AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1 Skrevet 11. oktober 2018 Jeg er så sliten og lei! Jeg vil ikke ha noe med min mor å gjøre. Hele min barndom var hun slem med meg og jeg takler ikke å være rundt henne. Tok et valg og forsvant fra hennes liv. Så har vi min store bror da som ikke forstår noe av dette. Jeg tror han et veldig skadet av sin barndom. Men min mor prøver å nå meg igjennom han og han gir bare etter. Har prøvd å forklare flere ganger om hvorfor jeg ikke vil ha kontakt med vår mor men det går tydligvis aldri inn!!!! Jeg holder på å bli litt gal nå. Blir konstant minnet på min mor som fører til grusomme minner. Uansett hvor mye jeg sier jeg ikke vil høre om henne osv så gjør han det. På mange forskjellige måter og så man skulle tro han enten gjorde det med vilje eller så er han kanskje smålig tilbake stående.... Livet mitt har blitt så mye bedre etter at jeg har kuttet ut mor men får stadig påminnelse om at hun eksisterer osv. Noen som har vært i lignende situasjon? Hva gjorde dere? Anonymkode: f4e2a...12b
Gjest BearMama Skrevet 11. oktober 2018 #2 Skrevet 11. oktober 2018 Du må bare si klinkende klart ifra til broren din at dess mer han maser om din mor dess mer avstand skaper han mellom dere søsken. Si at du respekterer hans valg om å ha henne i livet sitt, men han må også respektere at du ikke ønsker det. Om han forsetter å mase om at dere skal bli venner så ville jeg faktisk sagt at jeg ikke vil treffe han om han ikke kan skifte emne da det blir for belastende og slitsomt for deg å håndtere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå