de ble kjærester og senere giftet de seg.

Jeg snakket til han på helt normal måte og behandlet både han og kona på normal måte. Kona hans var forøvrig kjempeblid og grei, og roste meg ofte for min fine og velpleide hage når hun kom ut etter å ha besøkt sin svigermor.

Anonymkode: c9bb0...8c2

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...